Forkert tællerjustering - ingen tilbagebetaling
Var forbi og tanke min Volvo V60, som var godt tom. Jeg kører næsten altid til lampen lyser, og ved hvor meget der kan være på tanken når der kun er dampe tilbage, og desuden fra instruktionsbog.
Da jeg fyldte op, var det en del over det fysisk mulige (ca 5 liter), så jeg ringede og bad dem kigge på deres tællerjustering.
Først skulle jeg diskuterer med Kundeservice, som- uden at spørge ind til bilmærke og type - mente, at der godt kunne være så meget på min tank (ca 67 liter).
Jeg ved så at 65 er absolut maks, og at 62 ville være forventeligt ift. at lampen lige var begyndt at lyse.
Det har jeg som nævnt meget erfaring i.
De lovede at tjekker tællerjusteringen og ringe tilbage, samt bekræfte henvendelsen - INTET er sket!!!
Med andre ord snyd og bedrag. Det er ikke så meget min 5 liter af ca 14 kr./ltr. men princippet om at en del må være blevet snydt.
PS! Dato for henvendelsen er estimeret, da jeg mangler data pga jeg aldrig fik svar








