HOLD JER LANGT VÆK FRA DET FIRMA !!.
HOLD JER LANGT VÆK FRA DET FIRMA !!.
Svigermor/far købte helt ny kabinescooter af dem. Allerede da den blev leveret var der fejl og mangler på den -- som trods RIGTIG mange tlf opkald aldrig er blevet lavet. Nu efter 1,5 år er viskermotor gået til på den ... samme sag: Man ringer og bliver lovet at det kommer de og laver ... der sker INTET. Rykker igen .. samme sker ... Det har nu stået på i 2 måneder uden at det er blevet lavet . SÅ BARE LAD VÆRE AT KØBE NOGET HOS DEM !!
