Jeg købte i julen 2019 bil hos…
Jeg købte i julen 2019 bil hos car-group. Desværre oplevede jeg en ubehøvlet, ubehagelig og til dels aggressiv sælger. Han gav ej heller de korrekte oplysninger omkring biles udstyr. Vi valgte derfor at lave handlen med en anden sælger. Da bilen afhentes, fortæller han at ekstra nøglen ikke er hjemme og fik lovning på, at de vil sende denne snarest. Efter nu at have rykket 4 gange, indenfor 8 måneder, efter denne nøgle, modtager jeg nu i posten en fuldstændig ødelagt og dermed ikke brugbar nøgle, som ikke virker. Alt i alt må jeg desværre sige, at køb og ikke mindst service niveauet hos car-group ikke kan anbefales.






