Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Moitie Lash is changing up the lash game. With the Lovely holographic hashtag Beautiful city location inspired eyelash designs. How could you not? These Moitie Lashes Will bring Luxurious Glamour to y... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I love these lashes... they are easy to apply. I got a pair of the semi glam, originally, and ended up getting a pair of the naturals. I’ve received so many compliments on both pairs. My natural lashe... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

woow amazing product. Eyelashes are a great contributor to a woman's beauty. But for me, I couldn't solve my eyelash problems until I knew these lashes.I really liked the look and quality of this l... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

As someone who’s had professional lash extensions for years, I can’t live without a big voluminous lash! The Full Glam lashes were perfect for me! Don’t get discouraged upon first application, there’s... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Kosmetikindustri

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Self-applied lash extensions that are completely waterproof, last for 10+ days per application, and are easy for beginners. Available in Natural, Light Glam and Full Glam styles.


Kontaktoplysninger

4,6

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

460 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

1 day lashes with poor quality control

I'm only giving two stars because customer service actually got back to me although the resolution was unsatisfactory.
I first got a completely useless glue which I should have known better as it seems this is a very common problem. I decided I didn't want to use a company who has this many issues with quality control. However, customer service said I could only get a replacement.
With the new glue the "10 day lashes" which are supposed to be water resistant fell right off on day 1 after my eyes watered a little. I have used another company for 3 years who doesn't claim to be water resistant and theirs are MUCH more water resistant than these. The other company actually lasts about 10 days. These lasted one. They are also bulky and not as customizable but I kind of knew that getting into it. Almost $100 later and I'm stuck with lashes I don't want. I guess that's what I get for cheating on usual brand.

14. februar 2022
Uopfordret anmeldelse
10-Day Lashes-logo

Besvarelse fra 10-Day Lashes

Hello Kate,

I'm sorry your experience has not been the best. Our lashes do last up to 10+ days, with proper application. Let me know and we can send you another pair of $30 lashes for free you just cover the shipping. Reach out to Support@10daylashes.com and they will be more than happy to assist you in the proper placement for longevity. Our goal is to make you happy.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Terrible

FYI Good luck getting refund. I requested a refund before my order was shipped since it was taking so long. And instead for them to get money they decided to ship the lashes later and never respond to me. They decided to respond once I submitted this rating. I apologize, but this is really bad customer service.

TERRIBLE TERRIBLE COMPANY ORDER NUMBER 15347876

I ordered these lashes July 23 in hopes to use for a wedding and vacation. I reached out middle of august to see when I would received the lashes. I was told by August 27 since they are shipped by availability. When I didn't received by the first week of September I reached out for a refund, since they are no longer needed. Never received a response. Now today 09/23/2021 I just received a notification that they were delivered. I followed up with the same email that I sent over to them and they stated no refunds. ARE YOU KIDDING ME!? Make sure you read the shipping policy then add another month and half.

Since you guys want to sugar coat and state that I never responded. Here is the entire email chain that I was sent. I literally requested a refund before my items were shipped. Now your telling me that I will only get $4.95 back. Also, I have to go out of my way and take time out of my day to send something back that I ORIGINALLY REQUESTED A REFUND FOR BEFORE IT WAS SHIPPED!
---------------------------------------------------------
On Mon, Aug 30, 2021, at 05:10 PM, Tanecha wrote:
Message: Hello I was told I was going to get my lashes by 08/27 I haven't yet, or have they at least shipped on the 27th? I don't see a tracking number

On Mon, Aug 30, 2021, at 05:15 PM, Tanec tanecha wrote:

To Whom this may concern,
Please cancel this order. It has been since 07/23/2021 since I placed the order. I ordered these for two vacations that I had back to back but I never received my order. At this point, this isn't worth it. This is in your policy and this is way over the time limit. I never got a courtesy email or anything about being on backorder. I would like a full refund.
--------------------------------
Hi Tanecha,

I hope you're doing well.

Thank you for bringing this to our attention. Let me check this with our order processing team. We will get back to you as soon as we got an update.

Thank you for your patience and understanding.

--------------------------------------------------------
I NEVER GOT A RESPONSE BACK FYI.
----------------------------------------------------------

On Thu, Sep 23, 2021, at 05:54 PM, Tanecha tanecha wrote:
Hello-

I am really confused. I asked for a refund. I just received a notification that this was delivered. Why when I ask for a refund you finally decided to ship the product, but when I inquired before you stated August 27. This is no longer needed. I requested a Refund!

--------------------------------------------------------
On Thu, Sep 23, 2021, at 05:56 PM, 10 Day Lashes Support wrote:
Hello Tanecha,

There are no refunds on hand made products after 24 hours, but what you can do is refuse the product and we will refund minus the $4.95 shipping.

Regards,

----------------------------------------------------------

On Mon, Sep 27, 2021 at 10:55 10 Day Lashes Support wrote:

Hi Tanecha,

I hope you're doing well.

We sincerely apologize for the inconvenience and for the frustration. This is not the type of experience that we wanted you to have with us. We can send you a return shipping label to process your request.

Please be reminded with our refund policy guidelines.
-Products must be returned in their original condition with all items including the original packaging to qualify for a refund
-Shipping charges are non-refundable
* Customers can request an exchange or return within 15 days from the date of delivery.

For more details, you may check it here:

Looking forward to your reply.

----------------------------------------------

10:58 AM (8 minutes ago)
to 10

Why would I send the merchandise back now. You told me that I would only get $4.00 back. I originally asked for a refund before you send out my package!!
---------------------------------------------------------

Update 2 response.

Yes I know it has delivered that’s why I wrote this review. If you read what I said . Since it took basically two months to deliver. After the first month of waiting I requested a refund. Email is above. I got no response back . Month 2 I see a package at my door and it’s the lashes!!!

That’s when I emailed again regarding my concern of not getting a full refund when I originally requested a month before and before they were shipped. They were not longer needed and I was forced to just go to the local store. Why would I want them when I request a refund. I’m upset because you DELIBERATELY ignored my refund request and still decided to mail out my order.

23. september 2021
Uopfordret anmeldelse
10-Day Lashes-logo

Besvarelse fra 10-Day Lashes

Hey Tanecha! 💕
We’re very sorry for your experience and frustration. As you know you may have placed an order that had a future shipping date, please let me have your invoice and email address so we can find your order to help you please.

UPDATE:
I’m so sorry to hear you had such a bad experience. It’s definitely not the norm for our product and service and we wanted you to know that we take your concerns very seriously. We responded to your most recent email regarding your refund request and hadn’t heard back from you. Hopefully, a resolution to that change your opinion and earn a revision to your review. As a small, woman-owned company, these reviews make such a big difference, as does your feedback, and we want to give all our customers the best experience we can.
Please email support@10daylashes.com so we can resolve this together. 💕

I believe you misunderstood its $4 for the shipping charges that we would charge to return the package.

UPDATE 2: I see that your package has been delivered.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Honestly I was chatting with someone…

Honestly I was chatting with someone that told me the product that I LOVE was discontinued and to me it just felt so bazar that I felt like I needed to speak to someone else about it.I waited until the next day because the live chat makes you talk to the same person in that same day.So I waited the next day and I spoke to a sweetheart name ‘Jocelyn’. I asked for the product that I LOVE and she told me it wasn’t on the site but that they did have some in stalk SHE MADE MY WHOLE MONTH!! Here I thought I was all out of luck. I feel like Jocelyn definitely went above and beyond to make sure I was happy and honestly that is so rare now a days. Like you don’t understand how much these specific eyelashes make me feel. I told her that I spoke to someone else that told me they were GONE GONE DISCONTINUED and basically “too bad so sad for me.” Jocelyn Really put a smile on my face.Excellent customer service!

4. august 2021
10-Day Lashes-logo

Besvarelse fra 10-Day Lashes

THANK👏YOU👏Rose! 💕
That’s what I’ve been trying to tell everyone over here at the office!!! In all seriousness, as a company we take our customer service very seriously and we’re glad you know how much that means to us and decided to share this lovely review! (And as a member of the customer service team, I am always EXTRA flattered to get a mention 😍)

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Even though my order went on backorder

Even though my order went on backorder, the customer service totally made up for it. They have been excellent, and totally redeemed themselves and made my entire experience overall well worth the money and the wait!

15. juli 2021
10-Day Lashes-logo

Besvarelse fra 10-Day Lashes

Oh, Stephanie! 💕
Thank you, gorgeous! 😍 (brb showing everyone at the office this to remind them we’re still killing it over here in customer service! 😂) We’re so glad you had a great experience! Make sure you join the subscription auto-refill program if you haven’t already! It’s a massive time saver, imho! Stay beautiful! 💕

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Difficult

Good product great customer service kinda hard to put on

13. juli 2021
10-Day Lashes-logo

Besvarelse fra 10-Day Lashes

Thank you, Paetyn! 💕
We know the idea of self-application can be intimidating for some (ahem….like it was for myself 😂) which is why we try to go above and beyond to provide tutorials and one-on-one video sessions with in house experts! Please reach out to our support team and they can set you up with a session to make it easier

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

woow amazing product

woow amazing product. Eyelashes are a great contributor to a woman's beauty.
But for me, I couldn't solve my eyelash problems until I knew these lashes.I really liked the look and quality of this lashes High-end salon eyelash extensions without spending too much time and effort.

Like professional salon extensions, these lashes are waterproof, sleep-resistant and last for 10+ days. However, unlike salon lashes, the patent-pending unique design allows these lashes to be easily applied at home in a matter of minutes.

13. juli 2021
Uopfordret anmeldelse
10-Day Lashes-logo

Besvarelse fra 10-Day Lashes

Hey Nandia 💕
Thanks so much for this review! It’s as beautiful as you are! We spend a lot of time researching and developing our products and we’re so happy to hear it’s time well spent! 💕

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Definitely Recommend!

My first order was lost in shipping. When I contacted customer service they were already on top of the issue and kept in contact with me the entire time. Since I never received the first shipment they offered to send me another order for free. They responded quickly and professionally through our email communication. Not only is the customer service awesome but the products are awesome too. Definitely recommend 10 day lashes to anyone!

6. juli 2021
10-Day Lashes-logo

Besvarelse fra 10-Day Lashes

Hey Christian! 💕
Thank you so much for taking time to leave this lovely review! Every little bit helps our small brand get the good word out so we are especially grateful that you took time to do this!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Above & beyond!

Fantastic, above-and-beyond service!

6. juli 2021
10-Day Lashes-logo

Besvarelse fra 10-Day Lashes

Oh, Tara! 💕
Thank you, gorgeous! 😍 (brb showing everyone at the office this to remind them we’re still killing it over here in customer service! 😂) We’re so glad you had a great experience! Make sure you join the subscription auto-refill program if you haven’t already! It’s a massive time saver, imho! Stay beautiful! 💕

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

My lashes only lasted a short time

My lashes only lasted a short time of two days and there’s no refund policy if the product doesn’t work for you. They offer a discount for a consultation, replacement of lashes and more training. Completely dissatisfied. Idk about the 30 day guarantee seems like they covered everything but what’s cover under the money back guarantee.

15. juni 2021
10-Day Lashes-logo

Besvarelse fra 10-Day Lashes

Tehla,,

I'm sorry you have issues with the longevity of the lashes please provide us with your Invoice number so we can take care of you. What you are describing is the results of improper application and/or maintenance, that is why we would offer you a one on one to help you.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

One month, no product

It's been a month and I still haven't received my product.. I heard a response from the company very quickly about this, but it's unacceptable. Will not be a returning customer no matter how much I like the product if I actually get it...

1. juni 2021
Uopfordret anmeldelse
10-Day Lashes-logo

Besvarelse fra 10-Day Lashes

Hello Taylor,

I'm so sorry about this mix up please provide Support with your order number you should have gotten your package already even if the Post office is not updating tracking numbers, we can reship another package with signature required to ensure you receive your order. Our apologies.

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

great for sensitive eyes

I’m a licensed cosmetologist and have been doing lashes forever. I love these because they are for more sensitive eyes and cruelty free.
I will say the glue was definitely sensitive eye friendly though . It didn’t bother me at all and most lash glues do.

5. maj 2021
Uopfordret anmeldelse
10-Day Lashes-logo

Besvarelse fra 10-Day Lashes

Hey Court! 💕
Just following up on your review because we’d love to sort this out and help you with the application so they stay on longer. We know what a bummer that must have been and we offer one-on-one assistance with our in-house lash experts to make sure everything is applied properly and secure. As a licensed cosmetologist you understand that each product although performing the same function has to be applied differently.

Just let us know your order number and we will do our best to fix this and get our lashes working for you. 💕

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Beautiful lashes and amazing services!

Love my lashes and customer service has been amazing ! I'm hooked!

17. april 2021
10-Day Lashes-logo

Besvarelse fra 10-Day Lashes

Thank you, Angel! 💕
We love that you’re so happy with your lashes and hope to keep serving you lewks you love for a long time to come 😘

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I really loved them!

I liked many more eyelashes, the material, the texture and the glue are excellent, it adapted to any type of eyes and they are easy to glue. I really loved them!

31. marts 2021
10-Day Lashes-logo

Besvarelse fra 10-Day Lashes

Hey Dessire! 💕
Thank you so much for taking time to leave this lovely review! Every little bit helps our small brand get the good word out so we are especially grateful that you took time to do this!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I love these lashes beautiful good…

I love these lashes beautiful good quality and I can get 7-8 days which is great for me. I’d like to see the quality of the glue get better it lumps up quick even with the cap on tight.

29. marts 2021
10-Day Lashes-logo

Besvarelse fra 10-Day Lashes

Thank you so much, Sophronia! We’re so glad to hear you’re satisfied and experiencing great longevity with our lashes! We know they look incredible on you and love that you’re feeling as gorgeous on the outside as you are on the inside! 💕

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Customer service has exceeded my…

Customer service has exceeded my expectations now!
I feel more confident about this product.
Improved glue and lashes I received.

29. marts 2021
10-Day Lashes-logo

Besvarelse fra 10-Day Lashes

Oh, Brittney! 💕
Thank you, gorgeous! 😍 (brb showing everyone at the office this to remind them we’re still killing it over here in customer service! 😂) We’re so glad you had a great experience! Make sure you join the subscription auto-refill program if you haven’t already! It’s a massive time saver, imho! Stay beautiful! 💕

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

First of all I had so many issues with…

First of all I had so many issues with receiving my lash glue by mail. The customer representative helped me by sending me the empty bottles and stolen package at one point. They shipped it very quickly. So I was finally able to apply my lashes. I am super happy. I have wore them actually for more than 2 weeks. I am a big fan. I’m currently giving my lashes a rest since my lashes are super thin. I feel like I need for my lashes to become stronger thicker to hold the false lash. Overall super satisfied with the products I purchased from the site.

25. marts 2021
10-Day Lashes-logo

Besvarelse fra 10-Day Lashes

Thanks Lisa! 💕
As a small team of busy, beauty lovers, we know time is so valuable, so we strive to save as much as we can for our customers. We’re so glad your lashes arrived quickly! We hope they help you feel as beautiful as everyone already knows you are! 💕

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The product was as described and easy…

The product was as described and easy to use for a beginner. Totally happy with my purchase.

25. marts 2021
10-Day Lashes-logo

Besvarelse fra 10-Day Lashes

Hey Evelyn! 💕
Thank you so much for this review! It’s as beautiful as your new lashes! 😜 If you haven’t already, make sure to take advantage of our subscription refill kits to save and extra $10/mo on lashes!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I love eyelashes

I love eyelashes, they're definitely super comfortable and beautiful, I'd recommend a 100
% from the material to what they look like.
your deal was also very satisfactory, they are very attentive

24. marts 2021
10-Day Lashes-logo

Besvarelse fra 10-Day Lashes

Hey Grettel! 💕
Thank you so much for taking time to leave this lovely review! Every little bit helps our small brand get the good word out so we are especially grateful that you took time to do this!

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere