Hyggeligt men mega koldt
Rigtig hyggeligt sted med masser af små madboder. Noget for en hver smag.
Det eneste som ødelagde hyggen, var temperaturen i rummet. Der var 16 grader mod 2-3 grader udenfor. Toilettet var det luneste sted, men det er jo ikke der man skal sidde og hygge sig. Så det var en kold fornøjelse...








