Bylassen Anmeldelser 9

TrustScore 3 ud af 5

3,1

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Virksomhedsoplysninger


Kontaktoplysninger

3,1

Middel

TrustScore 3 ud af 5

9 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Andre kiggede også på

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ufattelig ringe service

Ufattelig ringe service, arrogante medarbejder der ikke ønsker at løse et problem på deres produkt. Ingen kommunikation, da ønsket blot var at forhøre sig om muligheder for en reservedel til et produkt.

Tænker Bylassen har fået storhedsvanvid! De burde overveje at ansætte nogle folk, der kan yde service - man får intet godt ud af at snakke ned til sine kunder.

Køber aldrig noget fra dem igen, efter denne behandling.

3. februar 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Saxe stol

Jeg har købt en saxe stol for under 2 år siden, dog af en privat sælger og derfor ikke direkte af ByLassen. Stolen var som ny da jeg købte den, da den havde stået i sælgers (ByLassens tidligere CEOs) sommerhus ubrugt. For nylig flækker det ene ben mens min kæreste sidder på den (normal vægt og vi har ellers brugt den på normalvis i et hjem med 2 pers uden børn).

Herefter kontakter jeg ByLassen, der fuldstændig afviser at tage sig af min henvendelse og afviser at forholde sig til kvaliteten af stolen, med den begrundelse at reklamationsretten er overskredet. Jeg synes at jeg er blevet mødt af en enormt arrogant holdning hos Bylassens Quality & Claims afdeling. En behandling jeg ikke havde forventet af et firma der slår sig op på kvalitet og tradition.

Med denne oplevelse in mente, er det ikke et firma jeg i fremtiden vil handle hos, eller have lyst til at købe deres ellers smukke produkter, herunder vil jeg fraråde andre at handle hos ByLassen.

29. juni 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Kubus By Lassen i hvid

Jeg har mange Kubus stager fra By Lassen, og er utrolig glad for dem.
Det viser sig at min store 8 stage og store bowl i hvid er blevet gule. (desværre lige rundet 2 år, og jeg har derfor ikke kvittering mere)
Jeg kontakter derfor By Lassen for at høre hvordan jeg kan rense dem, det får jeg får af vide jeg skal henvende mig der hvor jeg har købt dem.
Jeg kontakter derfor Bahne pr facebook og får af vide jeg skal maile til deres kundeservice hvilket jeg så gør.
der får jeg svar om at de vil kontakte leverandøren og høre hvad man kan gøre.
De skriver tilbage til mig at de ikke kan få fat i leverandøren pt men at de vender tilbage hurtigst mulig.
Da de får svar fra leverandøren lyder beskeden at der ikke er noget at gøre, og at det kommer af sollys, og af lys generelt.
Det syntes jeg er utrolig dårlig stil, og jeg er yderst ked af det over jeg ikke var informeret om det da jeg købte dem, for så havde jeg valgt dem i sort. Der er for omkring 4000kr.
Jeg kunne forstå hvis vi røg indenfor, men det gør vi altså ikke.
Jeg er utrolig ked af det og syntes jeg står i en træls situation.

17. marts 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg ringede i frustration til bylassen…

Jeg ringede i frustration til bylassen da mit produkt manglede hylder ved oppakning.
Trods ut. fik besked om alt tilbehør var med til lagersalget var det ikke ved oppakning. Kundeservice fortæller at det højst sandsynligt blot var stellet jeg havde købt og altså ikke hylderne. Dog kunne jeg gengive situationen og bylassen har valgt at eftersende disse hylder og vil i fremtiden instruere deres lagersalgsmedarbejdere bedre da de ikke burde have forsikret mig om helheden.
Er meget tilfreds med servicen i en træls situation for begge parter.

10. maj 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Vanskelig opsætning, dårlige reklamationsmuligheder og et flot resultat

Jeg købte hos en møbelhandler 9 Frame 35 moduler, 4 hylder til disse samt 2 Frame 49 med base (de er født med hylder). 4 af Frame 35 modulerne og 2 af hylderne havde (ret graverende) fejl. Jeg kunne dog lave et fejlfrit modul ved at flytte en låge fra et af dem med fejl til et andet, hvilket reddede 1 modul. De resterende 3 moduler og 2 hylder reklamerede jeg naturligvis over (2 moduler med finer, 1 lamineret), og min møbelhandler fik godkendt ombytningen hos ByLassen.

Da jeg syntes, at det var en ret stor andel af de købte moduler der skulle ombyttes (4 ud af 11), bad jeg møbelhandleren om vi ikke kunne kigge det hele igennem, inden jeg bare tag kasserne med hjem. Det gjorde vi og der var ingen problemer med de nye. Faktisk var kvaliteten af fineren på de 2 ombyttede finer-moduler massivt (undskyld udtrykket) meget bedre end kvaliteten af de indleverede. Alt i alt en ok oplevelse, omend lidt træls med alt det bytten, venten og kiggen igennem.

Køber man hylder med til et Frame 35 modul, leverer ByLassen med hver hylde et lille bor med borstop med. Det er til at bore huller i modulet til et lille stålbeslag som hylderne hænger på. En udmærket idé, da moduler uden hylder derved ikke har en masse huller til, hvis nu man vil have en hylde ind. Det ser lækkert "rent" ud, at der ingen huller er, synes jeg.

Det giver fin mening med et bor med borstop, da man skal bore pænt langt ind i modulet for at hyldebeslaget kan komme i bund. Jeg havde købt flere hylder og isat dem alle uden problemer. MEN: Ved boring af det næstsidste hul falder borstoppet af og det uundgåelige sker: Jeg borer igennem modulet! Jeg indrømmer blankt, at jeg førte maskinen, men det var en klar defekt ved boret der resulterede ulykken. Uanset dette ville ByLassen ikke ombytte det nu ødelagte modul, og det ville min møbelhandler heller ikke. Efter lidt eftertanke ville min møbelhandler alligevel gerne erstatte det ødelagte modul, men det vil jeg ikke tage imod. Det kan ikke være hans problem at der leveres et defekt bor med en hylde. Jeg lever derfor med et "hul" i et af modulerne. Jeg har checket alle de andre bor (4 hylder = 4 bor), og borstoppene sidder tilsyneladende rigtigt godt fast på disse.

Er man som jeg af den overbevisning, at reolmoduler skal sidde snorlige, så får man sig sag for når man sætter Frame op. Der er kun 1 justeringsmulighed på de medfølgende beslag (afstand fra væg nederst i modulet) og det er slet ikke nok. Som minimum burde selve beslaget til væggen være lavet med "ovale" huller så man kunne arbejde lidt med det. Jeg var hjulpet af, at min væg er snorlige, 100% jævn og at jeg har alt nødvendigt værktøj til opgaven. Men alligevel var jeg pænt udfordret med at få dem til at spille. Jeg kan anbefale ved "skævheder" at man skruer vægbeslaget ned, udvider hullerne i dette i ønskede retning og herved justerer modulets position på væggen til. Nogle moduler havde jeg nede en 8-10 gange inden jeg var tilfreds.

Moduler der bestilles med låge kommer med låge isat (selv om manualen beskriver hvordan lågen sættes i, så det har nok ikke altid være sådan). Det er mest godt, men også lidt skidt da lågernes hængsler (i måde modul og låge) er skruet i uden tilstrækkeligt forboring, hvorfor der er er ødelagt laminat bag hængslerne. Det er en lille ting, men til prisen bør sådan noget bare være i orden. Jeg har f.eks. aldrig set IKEA begå den fejl. Sjovt nok er der i modsætning til ved hylderne forboret to af 4 huller, der kræves til hvert hængsel i moduler. Det betyder, at moduler uden låger har 4 gange 2 små huller klar til låge.

Jeg giver 3 stjerner: Kvaliteten af modulerne er, bortset fra det ovennævnte ting, rigtig god og lækker. Systemet ser rigtigt flot ud, når det er kommer op. Især træmodulerne virker rigtig fine.

De meget beskedne justeringsmuligheder ser jeg igennem fingre med. Det koster jo bare nogle ekstra timer at få det op. Kvalitetsproblemerne (utilstrækkelig forboring inden isætning af, samt huller i moduler uden låge) mener jeg heller ikke er slemt nok til at det bør trække ned. Men det, at ByLassen nægter at ombytte ødelagte modul pga et defekt medleveret bor koster de 2 af stjernerne.

Derfor 3 stjerner.

9. februar 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

SERVICE UD OVER DET MAN KAN FORVENTE

Jeg bestilte varer direkte hos ByLassen den 18/11. Dem modtog jeg 2 dage senere den 20/11. Samtidig bestilte jeg ByLassen varer gennem Illums Bolighus. Det var nemlig på Illums hjemmeside, jeg fandt varerne først. Illums Bolighus har desværre kun flotte billeder, men kan ikke levere. Jeg har kæmpet med at få produkterne og i dag den 22/12 er julegaverne stadig ikke kommet frem. ByLassen har kæmpet en brav kamp og ydet en helt fantastisk og ekstraordinær service, kørt fysisk til Illum for at finde de produkter, jeg havde bestilt, for at jeg kunne få disse varer også, men Illum klarede altså ikke den sidste lille ting med at sende varerne afsted. TAKE AWAY - køb aldrig varer hos Illum. Køb direkte hos leverandøren. Fantastisk service fra ByLassen.

22. december 2018
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super god service ud over det sædvanlige og hurtig levering

Stod og manglede 2 ophæng til Frame kasser, da jeg havde købt 2 brugte kasser. Jeg kontaktede kundeservice via mail, for at høre om man kunne købe ophæng separat, da jeg alligevel var ved at bestille 2 hylder.
Fik hurtigt svar fra en rigtig rar og serviceminded medarbejder, der hjalp mig med 2 nye ophæng uden beregning. 2 dage efter ankom pakken. Se, det er god service. Tusinde tak for hjælpen og den gode service. Nu glæder jeg mig til at få hængt kasserne op.

28. februar 2018
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere