My order arrived in my mailbox 2 days…
My order arrived in my mailbox 2 days after I placed it. It is exactly what was ordered, and came well packaged. I am happy that a Google search included your business. Thank you.
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Appliance Zone - Discount appliance parts and information on appliance repairs. Best Price Guaranteed. Same Day Shipping as Low as $4.95.
My order arrived in my mailbox 2 days after I placed it. It is exactly what was ordered, and came well packaged. I am happy that a Google search included your business. Thank you.
THE ORDERING PROCESS WAS EASY AND THEY MAILED THE STOVE PART, PACKED WELL AND QUICKLY ENOUGH,BUT 2.5 WEEKS AFTER INSTALLATION THE PART WAS NOT FUCTIONING EVEN THOUGH IT HAD SOLVED THE PROBLEM FOR 2.5 WEEKS. TOOK THE LOSS BECAUSE THEY DO NOT GUARANTEE DEFECTS.
Purchased a deep freezer from Appliance Zone Westlands Square and told the sales lady we wanted Silver color. They delivered Dark Gray the next day. When we call them first no one was willing to assist then the saleslady comes on the phone insisted we ordered for Dark Grey. They were very rude and not willing to talk. Wrote an email to their HQ, who after 3 hours responded. I can only imagine what d=sort of service they will give when one of their appliances breaks down in the warranty period?? NOT RECOMMENDED TO BUT ANYTHING OF MIKA!!
I initially ordered a thermistor for my refrigerator. It is listed as a refrigerator part but what I received is for the freezer and only 4.25 inches. The refrigerator thermistor is just over 10 inches. So I thought ok, maybe I ordered the wrong part the first time. However, when I got back on the site to order the correct one and length and double checked that it was the correct length I noticed they had the same part number for both. When I ordered the second time I made sure I ordered the thermistor showing at the 10". They sent me the exact same freezer part again! The first time I asked for store credit since I could not print their label. It says that in order to return the product if you do not print their label it would be deemed in authentic and will be rejected. It is not even a label attachment to print By the way. It is just listed below the rest of their script. They do not have a number to reach and if you have a "general question" which I tried it disappeared and would not reappear again to fill out. It simply would not let me through. I have almost $60 wrapped up in this purchase and no way to reach a human. If you click on the different topics to reach them it just reverts back to a statement from them and still can not get through. They are crooks and should definitely be looked in to. After research, the part I need is typically $50 and I believe this is the reason they kept sending me the incorrect "freezer part" instead of the correct "refrigerator" part as it is listed on their website. They have both lengths under the same part #. My order history only shows one order when I had two but I have screenshots of everything
I ordered a heater assembly for my LG dryer. Took about 10 days but finally got there. When it arrived there were baby birds in my dryer vent. Not wanting to kill the babies I held off on installing the part. After about 2 weeks they were gone so I took apart the dryer to repair it. I opened the box to install the heating element and found it to be broken. Immediately sent an E-Mail to ApplianceZone.net
explaining receiving a broken part. and requested either a refund or a replacement part.
This was customer service agent Paula Allen's reply to me.
Good Afternoon
This order was delivered over 2 weeks ago . As stated on our site.
In the event that your order has arrived with damaged, incorrect, or missing pieces please notify customer service within (3) days of receipt or of the projected arrival date. If we do not notate your account of the issue within (3) days we cannot guarantee that we will be able to offer you a replacement order.
USPS DAMAGES
If your order has been damaged in shipment by USPS (United States Postal Service) USPS requires you (the addressee) contact/take the damaged item and packaging to your local post office to submit a claim for refund.
They will have to print a PS-2856 form, to file a 'Damage Report of Insured Article and Contents'. Once printed the PS-2856 form will need completed and mailed/faxed to the St. Louis, MO post office for review. Once the claim has been approved USPS will issue a check to cover the damaged order.
Me:
Dear Paula,
This damaged part likely has nothing to do with the USPS as there was no damage at all to the box. The part was most likely broken when it shipped. Your company probably didn't box the item and you didn't open the box to make sure the part was good. The box was in pristine condition.
I just read your policy and it states, In the event that your order is not received by the estimated tracking date, or has arrived with damaged, incorrect, or missing pieces please notify customer service within (3) days of receipt or of the projected arrival date. If we do not notate your account of the issue within (3) days we cannot guarantee that we will be able to offer you a replacement order.
Now when reading your policy a couple of things stick out tom me. First of all it states to please notify customer service within 3 days. What I immediately focus on is the word "please," what it doesn't state is that you "must" notify customer service within 3 days of receipt. And secondly it states we cannot "guarantee" a replacement order, what it doesn't state is that you "will not" or "won't" offer a replacement. So based on that loosely worded policy I believe it opens the door to the possibility of me getting a replacement part and I politely request a replacement unit. If I can go on your site right now and order that exact same part then that tells me the part is available and you could send a replacement part if you really wanted to please or make right with the customer. I didn't break the part, it was sent here already broken. Trying to deny me customer satisfaction for a 38.00 dollar part based on a loosely worded 3 day policy just doesn't seem right to me.
Respectfully and gently submitted,
William
Her:
Good Afternoon
Our policy is clear , we need to be notified with in 3 days . Your claim at this point would be with the carrier as there are time limits on these . Let me ask why this was not inspected for over 2 weeks ?
Me:
I explained in my original E-Mail that this broken part isn't on the post office. There is absolutely no damage to the box at all. I'm absolutely certain this part was broken when it left your warehouse, it was probably broken before you guys even received it, broken from the factory. I also explained in my original E-Mail why I waited a couple of weeks to install the heating element.
Never heard from her again
I was pleasantly surprised to get such great service. Keep up the great work.
ApplianceZone has a new website which is much easier to navigate and order from. The prices are the lowest out there and they now have free shipping which makes it even better! The free shipping was still delivered in 3 days so that was great! Customer service has improved a lot! I did have a not so great experience a few years ago but decided to give them a try again. Glad I did as I saved a lot of money and had a really good experience this time. Will definitely order from again. Thanks ApplianceZone!
All I can say is wow! I had family flyiing from out of state and then my oven went down! I needed the stove igniter and I needed it fast. Appliance Zone's very helpful staff made my experience great and the online ordering was so easy. My igniter was at my door in less than 24hrs of placing the order and my oven was back in business shortly after :) Thank you Appliance Zone for making my Christmas
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.