Egentlig ok rådgivning i butikken, - men kommer ikke igen
Egentlig ok rådgivning i butikken, - men der blev lavet fejl ved nogle af de produkter som var specialfremstillet, - hvilket betød forsinkelser.
Ved en efterfølgelse reklamation over termostaten på et brusearmatur, blev vi blot afvist ad flere omgange, - og fik besked på at vi kunne have købt af bedre kvalitet og bare kunne købe et nyt.
KUMA bordplade var for kort ved levering og måtte laves om, og ved næste levering var det stadig lidt for kort, men vi valgte at leve med det - orkede faktisk ikke mere.....med BG
Desuden havde vi en mindre kredit stående, som skulle bruges til et badeværelse andetsteds, - men da projektet blev trukket ud, - af os, bad vi om kreditten tilbagebetalt - men, vi blev nægtet at få vores penge retur. Har efterhånden rykket adskillige gange, men nu svarer de ikke mere.


