Kærlig og meget dygtig reikihealer
Da jeg kom hos Tina første gang, var jeg i dyb krise over en sygdom. Hun gav mig kraft og styrke til at komme igennem det, og siden er jeg fortsat med at komme hos hende. Hun har hjulpet mig på et dybt plan med at heale nogle gamle sår, hvilket har været afgørende for at komme videre i livet. Nogle gange har jeg mærket noget i min fysiske krop under healingen, andre gange ikke, men jeg har altid mærket noget efterfølgende i mit liv. Jeg stoler 100% på hendes evner og anbefaler hende til alle.






