Jeg var inde hos Elmedina i Ballerup med en meget betændt rodbehandling, hun var professionel, super opmærksom på mig og spurgte flere gange om jeg var okay, hun havde mig med hele vejen og forklarede... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Jeg kan varmt anbefale Dental klinikken . Jeg var inde hos Sara og fra første øjeblik blev jeg mødt med venlighed, professionalisme og en rolig atmosfære, som gjorde hele oplevelsen meget be... Se mere
Virksomheden har svaret
Meget fin oplevelse. Dygtige og kompetente fagfolk, gode til at forklare og er meget empatiske. Fik lavet min første rodbehandling, og følte mig absolut i trygge hænder. Har været tilknyttet dental... Se mere
Virksomheden har svaret
De bedste anbefalinger til Dentalklinikken og især tandlæge Mira Hansen. Hun er fagligt meget dygtig, venlig og behagelig, og jeg har følt mig tryg hele vejen gennem behandlingen. Tak for hjælpen - bå... Se mere
Virksomheden har svaret
Virksomhedsoplysninger
Skrevet af virksomheden
Anmeld din oplevelse hos Dentalklinikken på Hold-An Vej i Ballerup. Vi sætter pris på at høre, hvad vores kunder synes om vores service og behandlinger. Både ris og ros kan nemlig gøre os bedre til at forstå, hvordan vi kan gøre Dentalklinikken endnu bedre. Vi glæder os til at høre fra dig - tak for at du tager dig tid til at anmelde os!
Kontaktoplysninger
Hold-An Vej 70, 2750, Ballerup, Storkøbenhavn, Danmark
- 4497 3305
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har besvaret 96 % af deres negative anmeldelser
Svarer typisk inden for 2 uger
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Altid god service og flinke tandlæger.
Altid god service og flinke tandlæger.
Jeg var inde hos Elmedina i Ballerup…
Jeg var inde hos Elmedina i Ballerup med en meget betændt rodbehandling, hun var professionel, super opmærksom på mig og spurgte flere gange om jeg var okay, hun havde mig med hele vejen og forklarede mig hvad hun lavede og hvad der skulle ske. Alt i alt en super god oplevelse både hende og klinik Assistenten var super søde.
Altid godt behandling
Altid godt behandling.
Er yderst tilfreds.
Super flinke.

Besvarelse fra Dentalklinikken - Ballerup
Jeg fik at vide efter tandeftersyn af…
Jeg fik at vide efter tandeftersyn af en kvinde at jeg skulle have lavet en gammel fyldning på -7. Det ville tage ca 20 min og koste 1600.
Da jeg så skulle have behandlingen blev jeg mødt af en anden tandlæge, en mand og det endte det med 40 min og 2300. Det var så pga at der skulle bores mere af den gamle fyldning, bores hul og lave ny større fyldning. Det er hvad det er.
Under behandlingen får jeg så at vide det er nødvendigt at lægge bedøvelse fordi der skal bores i tanden, hvilket han allerede havde gjort. Jeg tænker nåh fint, sikkert fordi det kommer til at gøre mere ondt, end det er til at holde ud. Nåede ikke at tænke før han lagde den.
Han behandler mig og jeg mærker samme smerter under hele forløbet, som den jeg mærkede fra start. En smerte der er til at holde ud.
Efter jeg får alle instrumenter ud af munden og kommer hjem. Kan jeg mærke tydeligt at han har bedøvet mig forkert. Jeg er bedøvet omkring -3 til -6. Uden grund.
Det virker til at den bedøvelse bare skulle lægges for at tjene lidt ekstra. Det føles lavet ordentligt og blev mødt af en sød kvinde til undersøgelsen. Derfor de 2 stjerner.

Besvarelse fra Dentalklinikken - Ballerup
Personalet er altid meget imødekommende…
Personalet er altid meget imødekommende og søde og ikke uden humor.
Zeyfi som er min tandlæge er utrolig dygtig og da jeg har tandlæge skræk, føler jeg mig meget tryg og forstået.

Besvarelse fra Dentalklinikken - Ballerup
Venlig og professionel behandling.
Venlig og professionel behandling.
Ingen ventetid, og nemt at få en tid
der passer😊

Besvarelse fra Dentalklinikken - Ballerup
God service, gode priser og professionel indstilling

Besvarelse fra Dentalklinikken - Ballerup
I et super gode 👍👍👍👍👍👍😀😀😀😀😀😀

Besvarelse fra Dentalklinikken - Ballerup
Dygtige og serviceminded
Jeg modtog en dygtigt, effektiv behandling til en fair pris - en god oplevelse! et sted jeg forsat vil benytte!!

Besvarelse fra Dentalklinikken - Ballerup
Jeg kan varmt anbefale Dental klinikken…
Jeg kan varmt anbefale Dental klinikken . Jeg var inde hos Sara og fra første øjeblik blev jeg mødt med venlighed, professionalisme og en rolig atmosfære, som gjorde hele oplevelsen meget behagelig.
Sara er utrolig dygtig, grundig og god til at forklare behandlingen, så man hele tiden føler sig tryg og informeret. Som en person, der normalt kan være lidt nervøs for tandlægebesøg, satte jeg virkelig pris på hendes rolige og omsorgsfulde tilgang.
Jeg vil også gerne fremhæve hendes klinikassistent, som var fantastisk. Hun var meget imødekommende, omsorgsfuld og opmærksom, og hun gjorde meget for at få mig til at føle mig tryg og afslappet gennem hele besøget. Det gjorde en stor forskel og bidrog til en rigtig god oplevelse.
Hele teamet udstråler høj faglighed og ægte omsorg for patienterne. Jeg er meget tilfreds med både behandlingen og servicen og kan kun give mine varmeste anbefalinger.
Tak for en rigtig god oplevelse!
Ali

Besvarelse fra Dentalklinikken - Ballerup
Dygtigt personale og behagelig…
Dygtigt personale og behagelig atmosfære.

Besvarelse fra Dentalklinikken - Ballerup
Kan ikke sige andet end den bedste…
Kan ikke sige andet end den bedste oplevelse når man

Besvarelse fra Dentalklinikken - Ballerup
Hvis du er bange for tandlægen – læs dette
Hvis nogen havde fortalt mig, at jeg en dag ville skrive en 5-stjernet anmeldelse af et tandlægebesøg, havde jeg aldrig troet på dem.
Jeg er ekstremt nervøs for at gå til tandlægen. Faktisk så nervøs, at jeg ofte har udskudt mine besøg, selv når jeg godt vidste, at der var ting, der skulle ordnes. Men efter mit besøg hos Mira og Kecia føler jeg virkelig, at jeg er i de bedste hænder.
Jeg fik lavet et hul, taget røntgenbilleder, lagt en plan for det videre behandlingsforløb og gennemgået de økonomiske aspekter. Men det, der gjorde den største forskel, var ikke selve behandlingen – det var måden, jeg blev mødt på.
Mira og Kecia er et helt fantastisk makkerpar. De er professionelle, rolige, omsorgsfulde og utroligt opmærksomme på, hvordan man har det undervejs. De forklarede alt, gav sig tid og sørgede hele tiden for, at jeg følte mig tryg. For første gang i meget lang tid sad jeg ikke tilbage med følelsen af bare at være "den næste i rækken". Jeg følte mig set og taget alvorligt som menneske.
Jeg siger det med et smil, men også med fuld alvor: Jeg ville nærmest følge efter Mira og Kecia, uanset hvilken klinik de arbejdede på, bare for at forblive i deres omsorg.
Og til Dentalklinikken: Hvis I er klar over, hvor dygtige de to er, så ved I allerede, at ansættelsen af dem er noget af det bedste, I kunne have gjort. Hvis ikke, så håber jeg, I ved det nu. De gør ikke bare tænder bedre – de hjælper mennesker med at overvinde frygt og få tilliden tilbage.
Af hele mit hjerte: Tusind tak til Mira og Kecia. I har gjort en kæmpe forskel for mig, og jeg glæder mig faktisk til at komme tilbage og få ordnet resten. Det havde jeg aldrig troet, jeg skulle sige om et tandlægebesøg.
-- DS

Besvarelse fra Dentalklinikken - Ballerup

Besvarelse fra Dentalklinikken - Ballerup
God kommunikation
God kommunikation, kom til præcis på aftalt tid og hod behandling.

Besvarelse fra Dentalklinikken - Ballerup
Super god oplevelse
Super god oplevelse, for første gang i 20 år blev jeg boret, uden bedøvelse. Man Bliver meget venligt behandlet, lige fra man går ind af døren

Besvarelse fra Dentalklinikken - Ballerup
Kompetente fagfolk.
Meget fin oplevelse. Dygtige og kompetente fagfolk, gode til at forklare og er meget empatiske.
Fik lavet min første rodbehandling, og følte mig absolut i trygge hænder.
Har været tilknyttet dental klinikken i Ballerup i mange år, og har altid været tilfreds.
Stor anbefaling fra mig.

Besvarelse fra Dentalklinikken - Ballerup
Fik lavet 4 huller og fjernet tråde
Fik lavet 4 huller og fjernet tråde, på rekord tid . Ingen bedøvelse , og nærmest smertefrit, til en billig penge

Besvarelse fra Dentalklinikken - Ballerup
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.







