Fantastisk personale, bedste bilsyn nogensinde
Super god oplevelse! Personalet er meget venlige, hjælpsomme og meget professionelle. Der blev taget godt hånd om alle spørgsmål, også ved udfordringer - og man føler sig virkelig velkommen. Kan varmt anbefale dette synssted.




