Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I took these for 3 months with absolutely zero effect or benefit. I really wanted to believe in it. I think it's funny how bombarded you get with advertisement for these on social media until you buy... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I take morning complete every morning. My body has got used to it now. The different ingredients that was omitted from my daily diet is in my morning complete. I dont actually feel any different in... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

By taking ActivatedYou daily for the past several years, the results have been excellent in cleaning out my system consistently everyday. The small amount taken daily works very well with no pains or... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I've been using this product since 2022 and I love knowing my body is getting daily prebiotics, probiotics and extra nutrients. It tastes great and blends well. I'm up early to squeeze in my work out... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Helse- og skønhedsbutik

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

ActivatedYou™ is more than a high-quality line of wellness products – it is an approach to overall wellness. ActivatedYou™ helps restore the body to its natural state of vibrant health, thanks to powerful formulas designed with your vitality in mind.


Kontaktoplysninger

4,0

God

TrustScore 4 ud af 5

1 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har besvaret 43 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 måned

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

I wasn't happy with product at all

I wasn't happy with product at all. Now I have 2 extra unopened jars because they send too many anyway, and I can't return them.
I used for 9 months, no change.

26. december 2025
Uopfordret anmeldelse
ActivatedYou-logo

Besvarelse fra ActivatedYou

Hello Jennifer, my name is Chloe. I am with ActivatedYou. I'm sorry to hear you did not achieve the results you hoped for. While many of our customers see great results with our formula, we do understand that it may not be the best fit for everyone. For this reason, we stand by our 90 day money back guarantee. If you find our formula is not a good fit, you may return it for a full refund. If you ever have any questions in the future, my email is Chloe@activatedyou.com. Have a nice day.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Restarted my gut health

Since having my gall bladder removed, I had been dealing with terribly problematic bowel movements at least once a month. I started using Morning Complete the week of my first colonoscopy this year. With the massive clean out from the prep from the procedure, my gut had a clean bed and the Morning Complete has completely rebuilt my gut health. The results for my bowels have been stellar, and I feel so much better!

8. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Morning Complete is a wonderful…

Morning Complete is a wonderful probiotic. It works well and helps me to feel better all day. I would recommend it to all! My only downside is that I don't do smoothies and it doesn't dissolve well in liquids. But, Just keep stirring!

25. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

They doubled my order during checking…

They doubled my order during checking out which was completely unclear. It took weeks to arrive as I'm in the UK and when I tried to reply it would have cost £50 in postage. I ended up with a year's worth which went out of date before I could use it all

22. december 2025
Uopfordret anmeldelse
ActivatedYou-logo

Besvarelse fra ActivatedYou

Hello Dean. My name is Chloe, I am with ActivatedYou. I deeply apologize for any inconvenience you have experienced. Our additional offers are limited promotions given to every customer as a "Thank You" for your initial purchase and to provide you with more product at a lower price. These offers do not replace the original order but are added to it. All offers also have a clear button to be declined. Please keep in mind that the date printed on our jars is not an expiration date. This would be the manufacturing date (MFG). If you ever have any questions, please feel free to email me at chloe@activatedyou.com. Have a nice day.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The product does what it says on the…

The product does what it says on the advertisement. I’ve been consuming it for several years now. It helps a lot with bloated stomach, very good in digestion, and yes it made my body feels lighter. I always have it daily every where I go, and I do travel a lot. I noticed the difference in my body when I forgot to consume it. I can’t have without it.

18. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I've tried working with Activated You…

I've tried working with Activated You for over a year now. I regularly took Morning Complete which... I think I actually feel better on mornings when I don't take it. I added their "Slim + Balance" and "Lean + Active" supplements to my routine and started experiencing heart palpitations (something I've never had before). I reached out asking if I could return my unopened bottles as my doctor told me to stop taking them immediately. Customer Service basically said I'm outside the return window, too bad, and I can drop them off at a pharmacy if I want to get rid of them. So I guess I'll be throwing away $150 worth of pills. They had zero concern for my wellbeing or about the health risks posed by their products.

30. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I purchased Essential Skin Food from…

I purchased Essential Skin Food from Activated You after research believing it would benefit me.
For me personally it was a complete waste of money.
I did complain believing I would receive a full refund but I was just outside my 90 day money back guarantee…….
I honestly thought that to see if the product worked I needed to take the complete course if you like……… how could I complain without doing that!
I’d love to say I felt a tiny amount of something different but I felt absolutely nothing whatsoever!!
Waste of money!!

15. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

I used to love this product

I used to love this product, started drinking early this year. Unfortunately this time around I got a product that was manufactured in Dec 2024, almost one year ago. I’m waiting for them to reply on the expiration date / shelf life but I checked my first batch which I got in early 2025 and the manufacturing date was Nov 2024, much better than this time. So what the other users are saying is right, they seem to have too much inventory and are still selling old product. Very unfortunate.

Update: I emailed them about it and they reached out to me very quickly and immediately sent me three new replacement bottles. It has just arrived and unfortunately the manufacturing date is only one week later than the original one they sent me, which is also December 2024. Very disappointing as I thought they would’ve done the right thing and sent me something manufactured more recently. It said they decided to offload three more old bottles onto me.

21. november 2025
Uopfordret anmeldelse
ActivatedYou-logo

Besvarelse fra ActivatedYou

Hello, my name is Chloe. I am with ActivatedYou. I am sorry to hear that the manufacturing date on your product raised concerns. We want to reassure you that all items we ship are well within their recommended potency validation and provide ample time for use before any decrease in potency or quality occurs. I would like to escalate your review to our Customer Relations Team so that an agent may provide you with the potency validation time frame for the product you purchased. Please email me at chloe@activatedyou.com. I look forward to hearing from you soon. Have a nice day.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I placed an order in September

I placed an order in September, still not got it!

I placed an order in September, it never arrived. I chased customer services and got no response for over a month. In October, they finally got back to me and just reissued to order - no discussion about how I wished to move forward, they just made a decision to resend the product. They sent the whole order in one box so when it arrived, I was asked to pay Customs duty.
I have rejected the order and asked for a refund but once again, no response!

12. november 2025
Uopfordret anmeldelse
ActivatedYou-logo

Besvarelse fra ActivatedYou

Hello Anjali, my name is Chloe. I am with ActivatedYou. I would like to apologize on behalf of ActivatedYou for your customer service experience. We hold our agents to high standards and we regret that you did not receive the service you deserve. I would like to escalate your review to our Customer Relations Team so that an agent may provide you with personalized care and ensure you receive a refund. Please email me at chloe@activatedyou.com. I look forward to hearing from you soon. Have a nice day.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

False Advertisement!

Please read everything on their page before you order! They prolly will delete my review!

I ordered the “Morning Complete-Citrus Medley” flavor and did a subscription starting on August, the taste of the product was okay, it’s hard to mix it and I’ve been using a electric wand mixer to really mixed it as it would clamped up. I’ve included this as part of my morning routine everyday till almost the end of October BUT I STOPPED since I’ve been bloated taking it! I also started breaking out with pimples on my face, hair falls are so bad too! It was so bad that it was stressing me out, and the worst part is the gained weight! I’ve gained like 20lbs when I’ve been watching my weight since April this year and been on a NO CARB DIET!

I’ve reached out to their customer service for a refund as they been advertising it on the bottom of their page “ If you’re not 100% satisfied with your product for any reason, you’re covered by our 100% money-back guarantee (does not cover shipping and handling) for 90 days. For refunds, contact our customer support team at 800-720-8403 and we’ll refund your purchase, no questions, no hassle.” This is a FALSE ADVERTISEMENT, there’s a HASSLE! so if your here and just wanted to try it? PLEASE KEEP YOUR JARS just in case you need to return for a refund! And yes! They didn’t include that on their advertisement(that’s on the bottom of their website), and they do ask a lot of questions too just to avoid the refund! I haven’t saved my empty Jars as I trusted them (I didnt know I have to save empty jars!) and that’s my fault! It’s my fault too falling for their “HIDDEN” refund policy and FALSE ADVERTISEMENT! I regret trying their product! Because all I gained was hair falls! Gained weight! And acne breakouts!

29. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
ActivatedYou-logo

Besvarelse fra ActivatedYou

Hello Sheena, my name is Chloe. I am with ActivatedYou. I deeply apologize for any inconvenience you experienced. While many of our customers see great results, we do understand that our formula may not be the best fit for everyone. For this reason, we stand by our 90 day money back guarantee. As it is an industry standard, we do ask that you return the products if requesting a full refund. I would like to escalate your review to our Customer Relations Team so that an agent may provide you with personalized care and ensure you receive a refund. Please email me at chloe@activatedyou.com. I look forward to hearing from you soon. Have a nice day.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Terrible product - WORSE customer service

These products didn’t work very well for me. I actually suffered with worse gut issues after taking this supplement. To make matters worse I tried to cancel the subscription they automatically set me up with only to go around in circles on their website. I tried to reach customer service a few times with no response and now they have charged my account again. I live outside of the states so trying to call them on their customer service line is near impossible. I’m still waiting for a response from their team but continue to receive like 100 marketing emails a week!

20. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I ordered direct to uk,product came…

I ordered direct to uk,product came within 10 days which was great, this product is amazing, suffered with constipation all my life and IBS, since menopause the IBS has worsened, I’ve been using this for around 25 days, the constipation was gone within 2 days, and I have had 1 flare up of IBS, with far less pain then before, this was normally a daily occurrence for me, cannot rate this product highly enough,I’ve tried many products over the years, hope they never stop making it or sell in shops so price rises.

22. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

AVOID AVOID AVOID.

AVOID AVOID AVOID.

The worst customer service team I have ever dealt with.

I ordered a 6-month supply at the start of July, and now it's the end of August, I received nothing.

When I reached out to customer service, first they got my order wrong, clearly didn’t bother to look into the record. When I pointed it out, I was told it’s the customer’s responsibility to trace the package once it’s in my country. Is this a joke? It’s your responsibility to deliver my package, not me.

When I challenged the above, I was told “hi, you know what the tracker says: it’s at a pick-up point,” with no additional info other than a pick-up point in the United Kingdom. Like, come on, does your customer service team even read or have the attention to understand that’s not enough info? I certainly did not order for pick-up.

The tracking website is so dodgy, it’s almost impossible to figure out where your order actually is. The information provided is constantly incorrect and confusing, giving vague locations like “pick-up point” with no further details. On top of that, since signing up, I’ve been bombarded with at least five marketing emails a day, each with huge discount codes that almost scream scam. The combination of misleading tracking and aggressive marketing makes the whole experience feel sketchy and untrustworthy. I would avoid this company at all costs.

I used to work in customer service, now in marketing, and the above is not how you operate a business.

It’s giving lazy, incompetent, and unbothered. I will not be buying anything from this place again.

27. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

This company has THE WORST customer…

This company has THE WORST customer service. Some of their products probably worked, but not being able to get support especially when I live in Asia is an absolute letdown. When I say worst, I am not kidding I have so many subscriptions coming from the US, everyone response promptly while ActivatedYou does not - NO RESPONSE. If their website allows me to amend my subscriptions freely like what the FAQ indicated, I do not need to contact the customer service. But no matter how many times I've attempted, miraculously NO RESPONSE. A week ago, I received a feedback form from them (not the first time), I attempted to fill it out becos from experience, I knew my feedback would not be taken into consideration. Surprisingly, a Detricia responded and denied claims that my emails were not responded. For once, such a response from a customer service. And without my instructions, she canceled my subscription. I was absolutely dumbfounded!! I asked her why she did that when I did not give such an instruction, she does not respond to me again. Maybe this is how the Founder runs her business. There are other good supplements out there, I dont need one to spoil my mood. BTW the morning complete would give you very bad bloating and gas. I took this on a monthly basis from last July, did nothing to me except bad bloating. Essential skin food is not bad but I really dont see significant changes to my skin after 9 months. After trying out their products for almost a year, I would say its nothing like what she claims. There are similar or better products out there for sure!

12. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
ActivatedYou-logo

Besvarelse fra ActivatedYou

Hello Regina, my name is Chloe. I am with ActivatedYou. I would like to apologize on behalf of ActivatedYou for your customer service experience. We hold our agents to high standards and we regret that you did not receive the service you deserve. I have forwarded your review to our Customer Service Teams to better our customers experiences going forward. We hope you give us another chance in the future. If you ever have any questions or need assistance, please do not hesitate to reach out. My email is chloe@activatedyou.com. Have a nice day.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Morning complete does not deliver what…

Morning complete does not deliver what it claims. My weight has not reduced at all although I have consumed nearly 2 bottles of the supplement. I feel like I have been scammed!

18. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
ActivatedYou-logo

Besvarelse fra ActivatedYou

Hello, my name is Chloe. I am with ActivatedYou. I’m sorry to hear that you aren’t seeing the results you hoped for yet. We always recommend that you continue to use the product for the full span of your 90-day Money Back Guarantee to ensure the absolute best results. Other customers in similar situations have seen success by increasing your daily water intake and avoiding processed foods. As well as adding raw vegetables to your diet such as asparagus, garlic, dandelion greens, chicory root, artichokes, and onions. These vegetables contain natural prebiotics, which can greatly improve the effectiveness of your supplements. If you are still not seeing your desired results you may return it for a full refund. If you ever have any questions, please do not hesitate to reach out. My email is chloe@activatedyou.com. Have a nice day

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Your products are excellent

Your products are excellent. I have experienced life-changing results from physical conditions / limitations that would take way too long to explain, but I am TRULY filled with utmost gratitude!

6. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I was using powder collagen

I was using powder collagen, then when I read about Activated you products and how they are more beneficial than the powder collagen I decided to try it.
Well I am on the third bottle and I have to say I love it. I feel like it's working much better than the powders.

5. maj 2025
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere