Dårligste service jeg nogensinde har…
Dårligste service jeg nogensinde har fået, firmaet leverede containere til mit haveprojekt... jeg betalte 1800kr pr tømning af fliser og jord, den sidste container fik jeg dog en regning på næsten 10.000kr.... firmaet sagde der lå et plankeværk ovenpå containerens affald hvilket jeg ikke var bevidst om, jeg spurgte om vi ikke kunne finde en løsning de blev modbydelige i telefonen... det resulterede i en konflikt og jeg endte selvfølgelig med at måtte betale efter trusler!!


