At vi alle har ulike forventninger ,har alldrig blitt skuffet.
Er medlem i skytter klubb også vært innom landrø i Lillestrøm.
Hadde en gammel 7,65 som alldrig funket slik den skulle,leverte den inn,for sjekk og reparasjon om det var mulig.
Etter 2 uker fikk jeg mail,nå er den god som ny,kom å hent den.tidligere forsøk på reparasjon hos andre har ikke lykkes,men jippi her hos Magne ble den som ny,skal innom det nye lokalet i dag og teste et brukt våpen jeg har kjøpt der.








