Professionelt, men hjemligt.
Jeg har nu været på Co-work i 5 måneder, og min oplevelse har været fantastisk.
Jeg tilhører en mindre virksomhed, og trods vi har det godt internt, så har det været et kæmpe løft både socialt og karrieremæssigt, at have en platform hvor man har kunne få input udefra, samt sparring med forskellige freelancere, iværksættere, og virksomheder.
Jeg har før oplevet kontorfællesskaber som værende relativt industrielle og upersonlige.
Men der har Anette og Nicki formået at skabe et miljø som er varmt og hjemligt, med en stemning som gør cowork til et rart sted at være.
Jeg håber at Co-work vokser sig endnu større i 2023. Det fortjener i.

