DAN-MARC'S - STUDENTERKØRSEL 

Tak, fordi du bruger Trustpilot. Det er desværre ikke muligt at skrive anmeldelser på denne side længere, da virksomhedens website er lukket ned. Hvis du har nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Brugte desværre Dan-marcs studenterkørsel i 2023. Elendig oplevelse og Marc har ingen interesse i at give os pengene tilbage. Der var ikke den øl vi havde bestilt, der var ikke den DJ vi havde beta... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Dette firma kom og reddede vores studenterkørsel med blot 12 timers varsel. Første firma var helt korrupt, så vi skrev til dan-marc’s studenterkørsel kl. 22, som mødte op næste dag kl. 10 med en luksu... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vores søns studenterklasse havde været meget uheldige med en anden leverandør, som ikke kom til tiden og vogn brændte sammen 2 gange inden den ikke kunne køre mere efter kun halvdelen af besøg var fo... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kæmpe tak til dette firma, som formåede at levere en fantastisk vognkørsel på 12 timers varsel!! Vores første vogn, fra et andet firma, brød sammen da føreren af vognen puttede forkert brændstof... Se mere

Virksomhedsoplysninger


Kontaktoplysninger

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

📢 VIGTIGT OPLYSNING

📢 VIGTIGT OPLYSNING: DAN-MARC’s - Studenterkørsel

Hej alle,

Jeg/vi føler os nødsaget til at dele vores oplevelse med jer angående Dan-marc Studenterkørsel. For nylig havde vi arrangeret en studenterkørsel med dem, hvor de desværre ikke levede op til vores forventninger om sikkerhed.

Under kørslen skete der en alvorlig hændelse, hvor en af vores klassekammerater faldt af vognen på grund af dårlig sikkerhed. Trappen op til vognen åbnede af sig selv, og en faldt ud!
Det var en skræmmende situation, der kunne have haft alvorlige konsekvenser. Heldigvis er personen okay, men dette har sat dybe spor hos os alle.

Vi fik en erstatningvogn 2-3 timer efter, dog slog det en dæmper på glæden da vi alle var rystede over hændelsen. Polittiet var til stede efter hændelsen og det blev anmeldt.

Imens vi venter får vi et opkald fra Marc der forsikre os om at vi både får en vogn, men også fuld refundering på grund af den traumatiske hændelse.

DAN-MARC’s - Studenterkørsel havde tidligere forsikret os om, at de havde sikkerheden i top, og at de ville stå til ansvar for eventuelle problemer. Desværre har de ikke levet op til deres løfte.

Vi blev lovet en tilbagebetaling på 30.000 kr som kompensation for den dårlige oplevelse og manglende sikkerhed. Desværre er der nu gået over en uge uden kontakt og vi har endnu ikke modtaget pengene.

Jeg er dybt skuffet over Danmarc Studenterkørsel og deres manglende evne til at håndtere situationen ordentligt.

Vi ser os nødsaget til at lave dette opslag da han som sagt ikke vil besvare os hverken på mail eller opkald.

Vil du tage ansvar Marc ? DAN-MARC’s - Studenterkørsel

24. juni 2023
Uopfordret anmeldelse
DAN-MARC'S - STUDENTERKØRSEL-logo

Besvarelse fra DAN-MARC'S - STUDENTERKØRSEL

Hej Malin
Først og fremmest er vi super kede af selve hændelsen.
Og vi priser os lykkelige over det der ikke skete yderligere med personen som faldt af vognen.
Efter jeg havde talte med jer telefonisk ankom jeg til stedet hvor sagen blev drøftet både med Politi, Bilinspektør samt et uvildigt vidne og efter denne snak er det korrekt at opfattelsen af situationen er ændret.
Jeg / Vi kommer ikke til at hænge nogen ud på nettet og derfor kommer vi ikke til at drøfte yderligere omkring sagen offentligt, men nej efter snak med de ovenstående bliver vognens pris ikke tilbagebetalt.
Dog dækker vi 100% af prisen på den ekstra indkaldte lastbil som god service.

Vi Ønsker dig og dine klasse Go´ Vind fremover !

Mvh. Marc / DMS

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kæmpe anbefaling!

Mine klassekammerater og jeg havde den bedste studentervognstur. Virkelig søde chauffører, som samtidig var meget fleksible ift til vores ønsker om at stoppe ved fx. strande og supermarkeder. En super oplevelse, hvor man følte sig i trygge hænder. Stor anbefaling herfra!

24. juni 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Redet på målstregen

Redet på målstregen
Det her firma har redet hele min klasses vogntur. Vi havde først bestilt en vogn gennem et andet firma som dsv brændt sammen halvvejs. Da vi stod 30 unge mennesker helt frustrerede kom DAN-MARC’S os til undsætning. Kl 22 om aften lavede vi en aftale med dem og kl 10 om morgen dagen efter stod de klar til at fuldende resten af vores vogntur. Ikke nok med at de var ekstremt søde og meget profesionelle var der altså styr på alt for at vi skulle have en god dag. Der var højtalere, 10 shotsflasker, telefonopladere og meget andet.
Ud over det var de også så søde at køre os ned til vandet efter vi havde været ved det sidste stop og tilbage igen. Kan klart anbefale dem!

25. juni 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kæmpe tak til DAN-MARC’S STUDENTERKØRSEL

Kæmpe tak til dette firma, som formåede at levere en fantastisk vognkørsel på 12 timers varsel!!
Vores første vogn, fra et andet firma, brød sammen da føreren af vognen puttede forkert brændstof på…
DAN-MARC’S STUDENTERKØRSEL formåede at stille en vogn til rådighed på 12 timers varsel, og gav os turen vi havde drømt om.
Uden dem havde vi ikke haft en vogntur.
Så tak til jer! Ikke nok med en vogn som var fantastisk, så var vi studenter ikke på et eneste tidspunkt utrygge ved vognen, eller de to chauffører!
Alt i alt en mega god oplevelse med DAN-MARC’S STUDENTERKØRSEL!

24. juni 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

STØRSTE LIFESAVERS!!!

I fredags skulle min klasse og jeg køre studentervogn, men vognen kom kun halvvejs før den gik død. Kl. 22 skrev vi til DAN-MARC’S og de stod klar med en FANTASTISK vogn dagen efter kl. 10. De havde hørt om vores dårlige oplevelse og gav 10 flasker shots med til turen. Man følte sig tryk i kørernes selvskab, da de var super flinke og var gode til at hjælpe os sikkert af vognen ved alle stops. I vognen var der opladere til telefoner, 4 kæmpe højtalere, godt med plads og opbevaring til tasker! De havde ends en backup vogn klar til os, just in case.

Kan klart anbefale, min klasse og jeg kunne ikke være mere tilfredse!

24. juni 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Rigtig flinke og fleksible gutter som…

Rigtig flinke og fleksible gutter som har styr på det hele! Vores klasse var så uheldige at vi på dagen vi skulle køre vogn fik en vogn (ikke fra Dan-MARC’S studenterkørsel, men fra et andet vognfirma som ikke havde styr på en skid) som kom to timer for sent, og så var det overhovedet ikke den vogn vi havde bestilt der mødte op. Vi fik en vogn fra 1940’erne hvor der angiveligt skulle være plads til 32 mennesker, men der var knap plads til 30 mennesker samtidig med at halvdelen af os skulle hænge ud af vognen. Vognen kan ikke køre mere en 50 km/t og bremserne virkede overhovedet ikke optimalt (vi har betalt 30.000+ kr). Ved stop nummer 11 går vognen i stå midt på vejen, og vi får af vide at der bliver ringet efter en ny vogn, men da vognmanden pludselig får gang i vognen igen beslutter han sig for at vi bare kører videre i den daværende vogn. Da vi så er ved at være ved stop nummer 15 er det ved at være tid til at vognen skal tankes. Her vælger vores vognmand at fylde diesel på en vogn som er benzin drevet…. Vognen når så lige hen til stop nummer 15 og når vi skal til at afsted igen, kan vognen overhovedet ikke starte. Flere forældre prøver at finde ud af hvad der er galt og hjælpe med at få gang i den igen, indtil vognmanden siger “Jeg er kommet til at fylde diesel på den, og den kører på benzin”. Her tænker vi så at det skal nok gå vi får vel bare en ny vogn da vi stadig mangler 15 af vores stop. Men det var ikke det der skete. Vi får at vide at der ikke bliver sendt nogle ny vogn, og nu må vi klare os selv. I panik, ringer alle elever og forældre rundt til samtlige vognselskaber for at få en ny vogn så hurtigt som muligt, så den dag vi har set frem til i alle vores 3 år på gymnasiet, ikke er gået til spilde. Det er desværre uden held, indtil vi får fat på Dan og Marc. Kl 22 om aften får vi fat på dem, og de siger de kan være klar næste dag kl 10. De møder op kl 10 næste dag, med en rigtig fin vogn hvor alt bare spiller med kæmpe musikanlæg på vognen! (Til en del mindre penge en hvad vi oprindeligt havde betalt) Og hvis det ikke var nok, har de også sørget for en masse shots og alkohol til os (uden ekstra betaling). De har også sørget for en følgebil under hele turen, som sørger for at alt kører som det skal, og er generelt nogle virkelig flinke gutter! Dan-Marc’s studenterkørsel kan klart anbefales fra min side! Der er styr på det hele og man kommer ikke til at mangle noget!!

24. juni 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vores kørsel blev reddet af de her…

Vores kørsel blev reddet af de her gutter! Den første vogn vi modtog (fra et andet firma) var noget bras og chaufføren havde ikke styr på en skid. Vi var nær ved at glemme drømmen om en nogenlunde normal vogntur efter vognen brændte sammen og vi ikke kunne køre videre midt på ruten. Men vi kommer i kontakt med dette firma og tak for det for vi fik et brag af en fest dagen efter. De sørgede for en god vogn med alt hvad man behøver og shots i lange baner og så var de to gutter bare i top humør og super rare og ordenlige. Kæmpe anbefaling herfra!

24. juni 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vi blev ”snydt” af et andet firma

Vi blev ”snydt” af et andet firma, men Dan-marc reddede dagen og gav os den perfekte tur dagen efter. De var enormt ærlige, søde og fleksible, og alt i alt var det meget velforbedret og -fungerende tur, som Dan-marc stod for. Prisen var fair og Dan-marc gav udover en god tur også flere shotsflasker til klassens benyttelse.

Dan-marc kan klart anbefales.

Mvh Magnus, 3k Køge gymnasium.

24. juni 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg har haft den mest fantastiske…

Jeg har haft den mest fantastiske oplevelse.
Fra den første henvendelse var kommunikationen både hurtig og effektiv, vi havde problemer med vores første vogn med et andet firma, så de var var lydhøre over for vores ønsker og behov om at kunne komme ud og køre næste dag.
Alt i alt var det en fantastisk oplevelse, og jeg vil varmt anbefale dem til alle, der leder efter en sjov og mindeværdig tur. Tak!

24. juni 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vaskeægte lifesavers

Dette firma kom og reddede vores studenterkørsel med blot 12 timers varsel. Første firma var helt korrupt, så vi skrev til dan-marc’s studenterkørsel kl. 22, som mødte op næste dag kl. 10 med en luksus vogn, 10 flasker shots, 4 højtalere, opladere til telefonen, opbevaring, godt humør og styr på det hele. Uden dem, ville vi aldrig have fået sat punktum ved en perfekt studenterkørsel:)

24. juni 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Til at stole på

Vores søns studenterklasse havde været meget uheldige med en anden leverandør, som ikke kom til tiden og vogn brændte sammen 2 gange inden den ikke kunne køre mere efter kun halvdelen af besøg var foretaget. Ringer kl 21 om aften til Marc og spørger om deres firma vil kunne køre dagen efter i stedet og får en aftale med ny køreplan som Marc sender sent om aftenen. Dan-Marc møder kl 10 næste dag og redder klassens studenterkørsel. Meget professionelt firma, hvor der var styr på det inklusiv sikkerhed og super god service. Kørte blandt andet en ekstra tur til vandet med klassen efter alle ture var færdige. Kan varmt anbefale dem🙂

24. juni 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Vores oplevelse med DAN-MARC’S…

Vores oplevelse med DAN-MARC’S STUDENTERKØRSEL:
Som de fleste nok har opdaget, så er det ikke kun positive anmeldelser dette studentervognsfirma har fået. Vi bestilte vores vogn hos Marc i 2021, hvor der endnu ikke var nogle dårlige anmeldelser om firmaet. I 2022, sker der det, at en masse negative anmeldelse tjekker ind på sociale medier og vi bliver nervøse. Vi og klassen tager de her anmeldelser ret alvorligt og bliver selvfølgelig bekymret over studentervognsfirmaet. Kan vi nu stole på dem?

Vi skriver derfor en mail til Marc, ejer af firmaet, og forklarer vores bekymringer omkring disse anmeldelser. Marc svarer hurtigt og vi har på intet tidspunkt, haft problemer med dårlig kommunikation. Marc er meget imødekommende og inviterer os hjem til et privat møde. Det takker vi ja til og vi ankommer hjemme hos Marc, privat. Her forklarer vi, hvordan og hvorledes - og at klassen selvfølgelig er bekymret over de dårlige anmeldelser.

Marc er fuldstændig ærlig og fortæller, at han godt har set de dårlige anmeldelser. Han fortæller, at han i 2022 havde lavet for mange aftaler, som firmaet ikke kunne rumme. Som han selv beskriver, var det første år, firmaet startede, var mega fedt og derfor, vil mere have mere. Det var dog ikke noget, ham og firmaet kunne leve op til. Han fortæller desuden, hans side af de dårlige oplevelser og der kommer ligesom en rød tråd gennem det hele. Marc er klar over, at sæson 2022 ikke var den bedste, men at der helt klart er blevet ændret nogle ting og lavet færre aftaler, så år 2023 bliver en succes igen.

Efter snakken, med Marc, var vi meget afklaret med, at vi stadig gerne vil bruge vores penge på en fed tur, hos DAN-MARC’S. Det gav ro i maven, og Marcs åben- og ærlighed var meget betryggende.

Hilsen
En 3.g klasse på Allerød Gymnasium.

9. december 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Kan ikke anbefales

Generelt var der manglende kommunikation fra vognfirmaets side, også ugerne op til studenterkørslen, hvor den endelige rute skulle fastlægges. Den bedste rute - ifølge dem - tog ikke hensyn til vores ønsker, og yderligere havde de planlagt kørsel frem og tilbage mellem to nærliggende byer, som kun ville resultere i, at vi skulle slutte senere - hvilket vi ikke var tilfredse med.
På selve dagen, mens vi så alle de andre studenter køre afsted, måtte vi vente på vores forsinkede vogn. Først sagde de, at den var 30 minutter forsinket, men vi og vores familiemedlemmer endte med at vente i 1,5 time. Forsinkelsen skyldtes delvist, at de ikke kiggede på den opdaterede ruteplan, hvor det nye starttidspunkt var blevet aftalt. Trods den nedtrykte stemning, kom vi endelig afsted og kunne holde energien godt igang takket være dj'en. Turen var dog ikke problemfri, idet vognen osede så meget, at vores næsebor blev fyldt med sod, vores tøj og huer var ikke længere hvide og dj’en - som endda var længst væk - fik hovedpine af at indånde osen. Dj'en måtte også bede chaufføren om ikke at give den fuld gas, fordi det osede for meget. Endvidere var vognen alt for lille til 26 mennesker, bænkene kunne ikke holde til os alle, så de gik hurtigt i stykker, vi fik ikke nogen fotograf med som lovet og førstehjælpskassen manglede de gængse ting. Vi endte ved sidste stop kl. 5 om morgenen. Vognen havde været brudt sammen i 1,5 til 2 timer ved femte sidste stop.
Alt i alt var denne vogntur ikke værd de næsten 64.000 kr. som vi havde betalt, og kommunikationen med vognfirmaet efterfølgende var heller ikke ligefrem let.

23. august 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

1 stjerne er det mindste

1 stjerne er det mindste, og det er ærgeligt... Der burde ikke gives nogen... Magen til fusker firma der tager fusen på unge mennesker, de kom for sent på dagen... Bænke brast sammen, fotografen kom aldrig, bilen brød sammen og de nåede aldrig rundt, de unge hoste sort slim og var sort i næsen, de har kæmpet som en gal for at få en lille slat af pengene tilbage.. .... Udsæt IKKE jeres unge for dette firma... Det skal være en dejlig dag for dem, og ikke som det endte for vores! .. 0 stjerner her fra hvis jeg kunne!

23. august 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Mange problemer med dette firma

Mange problemer med dette firma. Først var de 1,5 time forsinket på dagen for vognkørsel, hvorefter da vognen så kom, så manglede vi en fotograf, der var ekstremt meget udstødningsgas, og førstehjælpskassen havde ikke engang de mest nødvendige ting i sig.

Efterfølgende klagede vi, det var næsten en måned lang proces, fordi det nærmest var umuligt med kommunikation til vognmanden.

Endelig lover han overførsel af penge, hvor HANS EGEN frist med max 5 hverdage (han sagde pengene ville være på kontoen senest 5 hverdage efter vi sendte konto- og registreringsnummer) ikke overholdes fra hans side af. Vi giver ham en ny frist, der heller ikke overholdes og her mister min klasse tålmodigheden, og vi går offentligt med historien (den kan læses i nærmere detaljer på min facebook-profil). Vi modtager dog penge dagen efter opslaget er lagt op (8 hverdage senere - 3 dage over fristen).

Denne kompensation retfærdiggøre dog på ingen måde problemerne der var på dagen af vognturen og den lange proces efterfølgende. Jeg vil derfor ikke anbefale nogen som helst at bruge dette firma til deres vognkørsel. Det eneste gode ved firmaet var de ting de havde lejet ind (dj og chauffører).

Det værste er, at dette ikke var en engangsforestilling. Fik en kommentar på mit opslag, hvor der var en pige fra andet gymnasium der kontaktede mig og fortalte, at stort set præcis det samme vsr sket for dem dagen før…

1. august 2022
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere