Ærøbilen er bare et fantastisk godt firma
Ærøbilen er bare et fantastisk godt firma, hvis man vil have noget fragtet til Ærø. Vi har brugt Ærøbilen mange gange og tingene bliver ikke gjort sværere end det er. De henter fx. varen i en møbelforretning og bringer den til dit hus på øen. Nemt, hurtigt og til en rimelig pris.







