Oriental Trading Company Anmeldelser 

14.348
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,5

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Nobody does it better than Oriental Trading Co! My favorite, the Cardboard Cutouts, are Amazing! From pale to dark skin, detail is there that is so hard for others to get right. The grandkids love... Se mere

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Oriental Trading offers unique mostly quality items at reasonable price. Cannot find some of items offered anywhere else. Love finding something special to give to family, friends or coworkers. mak... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I AM SHOCKED AT THE AWESOME CUSTOMER SERVICE OF ORIENTAL TRADING. I LOVE ALL YOUR PRODUCTS AND HAVE NEVER BEEN DISAPPOINTED. THE TRACKING SHOWED POST OFFICE LOST SHIPMENT - NO FAULT OF YOUR COMPANY,... Se mere

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

I ordered from Oriental Trading Company for years and was very satisfied. NOW, forget it. Since they've begun using SpeedX for shipping, it's a crap shoot on whether you will receive your order. If yo... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Legetøjsbutik
  2. også i
  3. Børnebutik

Skrevet af virksomheden

Oriental Trading Company carries an irresistible assortment of fun, value-priced products for every occasion. Find value-priced party supplies novelties, toys, favors, crafts, decorations, treats, and gifts for every season and occasion. Great resource for parents, educators, businesses and event planners.


Kontaktoplysninger

4,5

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

14 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 33 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 2 uger

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,5

Alle anmeldelser

(14.348)

34 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

The products are cheaply made

The products are cheaply made, and they do take forever to ship. I have been waiting almost 2 full weeks, and no one can tell me where my shipment is.

14. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Oriental Trading Company-logo

Besvarelse fra Oriental Trading Company

We're sorry to hear about your experience and understand how frustrating it is when you're waiting for an order and can't get clear information on its status.

We'd like the opportunity to look into this for you. Unfortunately, we're unable to locate your order based on the information provided in your review. If you could reply with your order number (or contact our Customer Care team directly with your order details), we'd be happy to investigate the shipment status and see how we can help.

We appreciate your feedback and hope to have the chance to make this right.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Oriental Trading Co. Shipping Delays!

I ordered birthday decor on 9/25, it was noted on their website when I ordered shipping would be 10/1/26 ( that's plenty of time for an event on 10/5). Side note: they must have switched from whatever shipping they used to have to Amazon Shipping, and as of today my items are late and plan to arrive tomorrow morning 10/6, after my event.
If you plan to order anything on Oriental Trading Co. make sure you order three weeks in advance or pay for expedited services. So disappointed! The chat bot will not budge from their delivery time frame with regards to refunds or canceling the order. I'm sorry - but OTC did nothing with the items for a week before items were shipped. Gosh I miss Party City!

25. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Oriental Trading Company-logo

Besvarelse fra Oriental Trading Company

We're very sorry to hear that your order did not arrive in time for your event and understand how frustrating that must have been.

We would like the opportunity to make this right. If you can provide your order number or additional order details, our Customer Care team can review the order and assist with arranging a return for a full refund.

Please reply with your order information, or contact our Customer Care team, 1-800-875-8480, directly so we can help resolve this as quickly as possible.

Thank you for bringing this to our attention, and we apologize for the disappointment and inconvenience this experience caused.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I purchased the 3000 piece bulk…

I purchased the 3000 piece bulk assortment for roughly $165. This comes out to 5.5 cents per piece. The majority of this candy was fake knock off low quality candy. Some of it was partially filled factory rejects such as smarties only half or 3/4 full. Tootsie rolls that tasted old. And fake dumdums made with fake sugar. Knock off pixi stirs that tasted foul. Ihave a huge Halloween event every year ...i give out hotdogs chips sodas and tons of candy .For the money I spent to be able to give my trick or treaters the good stuff to now be known as the house that gave them garbage. I am embarrassed . I have been buying for years. Now they pass off junk , factory rejects..and old unsellable candy no one wants
Dwayne Fisher order # 743922361

30. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Oriental Trading Company-logo

Besvarelse fra Oriental Trading Company

Hi Dwayne,

We’re very sorry to hear that the candy assortment did not meet your expectations, especially given the important role it plays in your annual Halloween event. We understand how disappointing it must have been to spend time and money preparing for your trick-or-treaters only to feel let down by the quality of the product you received.

Thank you for providing your order information. After reviewing your order, we have issued a refund of $181.98 for the bulk candy assortment.

We truly appreciate your longtime business and the feedback you've shared. Comments like yours help us identify issues and improve the products and experiences we provide to our customers.

Again, we sincerely apologize for the disappointment and inconvenience this caused, and we appreciate the opportunity to make things right.

If you have any additional questions or concerns, please don't hesitate to contact our Customer Care team at 1-800-875-8480. We're always happy to help.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Absolutely unacceptable customer…

Absolutely unacceptable customer service and billing.

We placed an order on 8/28 with FREE SHIPPING and never selected Next Day Air. Our order arrived on 9/2, exactly as expected. Then on 9/3, we received a duplicate of the exact same order that we never placed, shipped Next Day Air. We returned the duplicate as a courtesy.

Then, on 9/25 — nearly a month after our original order — Oriental Trading charged our credit card $39.99 for Next Day Air that we never requested or authorized.

I contacted customer service. The first representative wouldn't even tell me what the charge was for. The second representative claimed we had selected Next Day Air. When I explained that our receipt clearly says FREE SHIPPING, I was told it was a system error and that there was nothing they could do. The representative then ended the conversation.

So Oriental Trading made a shipping error, sent us merchandise we never ordered, we went out of our way to return it, and then they charged us $39.99 for their own shipping error. When we tried to get an explanation, customer service refused to resolve it.

Keep a very close eye on your credit card after ordering from this company. This experience has completely changed my view of Oriental Trading, and I will not be ordering from them again.

25. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Oriental Trading Company-logo

Besvarelse fra Oriental Trading Company

I’m very sorry for the frustration this situation has caused. Based on what you've described, I completely understand why you would be upset. Receiving a duplicate shipment you didn't order, taking the time to return it, and then seeing an unexpected charge on your credit card would be a concerning experience.

We would appreciate the opportunity to review your order and better understand what occurred. If you could provide your order number, we can investigate the shipping charge, review the order details, and work with you to resolve the issue.

Thank you for bringing this to our attention. We sincerely apologize for the inconvenience and would welcome the chance to look into this further for you.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

DO NOT USE

Company created an automatic subscription without knowledge or receipt indicate service. Will not refund charges even through nothing was purchased from the company. OTC Brands listed in Credit card. BEWARE of malicious business practices.

28. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Oriental Trading Company-logo

Besvarelse fra Oriental Trading Company

We're very sorry to hear about your experience and understand how concerning and frustrating unexpected charges can be.

Based on the information you've shared, it sounds like your concern may be related to a Fun Rewards+ membership rather than an order placed with Oriental Trading. We definitely want to make sure you're connected with the team that can review your account details and help address your concerns.

The Fun Rewards+ customer service team can be reached at 800-203-1403 or by email at customerservice@funrewardsplus.com. They will be able to investigate the charges, answer any questions regarding membership enrollment, and work with you toward a resolution.

We sincerely apologize for the frustration this situation has caused and appreciate you bringing it to our attention. We hope the Fun Rewards+ team can assist you quickly and help resolve the matter to your satisfaction.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Selling colored pencils for color by number individually

My name is Jamie Leary and I order the color by number mystery mosaic coloring books and the pencils that go with them and I love them it really helps me to relax and I was wondering if you guys could sell the pencils individually cause when I color I use like the 14 and 19 pencil faster than like 25 or 26 I think it's a good idea

12. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Oriental Trading Company-logo

Besvarelse fra Oriental Trading Company

Hi Jamie,

Thank you for your kind words! We're so glad to hear that you're enjoying the Mystery Mosaic Color by Number books and that they help you relax.

We also appreciate you taking the time to share your suggestion about purchasing the colored pencils individually. We completely understand how certain colors can get used up much more quickly than others, and your feedback makes a lot of sense.

Thank you for bringing this idea to our attention. We will be happy to pass your suggestion along to our product team for consideration as they evaluate future offerings.

We truly appreciate your support and are grateful that you took the time to share your thoughts with us! Happy coloring!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Poorly made and high risk

Light up battery powered Halloween rings for children should be avoided. They come with a large warning on the box as each ring has a button battery which is dangerous to ingest. In that they are for Halloween when most treats are edible, poses very great risk. The rings are also not attractive; bulky with poorly printed images. I do not recommend.

17. august 2026
Uopfordret anmeldelse
Oriental Trading Company-logo

Besvarelse fra Oriental Trading Company

We apologize for the issue you had with the rings. We'd like to look into this and find a solution for you. However, we are unable to locate your account based on the information provided. Please contact us by phone at 1-800-875-8480, by email at orders@oriental.com, or via live chat on our website with your order number or email address used for your purchase and we will be happy to assist you. Thank you for bringing this issue to our attention, and we hope to hear from you soon!

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

I am not buying anything from them…

I am not buying anything from them anymore. I’m sure there are great products that customers get but the last two products haven’t been good.
My first order then cut out came bent … fine… they helped

My next order which was partially my fault bc I didn’t open when I got it was missing the frame. I understand it was 2 months
Later but I didn’t open bc I have a toddler that is into everything and didn’t want to ruin.
Also his birthday in August so it was out of sight until then.

No one can help and I wish there was a 60 or 90 day at least exchange policy

Totally got ripped off

14. august 2026
Uopfordret anmeldelse
Oriental Trading Company-logo

Besvarelse fra Oriental Trading Company

We apologize for the issue you had with the missing frame. We'd like to look into this and find a solution for you. However, we are unable to locate your account based on the information provided. Please contact us by email at orders@oriental.com, and we will be happy to assist you. When you email us please reference case ID: 716011330024. Thank you for bringing this issue to our attention, and we hope to hear from you soon!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Don’t know how this company stays in…

Don’t know how this company stays in business! Placed an order for a bday and one item needed to have a name placed on it. Placed the order in advance so would have on time. They put the charge on my cc and then emailed me at the 11 th hour that they didn’t have the order!!?? Spoke to two useless customer service reps and then had to get a supervisor that would give me a $10 credit to my order but couldn’t guarantee that I would receive on time!! And the emails had two order numbers and when I called they couldn’t find the order. Am I missing something here?? Stay away from this company! Don’t order from them if you have a deadline!

11. august 2026
Uopfordret anmeldelse
Oriental Trading Company-logo

Besvarelse fra Oriental Trading Company

We apologize for the issue you had with your order and we'd like to look into this and find a solution for you. However, we are unable to locate your account based on the information provided. Please contact us by email at orders@oriental.com, and we will be happy to assist you. When you email us please reference case ID: 716011330024. Thank you for bringing this issue to our attention, and we hope to hear from you soon!

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Too bad OTC has changed their shipping

I ordered from Oriental Trading Company for years and was very satisfied. NOW, forget it. Since they've begun using SpeedX for shipping, it's a crap shoot on whether you will receive your order. If you do receive it, it'll be about 3 to 4 weeks after the initial date stated.

15. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Oriental Trading Company-logo

Besvarelse fra Oriental Trading Company

We are sorry for your poor delivery experiences. Thank you for taking the time to share your thoughts with us. Customer feedback and comments, like yours, are important to us and help us get better at what we do. Your comments have been submitted for our management team to review.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Beware Fun Rewards Program

Beware. This company will sign you up for a "Fun Rewards+" program which will charge your card $16.95 a month. When I went on their website, I could not find where or how to cancel from the Oriental Trading Company Website. Reported to my credit card company as a fraudulent charge. Called the OTC customer service who transferred me to Fun Rewards customer service and cancelled the program. Reported to BBB, and I am not the only one who had this automatic charge issue.

29. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Oriental Trading Company-logo

Besvarelse fra Oriental Trading Company

We apologize for any confusion. There is a pop up that asks if you'd like to sign up for the program after placing an order. We do not charge for the membership unless you enter your email address into the form and sign up. You can find more information by clicking the "What is Fun Rewards+?" link at the bottom of our website under "Quick Links" or at this direct link: https://www.orientaltrading.com/h3-help-what-is-fun-rewards-plus.fltr.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Consistently Excellent

Nobody does it better than Oriental Trading Co! My favorite, the Cardboard Cutouts, are Amazing! From pale to dark skin, detail is there that is so hard for others to get right. The grandkids love seeing themselves and talking to them and having their picture taken with them! Boys and girls alike! And you'll never find better pricing. These are their best kept secret!

2. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Orders Do Not Come On Time

I ordered some gift bags that I needed for a party. They never came. I called them and hey said they would over night the bags, and they never came! Do not trust this site with anything important! My original order says it is still on its way that is a week AFTER it was supposed to be here! Very disappointed!

10. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I have ordered for years and their…

I have ordered for years and their customer service was great. Recently after receiving a late shipment all I got was a dismissive email and a return label (which I didn't ask for) and if course No apology no coupon. The least they could dp was to wave the return shipping. For 3 days it said it woukd arrive on time. It arrived 3 days after. Disappointing

6. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Memorial Disappointment "in Loving Memory"…

Recently ordered "in Loving Memory" button for Mom's memorial...upon receipt.. Mom's face with "Manuel Martinez" name below image 🤬🥹
Was immediately brought to attenti
on on retrieval from mailbox. Was assured by Oriental..could correct and replace prior to service....DID NOT HAPPEN, DID NOT SHIP AND DID NOT RECEIVE 🥹🥲😭..The service was Beautiful without THAT extra Personal touch... Recently LOYAL member since 2005. Signed: DISAPPOINTED

1. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I placed an order

I placed an order. The items were a lot smaller than depicted and they sent a double order which charge me twice. I tried to tell them that they were sending two orders. They kept telling me that no the charges were gonna drop off. They were just pending. they charge my account twice. I'll never do business with them again horrible customer service.

3. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Was excited to order graduation thing…

Was excited to order graduation thing from them. Ordered through one of many emails that said free shipping. Charged me $6.99 to ship 30 small pieces of paper. Contacted customer service- was told they couldn’t adjust it. That is a lie. Will never order with them again 😡😡

15. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

My order was never delivered

My order was never delivered! They canceled my original order and replaced it with a second order and they lied the order was never processed! Customer service gave me the run around! Horrible company!

14. maj 2026
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere