Aldrig har jeg købt sådan noget bars!
Varen på billedet stemmer SLET ikke overens med den vare jeg har modtaget! Ikke nok med det, så er set en ærme 4 cm længer end det andet, og den er sket ikke syet rigtig sammen. Jeg venter også halvanden måned på den, trods der står levering, 5-7 dage. Jeg skal sende den retur på egen regning, men må ikke sende den med nogen af de selvskaber man bruger i DK. Så har betalt for noget total ubrulig, og har ikke mulighed for at få pengene tilbage.
Køber ALDRIG noget igen..



