Lige så godt som første gang!
Nu var jeg så glad for den første oplevelse, så jeg var nød til at komme igen.
Og det var endu bedere end første gang jeg var der. Maden smagte fantastisk endu en gang, og servicen er i top.
Kan stærkt anbefale at spise der!






