Blackheath Products Ltd Anmeldelser 

9
•
TrustScore 3.5 ud af 5

3,6

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Distributionsservice

Skrevet af virksomheden

With over 60 years of trading experience, Blackheath Products (Blackheath) is a leading distributor to the construction and furniture sectors. We are centrally located in the West Midlands of England and offer a delivery service to most parts of the UK. We supply solid surface fabricators, furniture manufacturers, shop fitters, exhibition contractors, laminate fabricators, kitchen manufacturers, builders’ merchants and kitchen + bathroom retailers.


Kontaktoplysninger

3,6

Middel

TrustScore 3.5 ud af 5

9 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

3,6

Alle anmeldelser

(9)

1 anmeldelse inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse

Vi udfører kontroller af anmeldelser

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Rachel in sales

Blackheath is one of my trusted suppliers and their standard service is always on point but today I dealt with Rachel in sales who took time to find the answer to my query, liaising with the supplier to get me what was required.
When dealing with a company who's staff are consistantly at a high standard, to get someone who goes beyond that just to help you out is amazing.
Please spotlight and thank Rachel for her efforts.
Many thanks. Christine

18. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Blackheath Products Ltd-logo

Besvarelse fra Blackheath Products Ltd

Hi Catherine,
Thank you so much for your 5* review. We have passed on your thanks to Rachel & the sales team!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Fake invoices and rude service

This company sent me a fake invoice for products I had never ordered nor purchased ever. My polite message about this error was responded to by a rude message blocking me forever from their obviously awful services. Good riddance!
What a woolly response to my honest review. Nothing clarified, everything of note ignored. The ideal way to lose potential customers.

19. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Blackheath Products Ltd-logo

Besvarelse fra Blackheath Products Ltd

Thank you for your feedback. We would like to clarify the situation. The document you received was not a request for payment but an invoice generated for free of charge samples that were requested. For accounting and compliance purposes, our system requires that all goods leaving our business are accompanied by an invoice, even when no cost is involved.
When we received your response to this document, we found the language used to be inappropriate and disrespectful towards our team. As a result, and in line with our commitment to maintaining a professional working relationship with all our customers, we made the decision to close your account.
We are always happy to resolve misunderstandings in a constructive way and regret that this interaction could not be handled more amicably.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Very smooth

Ordered Monday, delivered Wednesday, can't fault that. Spoke to someone about how deliveries are made, and they were clear about Mondays/Wednesdays for my particular product. Had a call one hour before arrival, as I requested on my order, perfect. Flat bed truck delivered, curbside lift onto tressles by me, no hassle.

12. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I AM A SMALL RETAILER

I AM A SMALL RETAILER , I HAVE ALWAYS HAD REALLY GOOD SERVICE AND HELP FROM ALL AT BLACKHEATH PRODUCTS.
I WILL CONTINUE USING THEM , THERE PRICES ARE VERY COMPETATIVE AS WELL.
DIANE LUKEMAN DESIGNS (SHEFFIELD)

4. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

AVOID MIROSTONE

When purchasing a new build property Waterside Kitchens And Bathrooms of Doncaster who were fitting out my kitchen gave me an option of MIROSTONE worktops.

Spending a small fortune on these tops i expected them to be seamless.

I wasn't informed that because the worktops aren't sold in large enough sizes they would have to be joined.

The kitchen fitter has had a go but i'm far from impressed.

I have a double island with 2 very obvious joins and a long piece incorporating the sink with a very poor hatchet join.

The builder and kitchen company have refused to complete snagging.

On contacting these muppetts for a resolution they're not interested now they've got my money

FURTHER ON FROM YOUR REPLY.

Your images will only show machine finished Mirostone joins for the purpose of propaganda and NOT ones that a bog standard joiner would complete

11. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Blackheath Products Ltd-logo

Besvarelse fra Blackheath Products Ltd

Hi Mark,

We are sorry to hear you are unhappy with your Mirostone surfaces. All of the Mirostone sizes are available to view in the literature and on our website. Mirostones joints, when fitted correctly, are inconspicuous.
However, this negative review seems to be an issue with the fitting of your surfaces rather than the distribution or product itself, so we are sorry we cannot assist any further. If you’d like to see some images of Mirostone fitted and the joints that can be achieved, please send an email to sales@blackheathproducts.co.uk and we can get them across to you no problem.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

The faulty surface of a worktop supplied by Blackheath products

The surface of a worktop supplied by Blackheath lifted away on the rounded edge after being fitted just under 2 years ago. Two small sections an inch apart. The company who fitted it sent them a picture I supplied but someone called Warrick at Blackheath replied that it must have been caused by impact and rejected any liability. I wrote to 'Warrick' directly and sent two further pictures of the the area above and around the damage to show there had been no 'impact' whatsoever. I asked if someone or some agent could come to inspect it. After two weeks I've had no response at all from them. The problem, to me is clearly a fault in the manufacture of the worktop and I would have expected at least the courtesy of a reply. I wish I could upload the pics I sent to show you.

5. april 2024
Uopfordret anmeldelse
Blackheath Products Ltd-logo

Besvarelse fra Blackheath Products Ltd

We are sorry to hear you are not happy with the service you have received. Blackheath Products are a trade only supplier. We can see that your worktops were purchased through a customer of Blackheath’s. Our sales team have discussed the issue with the customer and unfortunately, due to the damage shown on the post formed edge, this is not covered under our manufacturing defect warranty. If you would like any further assistance, please contact the kitchen fitter who should be able to assist.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Terrible service damaged item

Ordered 2 worktops, one came badly damaged. Contacted them and was offered the carriage back! Cost me £180 to get the damaged fixed and have been completely ignored by Blackheath. Do not recommend for after service. Bad quality.
Will not be using again.

24. januar 2024
Uopfordret anmeldelse
Blackheath Products Ltd-logo

Besvarelse fra Blackheath Products Ltd

Hi, we are sorry to hear you are not happy with the service you have received.
After having looked in to this with our sales office, we can see that the order mentioned above was delivered on 11/01/24, however we were not notified of any damages until 24/01/24.
As a trade only company, we must be notified of any damages within 24 hours of delivery, as per our T&C's.

Best regards,
Blackheath sales team.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Poor quality

Worktops for our kitchen supplied by Sheffield Kitchen Outlet have been shocking.

Of the initial three supplied none were fit for purpose. Second batch two were the third one wasn't and again was returned. We finally thought we had our kitchen completed until I noticed the main one on the island was not as shiny as the others. It was dull and the finishing on the edges was poor. A visit from the company to our home confirmed that it was below quality. This was November/December 2022.

Two worktops delivered to SKO since have had imperfections/scratches on them. 7 months after our kitchen was started it's still not completed due to the poor quality and poor finishing of worktops supplied.

The worktop in question is the Spectra Collection – Square edge.

29. marts 2023
Uopfordret anmeldelse
Blackheath Products Ltd-logo

Besvarelse fra Blackheath Products Ltd

Having spoken to our sales manager and sales office operatives it’s apparent that we have a different take on events but I don’t believe the internet is the place to discuss.

I apologise for the length of time this has taken and please rest assured that we are working closely with the manufacturer and retailer to resolve this matter in the quickest time possible.

Best regards,
Blackheath sales team.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Good pricing

Good pricing, helpful customer service. Fantastic supply of work surfaces. Recommending to my customers

8. november 2021
Uopfordret anmeldelse
Blackheath Products Ltd-logo

Besvarelse fra Blackheath Products Ltd

Thank you for your 5* review!

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere