Manglende tilbagebetaling
Jeg bestille en trøje til min søn - som desværre ikke passede med den størrelsesguide der var på siden. Vi har været i dialog med dem mange gange - og ville efter 3 måneders skriveri sende vores penge retur. Men nu er det 4 måneder siden - og der er stadig intet sket!
Mega upålideligt firma.








