Bistro Ailu, Københavns Zoo ved pandabjørnene
Vi syntes, der var vildt dårlig service/betjening. Vi ventede alt for længe på drikkevare og mad. Som tilsyneladende bare havde stået uden at være blevet serveret.
Bordafrydning på nabobordene tog en evighed.
Vi syntes bare den service holdt op imod prisen, så fortjener den ikke mere end 1 stjerne. Det var et ret dyrt sted. Og så ved vi godt, det var i Zoo hvor alt bare er dyrt. Men så skal servicen sådan sted også bare være der, og det var var den ikke.
Maden var heller ikke noget at råbe hurra for.






