Skuffende og uprofessionel oplevelse med Best Talent
Jeg har haft en meget skuffende oplevelse med Best Talent og kan desværre ikke anbefale dem.
Min oplevelse var, at kommunikationen var mangelfuld, processen virkede uprofessionel, og der manglede tydelig opfølgning undervejs. Jeg sad tilbage med indtryk af, at kandidater/kunder ikke bliver taget seriøst nok, og at forventningerne ikke bliver håndteret ordentligt.
Et rekrutteringsfirma bør være transparent, professionelt og respektfuldt i sin kommunikation. Det oplevede jeg desværre ikke hos Best Talent. På baggrund af min oplevelse vil jeg anbefale andre at være forsigtige og overveje alternative rekrutteringsfirmaer.





