Dårlige firma
Køb aldrig derfra det er det mest ikke samarbejdende firma jeg har købt nogle tørreklæder og har sagt at jeg har kun og KUN prøvet dem og det var ikke som forventet de er stramme ved ørne og hovedet og ikke som de beskriver på deres hjemme sidde vælger så at returnere varen hvor jeg selv betaler omkostningerne 180 kr for at de skal sendes retur og så kommer de med at jeg har vasket og brugt tørreklæderene og at de ikke kan sælge det videre til andre kunder hvor det ikke passer en dyt og at de ville sende det retur igen så det værste service værste behandling og værste køb de er ikke til at sammearbejde med el have tillid til råder jer andre til ikke at købe derfra bestemt ikke med den behandling.
Spild af penge og tid og behandling
