Som nybagt mor, TUSINDE TAK 🩷
Som nybagt mor, med glædestårer trillende ned af kinderne, af hjertet TAK 🙏🏼🩷
Hvis jeg kunne, ville jeg sende hver eneste af jer krigere sæsonens smukkeste blomster 🌺
I fortjener virkelig den største tak 🙏🏼 tak fordi I laver produkter med naturlige ingredienser; tak fordi hver eneste af jer fortsat bliver ved med at udvikle produkter til vores babyer; tak fordi i ikke stopper 👏🏻 jeg kæmper sådan med udslæt på min baby og afprøver samtlige naturlige remedier men ender med når det er værst, at bruge binyrebarkhormoncremer, anbefalet af lægen - min mor kom med dermalibour til mig, efter et par dages brug, har den allerede GOD virkning og måske er jeg heldig og ikke skal hoppe på ny binyrebark behandlingsplan 🥹 i fatter ikke hvor lykkelig jeg bliver for at kunne slippe afsted endelig me et naturligere produkt… jeg giver hver og en af jer, de største knus 🫶🏼 så tusinde, tusinde TAK 🥹🫶🏼








