Aldrig nogensinde igen.
Elendigt sted at købe bil, kan på ingen måde anbefales.
De holder intet af hvad de lover, og de 6 mdr reklamationsret man får ifølge købeloven de er lige til ar smide ud, for de dækker for intet og påtager sig intet ansvar.
Jeg blev lovet ved køb af en bil til knap en halvmillion at få en fjernbetjening til fyr bestilt eftersom de havde smidt den væk, i slutsedlen skrev sælgeren/ejeren at der bestilles en ny fjernbetjening indenfor 2 uger, der gik 3 måneder og jeg skulle rykke på dem dagligt for at få den fjernbetjening.
Jeg blev samt lovet en omlakering af min bagklap eftersom at den var ridset det blev desuden også skrevet i slutsedlen, den blev først omlakeres efter ca. 3 måneder efter købet af bilen.
