Bid Kærligt er FUP
Jeg har bestilt inde på bid kærligt som er en del af bær kærligt. Deres information på mobil formatet fungere ikke optimalt. Jeg bestilte en levering, hvor jeg blev trukket beløbet med det samme. Hvorefter jeg henvender mig på mail som de opfordre til for at forhøre mig angående min ordre. Men der er intet sket, ingen tilbage melding. Der står ikke engang noget som helst omkring hvor længe svarfrist der er. Dette er FUP. Jeg er blevet snydt for 400 kr. som er min ordre som jeg har bestilt til min datter. JEG ANBEFALER PÅ INGEN MÅDER DEM!!!!!!!! HOLD JER VÆK!!!!!!




