Et must see hvis du er til veteranbiler mm.
Udefra ser det ikke ud af meget, men skal da love for at det bliver gjort til skamme så snart du kommer ind.
Når du kommer ind så ser du med det samme de første biler blinker til dig, så er der ellers alt fra verdens mindste bil, til Ford model A fra , Royce Rolls fra 1938, en Heinkel og til en Capri samt nordens eneste Belsize fra 1911.
Men også motorcykler og knallerter i alle afskygninger, lidt traktor med blandt andet en fra porsche samt et par elbiler.
Og ikke mindst til ungernes fornøjelse radioer, telefoner fra starten af 1900 tallet og op selvfølgelig med drejetelefonen fra vores barndom, det først fjernsyn osv... Så der var rigeligt med tid til at mobbe med at vi nu er så gamle at vores barndom er røget på museum.. 😂
Så er du til veteranbiler, motorcykler eller bare en tur tilbage i barndommen så er det absolut et besøg værd.!

