PRAG--- restaurant como fup og svindel
restaurant como i prag er bestemt et sted folk bliver snydt godt og grundigt
vi havde forudbestilt bord til ca 605,- dkk pr kuvert juleaften,det undrede os da vi ankom at man skulle betale før man kom ind i restauranten,og vi fik så sandelig svar på hvorfor,vi blev guidet op på første sal af en servitrice og sat ved et bord der sammen med andre mindede om et lagerrum der var sparsommeligt og hurtigt indrettet til at expedere folk
det viste sig at den gourmet middag på reklamerne var ikke eksisterende,der stod stavlet tag selv bord op langs den ene væg med fortrinsvis kolde og sjuskede retter,ja hele 4 stk hvor den ene var spaghetti og tomatsovs,man kunne hente tørt og time gammelt mad på underetagen hvis man kunne komme forbi det evige rend af folk på trappen
larmen var øredøvende,det var umuligt at tale sammen selv om man sad overfor hinanden,der var store grupper japaner/kinesere der festede meget højlydt med tjenernes billigelse,ALLE ved og omkring os var yderst utilfredse
vi måtte til sidst gå pga denne larm og det var en utrolig skuffende juleaften
man burde kunne få sine penge tilbage for de leverede intet af det der blev betalt for,tripadvisor er også blevet underrettet for at advare mod denne turistfælde det tydeligt var..
SÅ TIL ALLE:
HOLD JER VÆK FRA DETTE STED HVIS I SKAL HAVE EN HYGGELIG AFTEN OG DET I BETALER FOR....





