elendig virksomhed
elendig virksomhed, er ikke interrasert i at samarbede med folk . Hold jer langt væk fra dem.
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
elendig virksomhed, er ikke interrasert i at samarbede med folk . Hold jer langt væk fra dem.
Jeg havde kontakt til Emil Revsgaard Larsen. Da jeg kunne se, de var skarpe i bilsager. DESVÆRRE VISTE DET SIG DE IKKE ENGANG KUNNE LÆSE MIN FORSIKRINGSPOLICE RIGTIGT. Jeg fik ødelagt min sag i retten fordi, jeg stolende blindt på dem, de undskylder med, at adgang til sagen på Dropbox ikke lykkedes, men hvordan kan man vurdere, om man skal tage sagen småsag eller alm. sag når det viser sig at de ikke engang huskede de rigtige info fra telefonsamtalen? Jeg er ok med, at der sker denne fejl, men at de så efterfølgende ikke anerkender, det er en fejl, og løser sagen forstår jeg ikke. Han afviser at tage sagen på trods af, at jeg siger lad os glemme fejlen og få det bedste ud af det der er nu... Sørgeligt at der er endnu en utroværdig advokat, de har deres egne regler og spiller kort med os forbrugere... Vi er mennesker og laver alle fejl. Mvh. Lindgaard-Teknik Flemming tlf. 29723600 i er velkomne til at tage kontakt, hvis i ønsker hjælp til valg af advokat, jeg har lært deres spind på den hårde måde…

Besvarelse fra Brockstedt-Kaalund
Jeg har benyttet advokat Søren egede Schultz i Silkeborg og vil kraftigt fraråde at benytte ham som rådgiver.
I flere tilfælde har Søren overtrådt frister som har haft store konsekvenser for mig. Han har rodet rundt i flere sager og glemt afgørende bevismateriale. Han har ikke udvist manglende overblik Og leveret mangelfuldt arbejde men fejlet i forhold til sine tilkendelser og rådgivning. Han var konstant på ferie og travlt med andre ting og uden tilstrækkelig fokus hvor han sjældent vendte tilbage som aftalt. Søren er efter min opfattelse både ekstrem dårlig og ekstrem dyr.
Mine allerbedste anbefalinger til Steen P. Husbjerg.
Jeg har haft brug for hjælp til at min mor skulle sidde i uskiftet bo hvor Steen P. Husbjerg har været en stor hjælp.
Steen har med sin ekspertise hele vejen igennem givet os tryghed og givet os en rådgivning så vi hele tiden var med i hvad vi skulle gøre og hvordan.
Telefon opringninger og mail er blevet besvaret.

Besvarelse fra Brockstedt-Kaalund
Jeg kontaktede Steen P. Husbjerg i Silkeborg, da jeg havde brug for hjælp ifm. uskiftet bo. Jeg fik den bedste hjælp jeg kunne ønske mig ifa. kort og konkret fakta. Kort og præcis oplysning og venligt svar på alle mine tusind spørgsmål, for/imod, min forvirring osv. osv. Følte mig yderst tryg ved at tale med ham.
Jeg fik dog (i første omgang) ikke yderligere brug for Steen kompetance og hjælp, men vil til hver en tid kontakte ham igen, hvis jeg skulle få brug for det! Jeg er ham meget taknemmelig for hans hjælp.
Bonusinfo.: Fik ham anbefalet af et familiemedlem der tidligere har fået hjælp af Steen (som kørte hele “sagen” til dørs), og som også kun har de bedste anbefalinger.
Tak fra Maria

Besvarelse fra Brockstedt-Kaalund
Dygtige folk!!
Jeg har brugt Brockstedt-Kaalund i flere anliggender både privat og erhverv.
Jeg har især haft flere oplevelser med Deres Advokat Søren H. Frederiksen. Her er der absolut heller ingen slinger i valsen.
Søren siger tingene som de er og er en meget jordnær person som sætter sig alle parters sted og ser hele sagen fra begge sider og har derfor det totale overblik. Knusende dygtig fyr!
High Five her fra!!
Rasmus Winther

Besvarelse fra Brockstedt-Kaalund
Blev desværre anbefalet Karen Marie Jespersen til Børnesag, aldrig har jeg oplevet så arrogant og inkompetent person!
Forarbejdet var lig 0, ja faktisk var eneste spørgsmål hun stillede i retten, et spørgsmål jeg havde bedt hende om at stille! Efter mødet fik jeg blot en tør besked om, at jeg skulle acceptere mere fra modparten, dette trods jeg på få måneder, havde stået model til langt mere end man burde, ligesom mine børn var holdt som gidsler! En forældremyndighedssag som hun ikke mente betød noget, jeg skulle jo bare gå efter et godt samvær! 🤨
Hold Jer langt væk herfra!
Jeg skiftede til advokat Thomas Mikkelsen, som virkeligt kan anbefales! Virkeligt en top professionel advokat, som aldrig har for travlt, til at råde, vejlede og hjælpe dig!
Han er heller ikke så flabet, at tage ekstra betaling for kørsel, som det er tilfældet med Karen Marie Jespersen! For han blev uret ej heller startet, hver gang man ringede, hvor Karen Marie Jespersen ALTID fortalte, at hun havde 5 timer til sagen! Sjovt nok mente hun ikke vi havde mere i retten, selvom der var sat 75min mere af, end vi brugte der!
Min vurdering er at jeg selv, kunne have gjort det 10 gange bedre, uden hendes tilstedeværelse!

Besvarelse fra Brockstedt-Kaalund
Vi har i vores virksomhed og i privat regi haft fornøjelsen af at benytte flere advokater fra Brockstedt-Kaalund. En kort sammenfatning er bred vidensbase, karismatiske personligheder og klar besked. Vi har fået god rådgivning indenfor forskellige områder, såsom ejendomsinvestering, virksomhedsoverdragelse og dødsbobehandling. Vi har brugt Brockstedt-Kaalund i flere generationer, og vil klart gøre det fremover.

Besvarelse fra Brockstedt-Kaalund
Virkelig dårlig familierådgivning, med enormt arrogante advokater, dårlig etik og så er der absolut ingen græser for hvor dårlig og beskidt en sag de tager, for at tjene penge. Hold jer langt væk !
Har lige læst ovenstående anmeldelse angående dødsbo. Jeg har oplevet tilsvarende, og sagen er endnu ikke afsluttet her efter 2 1/2 år.
Nærmere begrundelse kommer når sagen er afsluttet.
Boet efter vores afdøde tog urimeligt lang tid om at blive afsluttet - 1 år efter dødsdagen var vi hverken helt eller halvt i mål. Vi måtte gang på gang selv rykke for svar/opfølgning og fik gang på gang undskyldninger om ferie, ventetider på udefrastående parter eller sø-forklaringer og vi har i det hele taget følt at vi igennem flere år bare var et nummer i rækken og bagerst i køen.
Slutafregningen var urimelig dyr og ikke til forhandling - de nævnte bare et tal - og så var det bare at betale. Vi har i den grad fortrudt at vi valgte Brockstedt-Kaalund i første omgang.

Besvarelse fra Brockstedt-Kaalund
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.