Bilhusetlund Anmeldelser 1

TrustScore 3.5 ud af 5

3,3

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

3,3

Middel

TrustScore 3.5 ud af 5

1 anmeldelse

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Status, 4 måneder efter bilkøb: Jeg vil BESTEMT IKKE anbefale denne brugtbilssælger!

4 måneder efter købet, er min konklusion: Pas på!

Fra start var jeg ovenud tilfreds - bl.a. pga. at man fra-start får fantastiske løfter & personlig service.
(bl.a. derfor er der også overvejende positive anmeldelser på hjemmesiden).

---
Som andre danskere, så lod vi os lokke af den markant lavere pris.

men, Her godt 4 måneder efter købet - står vi med udfordringer, som jeg IKKE har oplevet ved vores tidligere brugtkøb.
- nye IKKE-almindelige forhold dukker op.
- Fx. at Hjulskærm-afslutningerne var flotte ved købet, men at rust nu har vist sig (malingen slipper-etc. - og rust & rust-udposninger viser sig) .. som er ensbetydende med, at rust har været midlertidigt dækket.

Plus bl.a.:
- MotorOlien er nu, efter kun 2.000km, mørkebrun (udfordring ift. især "oliebadede-kileremme", og sår tvivl, etc.).
..
[jfr. Martin er oliefilter skiftet ved service (bl.a. et ikke-skiftet oliefilter, kan snavse olien til).
Jeg er ikke ekspert, og da jeg baserer mig på erfaring og mekanikere, der ikke har skilt bilens motorhus ad - så er jeg ikke sikker her (der kan være tale om uheldige omstændigheder)].

---
Og, ift. "Er der noget, så ring bare" (rekl.ret-etc):

Bagbremse-skiverne var rustne, og afgav nogle gange en "pipe-lyd" - Som senere viste sig at være bremsebakker der slæbte på (varmeudvikling, farligt).
- Martin's svar fra start var (ca): "Den har lige været til syn, hvor der ikke er fundet noget på/ift bremserne, så..".
- Synet blev således her til det modsatte af tryghed & "garanti".
..
I praksis endte vi med at få vores egne mekaniker (som vi stoler på) til at skifte bagbremserne
[fremfor måske forgæves ture til sælger, og måske ikke veludført arbejde, etc.].

Og, ift. rusten (hjulskærmene): Dette afviste Martin også at gøre noget ved. Og, han fastholder, at de ikke "sminker /overmaler rust".
- uanset hvad, så er bilens Martins/sælgers ansvar.
..
[FDM vil måske kunne hjælpe - men, det med lakarbejde er samtidig udfordrende .. for pladerne er tynde, og der er ikke så meget at slibe ad (inden der ikke er mere metal tilbage) - så 2-3 gange slibning (hvis det ikke gøres godt nok 1. gang) kan resultere i...]

---
Plus:

Ved prøvekørsler ved brugtbils-køb, lader andre forhandlere køberen få nok tid!,
vs. Martin:
han ville IKKE lade mig få nok tid (jeg fik max. 15 minutter).

Og andre lader, for købers egne regning - een køre bilen til en brugtbilstest eller få bilen op på en lift (på et værksted i nærheden).
..
vs. Martin!
(også selvom at jeg kom ham i møde, med kompromis'er - fx. op på en lift i bilhuset-lund's værksted, mod betaling fra min side),

Og, Martin begrundede de "max. 15 minutter" med:
- at "der var kommet ny lovgivning i 2026, som begrænsede prøvekørsels-tiden til 15 minutter"!
- som jeg efterchekkede med motorstyrelsen, og fik klarlagt var "en lodret løgn, til formålet"! (der er INGEN sådanne love-ændringer-etc).

---
min Konklusion:

Ser man efter en bil, som skal holde (rust-etc), så er dette IKKE stedet (det er et altfor stort sats, især pga. det beskrevne ovenfor).
- rust starter typisk i fx. inderskærme, og breder sig så, i løbet af 1-3 år - og når skærmene er tilstrækkeligt rustne, så går bilen IKKE igennem syn.
- plus at lak- og plade-arbejde er mega-dyrt (vi taler ca. 10-15.000kr pr. skærm - dvs. i dette tilfælde ca. 40-60.000kr).
- ift. dette: Jeg undrede mig over den meget lave pris. Logikken: Lav pris, pga. dækket rust!

Så - ønsker du en stabil "long-term" bil - som vi gør.
..
og har du ikke for mange penge (til det 100% uforudsete),
..
så undgå at lade dig friste af "den meget skarpe pris".

Og, sidder/ender du "i købs-stolen":
- Så Vær Forberedt, for Martin er en RIGTIG god (og dreven) sælger, som fx. lige slår noget af prisen .. og det kræver virkelig standhaftighed "at sige nej til en tilsyneladende meget god handel, som Martin i nuet gør endnu bedre PRISMÆSSIGT!"

---
Jeg dokumenterer gerne købet.
- dog, Martin husker mig kun altfor godt ..
- for, ved vores 2. (og sidste) køb hos Martin (en længere historie), var jeg MEGET klar i mælet, ift. det hele!
- Og, jeg er ej-heller i tvivl om, at Martin har et forsvar parat, for argumenteren & "sideforklaringer" er bestemt ikke Martin's svage side (fx. den med "loven er lige ændret ift. prøvekørsels-tid").

Ift. de 2 stjerner:
- det ovenstående resulterer i 1 stjerne.
- og jeg "runder op" til 2 stjerner, pga. at Martin giver mere med end gennemsnittet .. fx. gennemsyn, og at man hjælpes praktisk på vej (fx. Android-Auto tilslutning).
..
(dog ift. rådene: Jeg fik bl.a. rådet "Brug 10W60 motorolie" .. Som er vildt! Da dette VIL ødelægge motoren, pga. manglende smøring !!)

--
Anmeldelsen baserer sig på:
- købet af en Citroen-Grand-Picasso 2018, d. 27/1.
- efterfølgende tlf-samtaler.
- plus 2 efterfølgende besøg.
- plus Martins påstande, spil, etc.!
- samt hvad vi har erfaret med den købte bil!

15. juni 2026
Uopfordret anmeldelse

Er dette din virksomhed?

Tilegn dig din profil på Trustpilot og få gratis adgang til vores værktøjer, så du kan komme i kontakt med dine kunder.

Få en gratis konto

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere