Dette firma er det rene fup og svindel
Dette firma er det rene fup og svindel. Den varer du bestiller og betaler modtager du aldrig. Hold jer væk fra fra firmaet hvis ikke I vil snydes.
Preben Gelt.
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Dette firma er det rene fup og svindel. Den varer du bestiller og betaler modtager du aldrig. Hold jer væk fra fra firmaet hvis ikke I vil snydes.
Preben Gelt.
Meget dårligt service
De har trukket penge den 12/12/20,Jeg fik aldrig negle produkter,
Jeg har skrevet til dem,men Jeg fik ikke rigtig svar!!!
Virkelig pinligt !
Bestilte 3 handsker med lys 26/11. Modtog en handske 28/12. Skrev til dem med det samme, men her 28/2 har jeg stadig intet hørt. Pengene blev ret hurtigt trukket for de tre handsker. Føler mig godt nok snydt! Reklamemails fra dem får jeg dog nærmest hver dag...... pinlig service...... eller ikke service - bare PINLIGT faktisk!!
Dette firma, er dog det mest forfærdelige foretagende man kan tænke sig.
Jeg købte et krøllejern, og da jeg skulle prøve jernet, kunne jeg ikke få det til at fungere.
Efterfølgende bad jeg om en returadrrsse, så jeg kunne sende det retur og få mine penge tilbage.
Svaret var, at de ikke tog nedsatte varer retur. Og da alle deres vare er nedsat, så er det umuligt, at få refunderet sit køb. Og er det egentlig lovligt.
Jeg prøvede at kontakte Forbrugerstyrelsen, men det var så besværligt, at jeg opgav. De skulle have en adresse, hvilket jeg ikke kunne skaffe.
Da jeg afslog en refusion på 10%, skrevet de, at de ville sende mig et nyt krøllejern. Jeg skrev, at det var jeg ikke interesseret i. Og alligevel dumpede et nyt jern ind af min postkasse.
Jeg har prøvet endnu engang at skrive til firmaet, men nu skal man være medlem for at skrive til dem. Og det vil jeg ikke.
Så, lad være med at købe noget hos dette firma.
Jeg vil under ingen omstændigheder anbefale at købe noget hos dette firma.
Jeg købte sådan en meget dyr tandrense tyggedims til min hund. Den flænsede og gik i stykker med det samme.
Jeg gjorde straks firmaet opmærksom på dette sendte video mv. Men de nægter at give pengene retur. De beklager blot, at jeg ikke er tilfreds?!
Så hold jeg langt væk fra dem.
Har lige modtaget krøllejern, det virker overhovedet ikke!! Emballagen meget ødelagt, og ingen følgeseddel eller andet med f. eks en regning, med info om hvordan jeg kommer i kontakt med firma. Meget dårligt!!!
Købt double-flip stegepande.
Efter ekstrem lang leveringstid har vi nu endelig fået panden i hus. Men desværre ved første anvendelse brækkede det ene håndtag.
Med venlig hilsen
En ikke ovenud tilfreds kunde
Har bestilt 2 neglesæt i dec. på deres hjemmeside står at det er leveret men jeg har ikke modtage noget som helst. de svare ikke på mail og deres telefonsvar er fyldt op. så ingen kontakt fra dem
Utrolig dårlig service! De fortjener ingen stjerner overhovedet, der står min pakke er modtaget som jeg bestilte i start december.. der er intet telefon nummer man kan ringe til, og med mails kommer man bare frem til en automatisk besked. Vil ikke anbefale det til nogen at handle der fra.
Min pakke er stadig ikke kommet, og det fracking system de bruger er utrolig dårligt De fortjener at blive lukket. Handler aldrig derfra igen
Fup firma. De skriver efter en md. venten, at man har modtaget sin vare, det har man bare ikke, og de svarer ikke på henvendelser.
Bestilte et produkt, men måtte vente i meget lang tid, og når jeg forsøgte at tracke det, fandtes ikke, så jeg valgte at kontakte kundeservice der også skrev tilbage at det var på vej. Men må indrømme at jeg, efter at have modtaget varen (der er sendt fra Luxembourg) har fået det indtryk, at jeg ligeså godt kunne havde købt det på Wish. Det var ikke den kvalitet som jeg havde forventet :(
Laaang ventetid på sin bestilling.
Jeg troede aldrig den ville komme. Jeg bestilte d. 04/12 og fik besked fra DAO365 idag (30/12) at den kom i postkassen.
Det eneste gode ting de har gjort er at skrive mail når det er forsinket, men deres tracking virker ikke så godt. Jeg tjekkede d. 24/12, og de sagde den var levereret (hvilket den ikke var i den dag). Så man skal have rigtig meget tålmodighed, hvis man skal bestille fra dem.
Har bestilt en pakke, har ikke modtaget den. Og har samtidig heller ikke hørt svar fra deres kundeservice, som jeg har skrevet til 2 gange nu.
Det er varer fra Wish som man betaler det tredoblet af! Spild af penge og spild af tid. Man tror det er en dansk hjemmeside der bliver leveret fra Danmark. Bestilte min vare den 2. december og er blevet lovet mellem 5.-17. december. Den er stadigvæk ikke kommer fra Kina!
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.