Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Scamming company that commits fraud. The hose will only last a few months. They advertise a ten year warranty but when you email them they lead you in circles all day and keep changing the rules. Any... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bought the hose a couple of years ago. It turns into a tangled mess, whether the water is on or off. Totally unmanageable. When attempting to pull the hose straight, it kinks up into knots, blocki... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I bought (2) hoses with the nozzle guns and swivel adapters. One hose leaked right out of the box while the other was just fine and works beautifully. I initially gave a one star review but now I'm... Se mere

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

1 season of Christmas lights then nothing.Lame trouble shooting is it plugged in cmon no warranty no customer support don’t waste your money with anything bulb head Just when I give up you totally re... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Erhvervsservices

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Shop BulbHead.com for smart solutions for everyday life. BulbHead® is the official inventor of Pocket Hose, Atomic Beam, Star Shower, Red Copper Pans. Free Shipping on orders $50+


Kontaktoplysninger

2,7

Under middel

TrustScore 2.5 ud af 5

325 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

AVOID THIS COMPANY AND THEIR…

AVOID THIS COMPANY AND THEIR PRODUCTS!!!! Received a Horsepower Duck vacuum as a Christmas gift. It worked fairly well for about a week, then died. I used the provided cord to recharge and it didn’t work. Tried a few other cords, outlets, charging blocks, still no luck. Reached out to the company (BulbHead) and they offered absolutely no support other than to try different cords. They refused to help me without a receipt (x-mas gift - no receipt) and said I would have to take the item back to wherever it was purchased. Complete JUNK product AND company!!

UPDATE: the response offering to send me a new vacuum has no contact information and I can’t reply via this platform. I sent an email to the general customer service address and received a response that they “couldn’t gaurantee anything due to stock issues”. Seems like the reply below was not a sincere attempt to resolve the issue.

6. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
BulbHead-logo

Besvarelse fra BulbHead

We're truly sorry to hear that your Horsepower Duck Vacuum didn’t work as expected. We understand how frustrating this must be. Our team provided troubleshooting advice and suggested returning the unit for a resolution, but we completely understand your concern.

We’d love to make this right for you! As a gesture of goodwill, we’d be happy to send you a free replacement. Please reply with your shipping address, and we’ll take care of the rest.

We appreciate the opportunity to turn this around and hope to regain your trust!

-Natalie, BulbHead Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Horsepower Scrubber/Customer Service

Purchased a Horsepower scrubber August 20, 2024 as recommended by Sister. Used product 4 times in 4 months then it would not hold a charge. Contacted Bulbhead who said "limited 30 day warranty, can't help you". No MORE BULBHEAD PRODUCTS!!!

4. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
BulbHead-logo

Besvarelse fra BulbHead

Hi Kathy,

We’re sorry to hear that your Horsepower Scrubber is no longer holding a charge. Please know that most of our products come with guarantees, and we always do our best when offering assistance.

While it has been a few months since your purchase, we would have been happy to help resolve this for you. However, we requested additional information from you to investigate your previous correspondence and provide a replacement, but we did not receive a response.

If you would like us to revisit this matter, please provide the necessary details, and we’ll do our best to assist you promptly.

-Natalie, BulbHead Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Can't even place an order

Tried to order BattleVision on getwraparounds.com. Picked my offer, filled everything out, clicked on "process order," says "you should choose any offer." Filled out "contact us" form about it, no response, just put me on their list. Finally went thru the "help" to "I need more help," got email asking to explain my problem. Explained what happened on [getwraparounds site] got " we would advice [sic] to place the order on GetWrapArounds.com "

27. december 2024
Uopfordret anmeldelse
BulbHead-logo

Besvarelse fra BulbHead

Hi Wendolyn,

Thank you for reaching out. We’ve tested our website, and everything appears to be running smoothly. We’re sorry to hear you experienced difficulty placing your order.

As mentioned in your previous communication with our team, we recommend trying to place the order again or visiting our main website at bulbhead.com. Alternatively, we gave you the option to place your order by phone – If you still need help we’re happy to assist you and provide you with the same offer 🙂.

-Natalie, BulbHead Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I was given the Star Shower Slideshow…

I was given the Star Shower Slideshow Christmas light on November 30th. My friend ordered it on October 28th. On December 18, 2024 it stopped rotating. I sent an email to customer service, and never heard back. Just called and was told, 30 day warranty, from purchase date...it worked for a bit, and then stopped. He refused to send me another one, refused a refund. Don't use this company...no understanding of it being a GIFT... SCAMMERS!

30. december 2024
Uopfordret anmeldelse
BulbHead-logo

Besvarelse fra BulbHead

Hi Desiree,

Thank you for sharing your feedback, and we sincerely apologize for any frustration you’ve experienced. Customer satisfaction is incredibly important to us, and we would never want you to feel otherwise.

Most of our products do come with specific warranty periods, which typically require proof of purchase. However, we completely understand that this was a gift and want to ensure you’re taken care of. We reached out via email to offer a FREE replacement, as we truly value your experience with our product. Unfortunately, it seems there may have been a miscommunication, as your email address doesn’t match the one provided on TrustPilot.

We’re committed to resolving this for you as quickly as possible. If you could kindly reply to our email or contact us again, we’ll ensure your replacement is processed without delay.

Thank you for giving us the opportunity to make this right, and we hope to restore your confidence in us.

-Natalie, BulbHead Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

BEWARE if you order a Duck Vacum…

BEWARE if you order a Duck Vacum from Bulbheads website. They automatically upsell the customer and add items and charges to your order. When you notice that you've been charged for more that you wanted to order and you immediately cancel your order, the company delays your refund and makes you fight to get your money back. Deceiving sales practices and very poor customer service.

18. december 2024
Uopfordret anmeldelse
BulbHead-logo

Besvarelse fra BulbHead

Hi Marilyn,

We want to clarify that we do not have the ability to upsell or add items to your order without your permission. For online orders, any additional items are presented with a prompt asking if you would like to add them – nothing is added automatically.

Regarding your order, we were unable to cancel it because it had already been shipped by the carrier. When you contacted us on December 23, 2024, we advised you to refuse the delivery and immediately processed a FULL refund. We take these matters seriously and aim to handle concerns promptly to ensure exceptional customer service.

On December 28, 2024, once your refund was processed, we sent a confirmation email to notify you. Please let us know if you have any further questions or concerns – we’re here to help.

-Natalie, BulbHead Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I purchased the drain magic posted a…

I purchased the drain magic posted a review they sent another one this one is just as bad if not worse 1 little hair gets in the drain and your screwed no easy way to pull hair out like the other one still mold build up

2. august 2024
Uopfordret anmeldelse
BulbHead-logo

Besvarelse fra BulbHead

Hello Heidi,

We are sorry to hear about your experience with the Drain Magic product. After reviewing your feedback, we have processed a full product refund for you. This should reflect in your account within 3-5 business days. Given the circumstances, there is no need for you to return the product. We want to assure you that we value your feedback and will be addressing your concerns with our quality control team to prevent further issues. It is our priority to make sure our customers are fully satisfied with their purchases.

- Keith, BulbHead Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Junk

One of the lasers in the first Star Shower laser projector that was delivered failed after a few weeks. They replaced it and the second one worked for the rest of that Christmas season, but worked for only one night this year. When I contacted BulbHead, they sent me some lame troubleshooting steps, like make sure the plug works and the unit is plugged all the way in. When I replied that I had tried all their troubleshooting steps and the unit still was not operational, they wrote back and said too bad it's not under warranty anymore. It was only a couple of days past the one year warranty. An absolute crap product and worse customer service and product support.

19. december 2024
Uopfordret anmeldelse
BulbHead-logo

Besvarelse fra BulbHead

Hi Robert,

Thank you for reaching out and sharing your experience. We truly apologize for the frustration this situation has caused. Our goal is always to prioritize our customers and do our best to accommodate their needs.

To address your concerns, we processed a refund for your original order on 11/19/2023 and also provided a FREE replacement on 12/02/2023. These (2) units came at no charge to you. The Star Shower Ultra 9 is covered by a 60-day Money Back Guarantee, and while we often go beyond this period, we are now over a year past the original purchase date.

When you requested assistance, we shared troubleshooting steps that typically resolve similar issues. We apologize if these steps felt inadequate – our intention is always to help get your unit working again.

We value your satisfaction and appreciate your understanding.

-Natalie, BulbHead Support

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Completely corrected an issue

They completely corrected an issue as it should have been initially. Thank you very much!

18. december 2024
Uopfordret anmeldelse
BulbHead-logo

Besvarelse fra BulbHead

Hi Suzie,

We're glad to hear that your issue was resolved. Thank you for taking the time to leave us a review.

- Keith, BulbHead Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Be Careful When Ordering from This Company

I was interested in ordering a handheld vacuum from them. On their website I selected the item, but then I kept getting suggestions for "add-ons," which I declined. All of a sudden, I had an order confirmation number even though I had NOT seen a screen that asked me to review and place the order -- and the final price was almost $18 over the cost of the item (which was $40). I discovered later that the additional cost was an exorbitant shipping fee -- had I known, I would NOT have placed the order. I immediately called the company and said I wanted to cancel an order which had been placed less than 30 minutes earlier. I was told it was "not in the system," but the representative said she would take all my information and put in the request when it showed up. She also told me that it took 24-48 hours for the order to show up, and I would hear back within that time. Less than 24 hours later, I received a second email saying that the package had shipped! I immediately called again and got a different representative who said that she could not cancel the order since it had shipped, but would refund my money and I should refuse to accept the package. The package arrived, delivered to my mail room (I live in a high rise) later the next day. I called again, got a different representative who said I needed to return the package to the carrier saying that I refused it -- and that I had 48 hours from the time of delivery to do so. He refused to give me a return label, and although he said that my "refund was being processed," I don't believe him. I returned the package to my mail room, asking that the attendant give it back to USPS noting that I refused the shipment. We'll see what happens.

Update: After I posted this review, the company reached out to me saying a full refund had been issued. PayPal confirmed today (12/20) that a refund was being processed. I appreciate their response, though I continue to have issues with how their website pressures you to "buy more" and does not give you a chance to review the final order with all costs (including shipping) visible BEFORE you place it.

16. december 2024
Uopfordret anmeldelse
BulbHead-logo

Besvarelse fra BulbHead

Hello DC Kolb,

We would like to extend our sincere apologies for the confusion and inconvenience you have experienced with your recent order. We highly value customer satisfaction and assure you that we are taking your feedback seriously.

We want to inform you that a full refund has been processed on our end. It should take around 3 to 5 business days for the amount to reflect in your account, depending on your bank's processing speed. Kindly monitor your account during this time.

Your feedback will be taken into account as we strive to improve our service in the future. Thank you for your patience and understanding in this matter. If you have any other concerns or questions, please do not hesitate to contact us at customersupport@bulbhead.com.

- Keith, BulbHead Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I never wanted to order anything from…

I never wanted to order anything from this company. A picture of a portable vacuum came up on the internet. Before I even really looked at it, it said that I had ordered 3 of them. I tried to cancel the order on my mastercard, but nothing happened. Now I have 3 of these vacuums that were shipped at a high rate. Don't know if I could send at least 2 back.

11. december 2024
Uopfordret anmeldelse
BulbHead-logo

Besvarelse fra BulbHead

Hi Barbara,

We sincerely apologize for the inconvenience you have experienced. We regret that you unintentionally placed an order with our company, and we understand your concern about attempting to cancel the order.

In light of this, we have made the shipping of your order free of charge and have issued a refund for the shipping fee. Please expect the credit to reflect in your account within a few business days.

Regarding the return of unwanted items, an email has been sent to you providing detailed instructions on how to proceed. You can return two of your portable vacuum cleaners, or all three of them if that is your preference.

If you have any more queries or if there is anything else you need assistance with, do not hesitate to contact us at customersupport@bulbhead.com.

- Keith, BulbHead Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I canceled the order 2 minutes...

I canceled the order 2 minutes after placing it due to overcharging for shipping and handling, which was not disclosed until after payment was made. Bulbhead ignored all 3 of my requests to cancel and then they BLOCKED ME.

I ordered an item for $29.95 and was charged an additional $25.00 for shipping, (unapproved $4.99 for ShipSafely Junk Fee) handling, and taxes, which I NEVER would have ordered if informed of all the Junk charges. Then to top it off, Bulbhead told me the item was delivered and I never got it. I told them I didn't receive the package, but they BLOCKED ME and I didn't block them, so I got their messages. I get their messages, but when I try to message them, I get a Mail Demon response.

Remember the $4.99 ShipSafely, it seems to be NO GOOD and they will not honor their responsibilities. Beware of Bulbhead, they'll screw you every chance they get with items you would never approve of AFTER the initial sale is made.

User's recommendation: DO NOT DEAL WITH THIS COMPANY OR THEY WILL RIP YOU OFF ALSO.120424

4. december 2024
Uopfordret anmeldelse
BulbHead-logo

Besvarelse fra BulbHead

Hi Dave,

Firstly, we would like to extend our sincere apologies for any inconvenience this situation may have caused you. At our company, we always strive to provide the best customer experience possible, and it appears that we fell short of that standard in this instance.

We'd like to clarify that we aim to process and deliver orders as swiftly as possible for customer satisfaction. Once an order has been placed, there is a small period during which we can amend or cancel the order. Unfortunately, we do not respond to emails in real-time; our response time typically falls within a 24-48 hour frame. In this case, by the time we were able to respond to your cancellation request, the brief window during which we could cancel the order had regrettably closed.

However, from our records, it seems you have agreed to an adjustment to your order amount as a resolution. Rest assured, you will notice this adjustment reflected in your account within a few business days. We greatly appreciate your patience and understanding in this matter.

If there is anything else you need assistance with, do not hesitate to contact us at customersupport@bulbhead.com.

- Keith, BulbHead Support

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Tried to buy slides pkt. for Xmas projector. No was answer. If you lose your slide set you have to buy a new projector? Please explain!

TriedTo buy Christmas projector slide set only. Told you don't sell slide set only.I have purchased star shower and halloween projector with no issues. Wish to use christmas slides in my projector. In the slide set, you do sell separate, there is no christmas images.
Seems hard to get a human to talk to and when I do, can't understand due to language barrier. Would appreciate your help to a loyal fan.

8. december 2024
Uopfordret anmeldelse
BulbHead-logo

Besvarelse fra BulbHead

Hi James,

Thank you once again for your time and feedback. We understand and empathize with your concerns. Unfortunately, we currently do not have a separate set of slides that is exclusively Christmas-themed. We understand how this can be inconvenient for you since you intend to expand your collection. Please be assured that your feedback has been taken into serious consideration and has been forwarded to the relevant department for future updates to our product range. We sincerely apologize for the inconvenience and hope to offer such product variations in the future.

- Keith, BulbHead Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Update to my review

Update to my review, I have received many emails concerning my situation 1st 11-30 they said someone would get back to me about canceling my order, on 12-1, they said could not cancel because order went out to just refuse it and return for refund, on 12-2 received another email saying they would refund my money once it is returned, then I received another email that my order was going out. Well they lied the 1st time saying it was sent out and it wasn’t. All they say is they apologize, I have all the emails to prove what I am saying is true.

1. december 2024
Uopfordret anmeldelse
BulbHead-logo

Besvarelse fra BulbHead

Hi T,

We want to extend my sincere apologies regarding the inconveniences that have taken place during your recent interaction with our company and assure you that your complaint has been taken very seriously. We're pleased to confirm that a full refund has been processed for your order. The refund will reflect in your respective account within 3-5 business days. Please refuse the order upon its delivery. We are deeply sorry for any confusion or frustration this situation may have caused and thank you for your patience while we resolve this matter.

- Keith, BulbHead Support

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Thank you Bulbhead

I have to say …. Bulbhead finally made it right with me. I wrote a review in November 2024 regarding a 5 year old issue regarding me not receiving the Presidential Chess set. I want to shout out a BIG THANK YOU TO BULBHEAD
for sending me the water hose and nozzle I wanted to make it right!! And for that, I feel very comfortable to order from them again I’m A VERY SATISFIED CUSTOMER

18. november 2024
Uopfordret anmeldelse
BulbHead-logo

Besvarelse fra BulbHead

Hi Linda,

We greatly appreciate your feedback and are heartened to hear about your satisfaction with our products and customer service. Thank you so much for taking the time to write us a review.

- Keith, BulbHead Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

DO NOT BUY

DO NOT BUY. Ordered SlimMint wallet and found it to be poor design. It is VERY inconvenient to remove cards. Front card is easy access but you have to remove all other cards to get to back cards.

23. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
BulbHead-logo

Besvarelse fra BulbHead

Hi Len,

Thank you for your feedback on the Slim Mint wallet. We regret to hear that the product did not meet your expectations. Your input is invaluable in helping us improve. Please remember that we offer a 30-day money-back guarantee on all our products. If you need any assistance with your return or refund, don't hesitate to contact us at customersupport@bulbhead.com.

- Keith, BulbHead Support

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Problem solved!! I posted a 1 star review here a short…

I posted a 1-star review here a short time ago related to a failed pocket hose. Bulb responded promptly to my review. They requested some additional information about the product and based on my replies, immediately sent me a replacement product and included a new spray nozzle for the inconvenience!! I have to say, it's very encouraging when a company stands behind what they sell! Thank you Bulbhead. Keep up the good work!!

15. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
BulbHead-logo

Besvarelse fra BulbHead

Hi Kevin,

Thank you for taking the time to provide us with your feedback. Your comments truly mean a lot to us. Here at Bulbhead, we are committed to ensuring our customers receive quality and satisfactory service, and your feedback reaffirms the hard work we put in every day. We're happy to hear that our team could turn your experience around. Once again, thank you for your kind words. They inspire us to keep working diligently.

- Keith, BulbHead Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I purchased 1 can of BullShot carpet…

I purchased 1 can of BullShot carpet cleaner, but 2 showed up and I was charged for those. Repeated attempts to allow me to return one went unanswered. I tried the product, and it was useless for carpet stains. Do not trust the product or the site.

7. september 2024
Uopfordret anmeldelse
BulbHead-logo

Besvarelse fra BulbHead

Hi J S, we’re sorry to hear about the issue with your order. We take our customer correspondence seriously and would like to review our communication records to ensure you receive the assistance and refund you need. We’ve sent a request for your contact information to look into this further, but unfortunately, we haven't received a response within Trustpilot’s timeline. Without these details, we’re unable to locate your account. We truly strive to deliver exceptional customer service and would love the opportunity to resolve this for you. Please reach out to us directly, and we’ll be happy to assist.- Natalie, BulbHead Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I was excited to order the Christmas…

I was excited to order the Christmas lights on saw on the commercial! But after seeing all the terrible reviews, the automated answer they give everyone. I have canceled my order!

22. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
BulbHead-logo

Besvarelse fra BulbHead

Hi Tracy,

We noted your decision to cancel your order of our Christmas lights. We gathered that your decision stemmed from the concerns raised in reviews and we want to express our regret that you had to take this step. We wish to assure you that we consider customer feedback with utmost seriousness, continually striving to provide top-notch service. In case of any queries or if you require assistance, please do not hesitate to contact us at customersupport@bulbhead.com. Remember, we're always available to assist you.

- Keith, BulbHead Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Once again no help Never Again

Once again no help sorry you lost my file and 7 months later you want to call support again
7 months waiting
Done with bulbhead

14. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
BulbHead-logo

Besvarelse fra BulbHead

Hello George,

Our sincerest apologies for the inconvenience you've experienced with our service.

We sent you a request to get your information so that we could look further into this and most importantly, offer you a solution. Unfortunately, we have not received any response from you in the timeline that Trustpilot allows and we have been unsuccessful in locating your account or establishing further contact with you.

At BulbHead, we are committed to providing the highest quality of customer service and we want to rectify this situation. We kindly request that you contact us at customersupport@bulbhead.com so we can have the opportunity to help resolve the issue and provide a suitable solution.

- Keith, BulbHead Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

DO NOT USE THIS COMPANY

DO NOT USE THIS COMPANY! IT IS A SCAM! I TRIED TO CANCEL MY ORDER AND THEY WANTED ALL OF MY INFORMATION, WHICH THEY ALREADY HAD!

26. september 2024
Uopfordret anmeldelse
BulbHead-logo

Besvarelse fra BulbHead

Hi Sharon, thank you for taking the time to share about your experience. We apologize for any issues and can assure you that our company is not a scam and we work hard to provide a top experience and customer service. We sent you a request to get your order number or email so that we may look further into this and provide a solution - Brittany, Bulbhead Support

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere