Jeg var så uheldig at køre istykker med…
Jeg var så uheldig at køre istykker med min mercedes lørdag formiddag, fik den hentet og kørt ud til Autocentret Billund hos Thomas Amlund Andersen, hvor jeg har fået bilen serviceret tidligere. Thomas har kigget på den hen over weekenden, fik en sms søndag eftermiddag, at bilen var klar igen…bare det at der er blevet kigget på tingene var super, men også løst !!
Herfra de bedste anbefalinger. 👍👍👍👍👏👏👏







