Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Virksomhedsoplysninger


Kontaktoplysninger

2,4

Under middel

TrustScore 2.5 ud af 5

7 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

HOLD JER LANGT VÆK FRA DET FIRMA !!.

HOLD JER LANGT VÆK FRA DET FIRMA !!.
Svigermor/far købte helt ny kabinescooter af dem. Allerede da den blev leveret var der fejl og mangler på den -- som trods RIGTIG mange tlf opkald aldrig er blevet lavet. Nu efter 1,5 år er viskermotor gået til på den ... samme sag: Man ringer og bliver lovet at det kommer de og laver ... der sker INTET. Rykker igen .. samme sker ... Det har nu stået på i 2 måneder uden at det er blevet lavet . SÅ BARE LAD VÆRE AT KØBE NOGET HOS DEM !!

7. november 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Køb aldrig noget hos Climacar

Køb aldrig noget hos Climacar, de har nok Danmarks dårligste service, vi har selv en Clima Jinma J1 med 60 ah lithium batteri og den er stort set altid i stykker, og hver gang den skal repareres går der ekstremt lang tid, og de vender aldrig tilbage når man ringer, og enhver medarbejder man får fat i fralægger sig ethvert ansvar. På deres hjemmeside påstår de at de stiller låne scooter til rådighed, men de har ikke nogen. I foråret havde de dytten til reparation i 1½ måned fordi lithium batteriet ikke virkede. Nu er der så gået ild i det nye de satte i???? Der var eksplosionsfare. Lithium batterier med ild i er ikke til at spøge med, men de er skideligeglade. Kommer så med undskyldninger om at de ikke kunne finde nøglen i postkassen og bla bla bla. Det er et fuldstændigt uprofessionelt firma, der på ingen måder lever op til deres egen hjemmeside.
Et godt råd, ret op på jeres service, det er en supergod ide at sælge el scootere, og jeg mener mange flere burde køre rundt i dem, så lad dog være med at ødelægge markedet.

5. november 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

KØB ALDRIG DIN KABINESCOOTER FRA DETTE…

KØB ALDRIG DIN KABINESCOOTER FRA DETTE FIRMA!!!!!!

JEG HAR TILBAGE I JUNI KØBT EN RØD KABINESCOOTER PÅ AFBETALING FRA CLIMACAR.DK SOM IKKE VAR IORDEN. MEN DE SAGDE DEN VAR AFPRØVET OG VAR I FIN STAND. MEN DEN HAVDE EN TRAFIK SKADE HVOR DER LIDT RIDSER PÅ DEN ENE SIDE OG DET VAR DET, SAGDE DE 😠😠 OG I ANNONCEN STOD DER IKKE NOGET MED DEN TRAFIK SKADE, DET SYNES VI OGSÅ VAR LIDT UNDERLIGT. MEN VI GOD TOG DET.. VI FIK DEN OG VAR VÆLDIG GLADE FOR AT VI NU HAVDE ET TRANSPORTMIDDEL... PÅ VEJ HJEM LOD VI MÆRKE TIL AT DEN SAGDE MÆRKELIGE LYDE FRA EL MOTOREN OG VI KONTAKTET DEM SAMME DAG SOM VI FIK DEN.... DA DE SVARET MIG TILBAGE SAGDE DE GIV DET LIDT TID. DET KUNNE VÆRE EN PERIODISK FEJL.. DET BLEV KUN VÆRE OG VÆRE. OG JEG BLEV VED MED AT SKRIVE TIL DEM OG DER GIK TIT OP TIL EN UGE FØR DE SVARET OG NOGLE GANGE MERE. DER GIK 4 MÅNDER FØR JEG FIK DEN TIL REPARATION.. DA JEG SÅ FIK DEN TILBAGE EFTER EN MÅNED KUN DEN IKKE BAKKE OG ALLE EL RELÆERNE SPRANG PÅ DEN. PÅGRUND AF EN KORTSLUTNING.. VI VAR I KONTAKT MED DEM IGEN OG DE SAGDE AT DEN ER TESTET OG AFPRØVET OG KØRTE FINT DA DEN FORLOD VÆRKSTEDET.. DET GJORDE DEN SÅ IKKE.. OG EFTER ET PAR UGER MED SKRIVEN FREM OG TILBAGE ENDTE DET MED AT VI VAR NØD TIL SELV AT KØRE KABINESCOOTEREN TIL EBELTOFT FRA SAMSØ OG BRUGTE OVER 1500KR MED FÆRGE OG KØRSEL. FOR AT DE VILLE LAVE DEN.. MASSER AF BØVL. OG SURE MEDARBEJDER OG DÅRLIG SERVICE.. HAR IKKE ORD FOR DET... HER FÅR MAN SIG EN DÅRLIG BEHANDLING.. HVIS MAN IKKE ER TILFREDS MED HVAD MAN FÅR. OGSÅ SELVOM MAN SIGER AT MAN NOK SKAL BETALE FOR REPARATION DER NU MÅTTE KOMME FOR AT VÆRE TILFREDS MED SIN NYE KABINESCOOTER...
DET ENDE DOG MED AT DET HELE KOM TIL AT VIRKE OG BLEV TILFREDS MED DEN EFTER KNAP ET HALVT ÅR...

MEN NU HAR VI SÅ PROBLEMET I IGEN.. MIN KÆRESTE SKULLE HAVE EN KABINESCOOTER OG HAVDE FUNDET EN GRÅ KABINESCOOTER PÅ CLIMACAR.DK.. SOM HUN VIRKELIG GERNE VILLE HAVE OG FÅR LAVET EN AFTALE MED DEM OM DETTE.. VI AFTALTE EN PRIS OG DER BLEV SAGT GO FOR EN AFBETALING ORDNING... FÅ DAGE SENERE FIK VI EN MAIL AT DENNE VAR BLEVET PÅKØRT PÅ VÆRKSTEDET OG DET IKKE VAR MULIGT AT FÅ DENNE.. MEN DE HAVDE EN ANDEN VI KUNNE KØBE TIL SAMME PRIS.. DET SAGDE HUN OK TIL. OG SÅ AFHENTEDE VI DEN I HOU HAVN.. DA VI SÅ VAR KOMMET TIL SAMSØ BEMÆRKEDE HUN AT DEN HOPPET MEGET FRA BAGTØJET OG RYSTEDE MÆRKELIGT .MEN VI TÆNKTE IKKE MERE OVER DET.. OG HUN SATTE DEN TIL OPLADNING DA VI KOM HJEM OG FIK DEN OPLADET TIL 100% SÅ OM AFTENEN VALGTE JEG AT KØRE EN TUR I DEN OG HER BEMÆRKET JEG AT BATTERI NIVEAUET FALDT VOLDSOMT FRA 100% TIL 45% PÅ FÅ 100 METER.. DET VAR MÆRKELIGT SYNES JEG.. OG JEG RINGET OG FIK FAT I EN DER HEDDER LEIF OG HAN SAGDE AT DET SYNES HAN VAR MÆRKELIGT DA DEN NU VAR AFPRØVET OG FUNGERET DA DEN FORLOD DEM.. FØLER AT DE PRØVER AT SKUBBE SKYLDEN FRA SIG OG SÅ OVER PÅ KUNDEN.. DAGEN EFTER TOG JEG NED PÅ VORES LOKALE BIL VÆRKSTED FOR AT DE LIGE KUNNE GEMMEN GÅ DEN. HER KUNNE DE KONSTATERE AT DEN IKKE HAVDE NOGET OILE I TRÆK AKSELEN DA DEN LÆGGEDE OILE OG AFTABNINGS SKRUEN VAR LØS OG BEGGE DÆK VAR SÅ MEGET UDE AF BALANCE AT HAN VAR NØD TIL AT LIGGE 250 GRAMS LODER I BEGGE HJUL FOR AT STABILISERE DEM.. CLIMACAR.DK LOVET MIG OG PUTTE EN NY BATTERI PAKKE I OG DET FIK JEG OGSÅ MEN DE ER IKKE MED PÅ AT FÅ RETTET OP PÅ DE SIDSTE FEJL... DE ER BARE SKIDE SURE NÅR MAN SNAKKER MED DEM. OG DE KAN SLET IKKE FØGLE EN. OGSÅ SELVOM MIN KÆRESTE HAVDE SAGT AT HUN NOK SKULLE BETALE FOR DET HELE HVIS DE VILLE LAVE DE TING.. SÅ HUN KUNNE BLIVE TILFREDS... MEN DETTE ER DE IKKE ÅBENE FOR OG VI MÅ BARE ACCEPTERE AT DEN KØRE SÅDAN HELT ÆRLIGT CLIMACAR.DK.... EXTREMT DÅRLIG SERVICE.. SÅ MÅ JEG SKU SELV FÅ DEN LAVET MEN DET KOMMER GÅR UD OVER DE AFDRAG SOM JEG SKAL BETALE TIL CLIMACAR.DK .. DET MÅ DE SÅ VÆRE INDFORSTÅET MED, AT DET ER SÅDAN DETTE KOMMER TIL AT VÆRE.... DA DET IKKE ER FAIR AT FÅ SÅ DÅRLIG BEHANDLING

KØB ALDRIG FRA CLIMACAR.DK 😠😠😠😠😠😠

23. december 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

ClimaCar importerer kvalitets…

ClimaCar importerer kvalitets kabinescootere fra Kina

Jeg har fået en god behandling af firmaet ClimaCar.
Medarbejderne i firmaet er søde og hjælpsomme. De holder hvad de lover og giver en god rådgivning.
Firmaets ClimaCar model ONE er en alletiders mini bil.
Køb et lithium ion batterisæt, så kører du 45 km på en opladning. Jeg er så glad for mit køb.
Et firma som sælger gode produkter til danskerne.
Morten Hartmann

21. november 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Danmarks dårligste service climacar

Jeg købte en kabine scooter ved dem godt et år siden de virkede venlig og troværdig jeg havde sparet ca 25000 op over langtid da jeg går sygemeldt på kontant hjælp på grund af en arbejdsskade Men jeg kommer ud og finder en model som lige var mig koster 21500 kr den havde bare en fejl noget tænding s halløj men de nye dele var bestilt så det var intet problem de ville ringe når de var klar fint tænkte jeg men her godt et år efter har jeg ikke fået den del i nu jeg har ringet nok 50 gange og fået beskeden at de ringer med det samme ham som har med sagde at gøre men intet sker så en da ringer han og siger at i april måned r mine dele der da april er gået prøver jeg igen at få svar men uden held når de så svare en går der længe inden det næste svar nu står jeg så her med et køretøj som jeg ikke kan få forsikring på da min forsikring ikke vil dække det på grund af de dele der mangler kan den faktisk bare tages af alle idet at den ikke kan slå tæningen fra så jeg kan ikke køre op og handle kog forlade køretøjet uden at være bange for det bliver stjålet så vil på det kraftigste advare andre om at handle med dem for de mener jo åbenbart at det er iorden at snyde og holde kunder for nar og skræmmende at tænke på de sælger til syge og ældre borger det er skræmmende at de kan få lov til det jeg vil aldrig anbefaler nogen at købe der der er mange der kommer og spørger indtil min kabine scooter og jeg er begyndt at advare dem jeg kender og møder om at de ikke skal købe der ved climacar håber dette kan hjælpe andre fra at stå i den samme gang puha på godt dansk

17. november 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

En dårlig oplevelse!!

jeg købte en kabinescooter hos climacar i Ebeltoft og jeg bor ved Kalundborg, den dag de skulle levere den kom de ikke og jeg ringede spurgte hvor den blev af, men det vidste de ikke, og først 3 dage senere kom de med den. senere skulle den have et 2000 km eftersyn og vi aftalte en dag (som de heller ikke overholdt) da han endelig kom checkede han luft i dækkene og monterede ventilforlængere, som jeg bad om, og så kørte han igen og jeg modtog en regning på knap 1000 kr. senere skulle de montere et oliefyr i den og vi aftalte en dag hvor de skulle afhente den, hvor de Ikke kom og jeg havde et postyr med at få den tilbage, jeg kunne ikke få at vide hvornår de kom med den. efter et halvt år gik det i stykker og uanset hvilken dag jeg aftalte med dem kom de aldrig (der er stadig garanti på det) men nu opgiver jeg. jeg har talt med andre og de er lige så skuffede. De kender ikke til ordet service!!!
jeg glemte at fortælle at da de endelig leverede den da jeg havde købt den, var den slet ikke klargjort der var næsten ingen strøm på, bagsædet var ikke spændt og der sad gamle batterier i der ikke havde været ladet i over et år så Hold Jer langt fra det firma!!!!

6. maj 2020
Uopfordret anmeldelse

Er dette din virksomhed?

Tilegn dig din profil på Trustpilot og få gratis adgang til vores værktøjer, så du kan komme i kontakt med dine kunder.

Få en gratis konto

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere