Jeg følte mig meget velkommen til…
Jeg følte mig meget velkommen til kurset, som lå i dejlig natur. Rigtig god forplejning. Underviserne vidste hvad de talte om, og jeg tog derfra med en viden om det sundhedsmæssige og fremstilling af brød bagt med surdej. Har bagt løs lige siden med brød, der har en konsistens og smag som jeg kan lide. Og en rar viden om at jeg får noget ordentlig brød at spise.
Dorte.






