Agenci Advertising Anmeldelser 23

TrustScore 2 ud af 5

2,0

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg har også spildt 25.000 kr på absolut ingen annoncering. Når man forsøger at få fat i jer telefonisk virker nummeret ikke. Magen til fubfirma skal man lede længe efter.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Agenci Advertising har udarbejdet et lækkert magasin, som jeg benytter flere gange dagligt. For mig er der intet negativt, at sige! De har ageret top professionelt fra dag 1 og slutresultatet er jeg m... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

De lover mere end de kan sælge... De fortæller at når man køber en annonce i deres magasin ved den lokale ejendomsmægler. Så vil ejendomsmægleren efterfølgende kontakte en til en kop kaffe for a... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Det var spild af penge! Jeg er også blevet lovet en hel masse af Agenci.dk som der er blevet skrevet længere nede, fuldstændig samme oplevelse! Annonce i boligmagasinet, samarbejde med ejendomsmægl... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger


Kontaktoplysninger

2,0

Under middel

TrustScore 2 ud af 5

23 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Fup og fidus-hold dig væk

Jeg har også spildt 25.000 kr på absolut ingen annoncering. Når man forsøger at få fat i jer telefonisk virker nummeret ikke.
Magen til fubfirma skal man lede længe efter.

13. december 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

De lover mere end de kan sælge..

De lover mere end de kan sælge...

De fortæller at når man køber en annonce i deres magasin ved den lokale ejendomsmægler. Så vil ejendomsmægleren efterfølgende kontakte en til en kop kaffe for at starte samarbejdet op. Jeg har intet hørt efter snart et år. Ikke engang en annonce.

Jeg vil ikke anbefale at indgå et samarbejde med Agenci.

16. august 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg vil lige sige jeg samarbejder med…

Jeg vil lige sige jeg samarbejder med dem.
Jeg har betalt, de har fået lavet en fed kampagne i danbolig helsinge/ tisvildeleje.
Som udkom som aftalt. Samt nummer og personlig opkald fra ejendomsmæglere der inviterede på kaffe og en snak om samarbejdet.
De bygger broen, men man skal selv få bilerne over.!
Man kan ikke forvente at de laver et blad, og så kan man ligge sig tilbage og forvente arbejde ?
Sådan har det aldrig fungeret.. slet ikke som selvstændig!
Man skal tage initiativ, opkald og "presse på" sådan har det altid været! Og sådan vil det altid være :)!
Og hvis man ikke kan lide lugten i bageriet, så skulle man tage og finde et timelønnet arbejde !
Så behøver man ikke tage stilling til noget:)!
Der er altid 2 sider af en pandekage uanset hvor tynd man laver den ! Så man skal ikke altid lade sig farve af andres meninger og holdninger!
Så hellere ring direkte til dem, få en snak og få løst problemerne i stedet for dårlige trustpilot og trash talk ! :)
God dag derude! Og husk nu ! Man skal ikke tro på alt hvad man læser, man skal være kritisk og opsøgende ! :)

Til Agency !
Tak for gode dialoger og løsnings orienterede forslag osv.!
Jeg glæder mig til fortsat samarbejde !

10. marts 2022
Uopfordret anmeldelse
Agenci Advertising-logo

Besvarelse fra Agenci Advertising

Tusinde tak for dine søde ord og dejlige anmeldelse Maja! Du skal vide, at denne anmeldelse har ramt os lige i hjertet! Vi takker dig for en rigtig god dialog og dit skønne samarbejde!
At bygge broer er det vi lever af, og de bedste broer bliver nemlig bygget med god kommunikation og godt samarbejde. Vi glæder os også rigtig meget til fortsat arbejde! :)
Mange hilsner Anders og Fie

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

De vildleder dig bevist

De vildleder dig bevist og udgiver sig for at være anden virksomhed, nemlig at de siger de er fra real mæglerne men er de ej.

Jeg har kontakt dem uden svar og de bliver selvfølig politi anmeldt for svindel.

Og hold jer lang væk fra
+45 25 67 99 98

25. februar 2022
Uopfordret anmeldelse
Agenci Advertising-logo

Besvarelse fra Agenci Advertising

Hej Andreas

Først og fremmest vil vi sige dig tak for at tage dig tid til at skrive denne anmeldelse.
Vi er naturligvis kede af din oplevelse.

Vi er direkte hyret ind eksternt af en række Realmægler-butikker landet over. Når vi ringer ud til mulige samarbejdspartnere, er vi meget opmærksomme på at åbne hele samtalen op med at ”vi ringer på vegne af”, netop så en misforståelse som denne ikke skal opstå. Alle vores medarbejdere er tilmed instrueret grundigt i at fortælle i samtalen, at vi er et eksternt bureau. Igen for at undgå misforståelser. I så fald vi laver en aftale med dig som kunde, gennemgår vi telefonisk 20+ punkter hvori vi sikrer os, at du er fuldt indforstået med aftalens indhold, og her gentager vi endnu engang at vi ringer eksternt for Realmæglerne.

Dog skal der til det siges, at vores kunder laver en aftale med os (Agenci ApS) og Realmæglerne direkte. Dvs. at Realmæglerne binder sig kontraktuelt med jer lige så vel som vi gør. Endvidere bliver alle vores kunder inviteret til et fysisk møde hos den lokale Realmæglerforretning.

Vi mener derfor at vi gør vores ypperste for netop ikke at vildlede dig, tvært imod, så bruger vi rigtig mange ressourcer på netop at sikre os, at du som kunden forstår hvordan ovenstående fungerer. Vi er derfor, som sagt, kede af hvis at du har misforstået dette.

Slutteligt er vi også kede af at du har politianmeldt sagen, og du er meget velkomme til at kontakte os på 93409990 i fald at du ønsker at drøfte sagen yderligere.

Med venlig hilsen
Fie Willers, Office Manager

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Få aftalen på skrift!

Er blevet ringet op flere gange ang en samarbejdsaftale med en lokal mægler, som de kalder det, det viser sig at handle om annoncering.
Har bedt om at få sendt aftalen på mail, det viser sig at det der bliver lovet telefonisk og det der fremgår af mailen ikke stemmer overens!
Efterfølgeren ringer jeg til ejendomsmægleren, hvor det viser sig at det boligmagasin jeg bliver lovet, af agenci, annoncer i. Er en 1 sides annoncen hvor jeg får en annonce på størrelse med et visitkort.
Alene pga at mail og telefon aftale ikke stemmer overens ønsker jeg ikke at indgå i et sådan samarbejde, da det virker både useriøst og utroværdigt.
Jeg beder derfor skriftligt om ikke at blive kontaktet igen, hvilket de ikke respekterer og stadig ringer.
Mit råd hold jer væk!

16. februar 2022
Uopfordret anmeldelse
Agenci Advertising-logo

Besvarelse fra Agenci Advertising

Hej Simon

Først og fremmest takker vi for din henvendelse, og er naturligvis kede af din oplevelse.

Vi går meget op i at vores samarbejdspartnere skal være tilfredse, og derfor gør vi naturligvis altid vores ypperste for at formidle vores produkt mundtligt og så enslydende som overhovedet muligt, i forhold til det der står i vores tilbudsmails.

Ved nærmere undersøgelse af din konkrete sag, er det simpelthen den pågældende medarbejder, der har fået sendt dig en tilbudsmail med den forkerte annoncestørrelse.
Du er blevet tilbudt 1 stk. helsidesannonce (A4-side), og i tilbudsmailen har du fået tilbudt 1 stk. kvartside. (1/4 A4-side. Og ca. 4 x større end et visitkort)
Det beklager vi naturligvis.
Vi mener at fejl kan ske, (i din sag, en forkert størrelse på annoncen) og den fejl vil vi naturligvis gerne tilbyde dig at rette op på.

Hvad angår samarbejdet samt din annonce:
Vores produkt består meget kort fortalt af to dele.
1. En annonce i ejendomsmæglernes magasin.
2. Et samarbejde med ejendomsmægleren.
Det omhandler derfor netop BÅDE om annoncering samt om et reelt personligt samarbejde med mægleren.

Vi er meget taknemmelige over din feedback, da vi altid bestræber os på, at yde den bedste service for vores kunder.

Du er meget velkommen til at kontakte os direkte, hvis du ønsker at vi sender dig et nyt tilbud med den rigtige størrelse.

Med venlig hilsen
Fie Willers
Officemanager

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Tjek op på tingene inden I indgår aftale

Blev kontaktet af Agenci mht. en samarbejdsaftale med de lokale Danbolig (Sorø/Ringsted)
For en eneaftale om samarbejde og en annonce i deres butikmagasin. Det skulle vi skulle betale 25.000 kr. for.
For at få bekræftet aftalen, ringer jeg til daglig leder i sorø-afdelingen. Først ved hun intet om aftalen, men husker så en mail, hvor der står, der vil ringe håndværkere for hvem de skal bekræfte aftalens eksistens.
Den daglige leder fortæller så, at selvom aftalen er reel, så skal vi ikke forvente arbejde, da de bruger hendes fars håndværksfirma.
Jeg ringer tilbage til Agenci, der prøver at overbevise mig om, at hun tager fejl. Jeg tager også kontakt til danboligs lokale ledelse.. Alle lover mig, at deres marketingchef ringer, men der er nu gået flere uger og vi har intet hørt..

De ønskede ingen samarbejdspartnere blot nogle "idioter" til at finansiere et blad de kan have liggende i butikken.. det er i hvert fald min erfaring

_____________
Svar til agenci' opdaterede svar d. 19. Nov. Med ordlyden:
"Da Danbolig Sorø havde en anden tilgang til tingene, valgte vi at ophører samarbejdet.
Vi beder dig derfor slette dennne anmeldelse, da den ikke er sand.

Mange Hilsner Fie, Office Manager"

Jeres efterfølgende dialog med Sorø afdelingen underbygger jo også min påstand i anmeldelsen om, at den aftale, I prøvede at sælge, ikke var eksisterende/reel. Så tak, fordi I bekræfter min anmeldelses ægthed.

Jeg er ikke i tvivl om, I laver et magasin og det har jeg aldrig betvivlet. Men nu er det jo først og fremmest samarbejdsaftale I ringer og sælger, alt det med annoncen nævner i først sent i samtalen.

Ydermere er den mail, I sender forfattet som om, det er indehaverne af filialen, der kunne tænke sig at samarbejde med os, som om de har set på mulighederne og udvalgt os, med lovning om kaffeaftaler og eneret på henvisninger indenfor fagområdet.

Hvilket I jo selv har indrømmet, ikke var realiteten.

Så derfor fjerner jeg ikke anmeldelsen, da det er en reel beskrivelse af det forløb jeg har oplevet.
_____________

Jeg er, siden jeg lavede denne anmeldelse, blevet nærmest chikaneret af agenci med flere opkald om dagen fra forskellige numre.
Nu har de sendt mail om, at hvis jeg ikke fjerner denne anmeldelse, som de mener er injurierende, vil der komme yderligere tiltag.
-------------------------------------------

Jeg lavede min anmeldelse d. 15. nov. og derefter har I kimmet mig ned. Kun pga anmeldelsen og ikke på baggrund og min dårlige oplevelse med jer.

15. november 2021
Uopfordret anmeldelse
Agenci Advertising-logo

Besvarelse fra Agenci Advertising

Hej Maria
Vi har forgæves prøvet at kontakte dig rigtig mange gange, de sidste par dage. Du har desværre ikke svaret eller valgt at ringe tilbage. Vi har prøvet at komme i kontakt med dig, for at få en snak om din oplevelse. Da jeg ikke har kunne komme i kontakt med dig telefonisk, har jeg derfor sendt dig en mail, med links til de magasiner vi tidligere har lavet for Danbolig.
Da Danbolig Sorø havde en anden tilgang til tingene, valgte vi at ophører samarbejdet.
Vi beder dig derfor slette dennne anmeldelse, da den ikke er sand.

Mange Hilsner Fie, Office Manager
_________________
Opdatering fra Agenci

Jeg sender dig en mail den 19. november, da vi netop har prøvet at kontakte dig telefonisk, for at forklare dig situationen. I denne mail vedhæfter jeg også onlineversioner af vores tidligere magasiner, som vores samarbejdspartnere er forpligtet til at bruge.
At du føler dig chikaneret beklager vi selvfølgelig. Men vi er en virksomhed der meget gerne vil gå i dialog, hvis folk har haft en dårlig oplevelse. Dette bruger vi også til at optimere vores virksomhed.

Mange Hilsner Fie, Office Manager

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hold jer langt væk!!

Hold jer langt væk!!!
Indgik et “samarbejde” med dem i januar hvor jeg blev lovet monopol på alt tømrerarbejde igennem real mæglerne i kbh k og Christianshavn. Efterfølgende hører jeg intet. Hvor jeg så ringer til dem og de fortæller mig at der også er et andet tømrerfirma som skal have del i arbejdet. Jeg beder derefter om telefon optagelserne hvor de selvfølgelig kun har gemt de sidste minutters samtale hvor jeg acceptere. Alt op til det har de sjovt nok ikke liggende.
Nu er det 10 måneder siden og jeg har stadig intet hørt eller set skyggen af det magasin som jeg har betalt for..
Det er det rene fup firma, hold jer langt væk!!!

12. november 2021
Uopfordret anmeldelse
Agenci Advertising-logo

Besvarelse fra Agenci Advertising

Hej Johannes
Vi er selvfølgelig ked af, du føler vi er et fup firma. Vi tager vores kunder meget alvorligt og som jeg sagde i telefonen, er jeg på sagen. At du ikke har hørt fra ejendomsmægleren, er ikke i overenstemmelse med den aftale vi har indgået med dem. De er forpligtet til at holde opstartsmøde og bruge håndværkerne i magasinet til opgaver. Derfor er jeg selvfølgelig igang med, at undersøge den manglende kontakt. Vi ønsker ikke at snyde nogen. Det er hos os standart procedure at vi har flere håndværkere fra hvert fag med, så man kan hjælpes ad, hvis tiden ikke er der. Men det er forståligt du sætter dig skæptisk over for dette, da du intet har hørt fra ejendomsmægler.
Men som sagt, er jeg på sagen og vi holder løbende kontakt.
Mange hilsner Fie, Office Manager.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Fup Fup Fup

Fup Fup Fup !

Det er et ren snyder firma.

De har INTET med Dan bolig at gøre. Jeg gentager de har INTET med Dan bolig at gøre.

Politi anmeld dem hvis de kontakter dig fortælle Dan Bolig at de misbruger deres navn.

HOLD DIG VÆK

8. november 2021
Uopfordret anmeldelse
Agenci Advertising-logo

Besvarelse fra Agenci Advertising

Hej Nicklas
Du indgik den 29. september et samarbejde med Danbolig. Her var du i dialog med min kollega, der gennemgik samarbejdet med dig. Du blev i denne samtale gjort opmærksom på "at da dette er en B2B aftale, er den bindende og du har derfor ingen fortrydelsesret" - dette godkender du.
Allerede den 30. september er du i dialog med vores grafiske afdeling, hvor i har en god snak. Efter dette opkald hører vi først fra dig igen den 24 oktober, hvor du skriver "du gerne vil benytte dig af dine 14 dages fortrydelsesret". Jeg ringede dig derfor op for at forklarer dig, at vi overholder de juridiske retningslinjer for at lave B2B salg, dog uden gensidig forståelse.

Vi har indgået et samarbejde med Danbolig og har tidligere lavet magasiner for dem, der er blevet en stor succes.
Da din anmeldelse her inde ikke er sand, beder vi dig fjerne den øjeblikkeligt.

Hilsen Fie, Office Manager

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

JEG HAR ALDRIG OG ALDRIG følt mig skidt…

JEG HAR ALDRIG OG ALDRIG følt mig skidt så meget på ! Virkelig !

Jeg blir ringet op af en efter sigende en Virkelig flink "telefonsælger" som vidste sig at være en KÆMPE SVINDLER ! Jeg siger tydeligt at jeg hader telefonsælgere og jeg siger udtrykkeligt jeg ikke vil sige ja til noget inde jeg kan læse noget på skrift/mail men så starter heleved, jeg er håndværker og tjekker ikke hver dag, efter en måned ser jeg en inkassovarsel på min mail det var så agenci der havde lavet et logo uden min accept og åbenbart en reklame i en mælgeravis som jeg ALDRIG HAR SET SKYGGEN AF ! Og som jeg ALDRIG HAR sagt ja til ! Virkelig ALDRIG sagt JA til

Så de er et L,orte-firma der er specialiseret i og tage r,ø,ven på folk ! Det er sku for sygt ! Sjovt man ikke kan give jer en anmeldelse på Facebook! Er rasende over jeres usle måde og tage penge på !

1. november 2021
Uopfordret anmeldelse
Agenci Advertising-logo

Besvarelse fra Agenci Advertising

Hej Hasseris Enge byg
Vi er selfølgelig ked af, at du føler vi har snydt dig, vi stå dog ved vores salg og samarbejde. Tilbage i maj har du en samtale med en kollega, hvor i blev enige om, du gerne ville være med i magasinet og havde lavet logo. I denne samtale bliver du gjort opmærksom på "at da dette er B2B aftale er det en bindene aftale uden fortrydelsesret".
Efterfølgende prøver vores grafiske afdeling at få fat på dig op til flere gange. De prøver at kontakte dig telefonisk, på mail og i sms. Men uden held. De går derfor igang med annoncen og dit logo. Da dette er lavet, sender de dig endnu en mail, hvor de beder dig godkende, og hvis de intet hører inde for et eks antal dage, tages det som en "godkendelse". Den 30 juni laver vi servicekald, hvor vi igen prøvet at kontakte dig telefonisk. Da du ikke betaler din regning til den 1. juli, begynder et helt klassiske rykkerflow. Ud over rykkerflowet elektronisk, prøver vi igen at kontakte dig telefonisk - dog uden held.
Vi ved godt at håndværkere ikke altid har tid til at tjekke deres mails, derfor gøre vi også en dyd ud af, at ringe ud.

Du skal være mere end velkommen til, at ringe på: 22109495 så vi kan få os en snak om samarbejdet.

Mange Hilsner Fie, Office Manager

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

FANTASTISK service, og super samarbejde!

Jeg indgik for ca. 1 år siden et samarbejde med en lokal ejendomsmægler (Nybolig), igennem Agency Advertising. Sælgeren der ringede var høflig og proffesionel, og fik mig overtalt til at købe en annonce i Nyboligs blad.

Jeg var efterfølgende nervøs for om jeg ville få det ud af samarbejdet jeg var blevet lovet i telefonen, men efter at have været i gang med samarbejdet i 1 års tid, er jeg MEGET glad for at jeg sagde ja.

Jeg har fået endnu mere ud af samarbejdet end jeg havde forventet, jeg fik både en plads i bladet, men også et fantastisk samarbejde med ejendomsmægleren, og Agency Advertising har givet mig en super behandling og mere for pengene end jeg kunne ønske mig. Så fem stjerner herfra!

Jeg kan klart anbefale dem til alle andre der ønsker at vækste deres forretning.

27. oktober 2021
Uopfordret anmeldelse
Agenci Advertising-logo

Besvarelse fra Agenci Advertising

Hej Thomas, tusinde tak for dine søde ord! Vi stræber efter at gøre vores bedste og skabe samarbejder der gavner begge parter, derfor varmer din anmeldelse virkelig!

Mange Hilsner Fie, Office Manager

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Meget hjælpsom

Meget hjælpsom, serviceminded og fleksibel support i opbygningen af min firmaannonce!

9. september 2021
Uopfordret anmeldelse
Agenci Advertising-logo

Besvarelse fra Agenci Advertising

Hej Benedicte

Tak for de flotte ord! Det betyder alt for os, at du er tilfreds med oplevelsen.

Med ønsket om en god dag

Fra hele Team Agenci

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Det var spild af penge!

Det var spild af penge!
Jeg er også blevet lovet en hel masse af Agenci.dk som der er blevet skrevet længere nede, fuldstændig samme oplevelse!
Annonce i boligmagasinet, samarbejde med ejendomsmægleren, flere opgaver, god forretning osv. osv. Hvilket jeg ikke har fået.

10. august 2021
Uopfordret anmeldelse
Agenci Advertising-logo

Besvarelse fra Agenci Advertising

Hej Aslan
Vi er i Agenci selfølgelig kede af, du har haft en dårlig oplevelse. Ud fra dine oplysninger her inde, er det svært for os, at sætte os ind i den specifikke sag. Hvis fejlen er på vores side, vil vi selfølgelig gerne undskylde og finde en god løsning. Du er derfor mere end velkommen til at give os et kald- eller sende os en mail igen.

Mange hilsner
Fie Willers
Office Manager
Agenci Aps

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Tak for et flot magasin.

Jeg er meget tilfreds med resultatet af mit magasin.......super flot layout. God dialog med Agenci hele vejen igennem. Tak til Kasper Huusom og resten af teamet.

9. august 2021
Uopfordret anmeldelse
Agenci Advertising-logo

Besvarelse fra Agenci Advertising

Hej Katrine

Tusind tak for din flotte anmeldelse. Vi er glade for, at magasinet til ´Min Bolighandel Horsens´ lever op til dine forventninger. Ikke mindst det gode samarbjede har vi sat stor pris på for, at vi sammen kunne nå i mål med det fine resultat.

De bedste hilsner fra
hele team Agenci

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Beklagelig fejl blev til useriøs kundebehandling

Jeg var positivt indstillet på samarbejdet med Agenci. Jeg købte annoncer til lokalbolig for at støtte det lokale.
Jeg fik godkendt den annonce jeg blev præsenteret og alt virkede til at fungere.

Da jeg så annoncen var det desværre slet ikke det jeg havde godkendt, en fejl havde betydet at al teksten stod som et langt ord.

Jeg tog kontakt og fik hurtigt en i røret som forklarede at der intet var at gøre da magasinet allerede var trygt.
Han prøvede at få mig på en gratis annonce, men jeg bad ham om at give mig de mulige løsninger, de foreslog, på skrift.

Så begynder det hele at falde fra hinanden. De ringer igen og forsøger igen at få mig på den gratis annonce. I stedet for at skrive.
De ignorerer mine mails og de vender ikke tilbage som aftalt.

Da jeg begynder at blive vred og sætter ord, på skrift og i telefonen om at jeg ikke er tilfreds ender vi endelig med et kompromis.

Halvdelen af pengene tilbage og en annonce i et andet blad.
Siden har jeg ikke set skyggen af pengene, jeg har intet hørt om det nye magasin.
Jeg har nu for anden gang rykket dem for betalingen, men bliver igen ignoreret.

Nu er jeg nået dertil at jeg må gå rettens vej og sagsøge dem for kontraktbrud da jeg ikke har fået det jeg har betalt for.

Den menneskelige fejl kan og har jeg tilgivet, men at jeg bliver ignoreret og den aftale vi laver ikke bliver overholdt gør mig rasende. Det her firma er en skændsel for de firmaer som leverer annoncer.

OPDATERING
Agenci har efterfølgende kontaktet mig og der er nu kommet styr på vores aftale, jeg har fået det vi aftalte.
Udover det, efterspurgte Agenci om jeg ville fjerne min anmeldelse, nu hvor jeg havde fået det aftalte.

Dette efterkommer jeg ikke.

Anmeldelsen er en reel beskrivelse af det forløb jeg har oplevet. Jeg håber Agenci tager min sag op til evaluering og bliver bedre til at reagere når fejl sker.

Jeg kan ikke understrege nok at den menneskelige fejl der skete i forbindelse med min annonce er tilgivet og er ikke det anmeldelsen her går på. Det er forløbet efter.

18. juni 2021
Uopfordret anmeldelse
Agenci Advertising-logo

Besvarelse fra Agenci Advertising

Hej M. Schlüter

Mange tak for din anmeldelse. Der er ingen tvivl om, at vi har har fejlet i vores grafiske afdeling, da din annonce blev placeret i vores trykte medie. Det er også derfor, at vi har gjort alt, hvad vi kan for at imødekomme dine ønsker, så begge parter kan komme godt videre i den her sag.

Vi har udbetalt pengene til dig ud fra den fælles aftale, vi har lavet, og vi har egentlig arbejdet hårdt for at give dig en god og fair behandling efter vores grafiske fejl. Derfor synes vi, at en 1-stjernet anmeldelse er skudt helt ved siden af.

God dag!

Kristian W. Norup
Projektchef og partner
Agenci ApS

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Bare... tak!

Agenci Advertising har udarbejdet et lækkert magasin, som jeg benytter flere gange dagligt. For mig er der intet negativt, at sige! De har ageret top professionelt fra dag 1 og slutresultatet er jeg mere end begejstret for! (det samme gælder alle mine kunder, som hver får et eksemplar) Så pak alle fordomme væk - stor anbefaling her fra - TAK!

9. november 2020
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

For i et opkald fra en sælger så sørg…

For i et opkald fra en sælger så sørg for at spørge om de er fra Agenci advertising og er det, det så læg på for jeres egen skyld! De er nogle slyngler som går efter de små og vil narre penge ud af dem. Føj.!

27. august 2020
Uopfordret anmeldelse
Agenci Advertising-logo

Besvarelse fra Agenci Advertising

Tak for din anmeldelse. Som vi på det kraftigste tager afstand fra. Du har indgået en aftale telefonisk hvor du har accepteret 19 punkter. Ligeledes har du modtaget den aftalte ydelse. Ligesom vi har rettet den aftale annonce til adskillige gange. Jeg vil samtidigt gøre dig opmærksom på din anmeldelse strider imod dansk lovgivning og er strafbar.

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere