Mega irriterende system
Mega irriterende system. Det blokerer rigtig meget på de forskellige hjemmesider jeg besøger. Så sent som for 5 minutter siden var det i vejen, da jeg havde brug for kundeservice på én af mine sædvanlige sider. Jeg ved ikke om det er noget virksomhederne selv tilvælger til deres webshop, men gud hvor er det ikke andet end i vejen. Den der lille gaveæske er der konstant og der er ingen måde at få den til at forsvinde.

Besvarelse fra Addwish ApS
