Dentalklinikken - Ballerup Anmeldelser 391

TrustScore 5 ud af 5

4,8

Hold-An Vej 70, 2750 Ballerup, Storkøbenhavn, DK


Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg var inde hos Elmedina i Ballerup med en meget betændt rodbehandling, hun var professionel, super opmærksom på mig og spurgte flere gange om jeg var okay, hun havde mig med hele vejen og forklarede... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg kan varmt anbefale Dental klinikken . Jeg var inde hos Sara og fra første øjeblik blev jeg mødt med venlighed, professionalisme og en rolig atmosfære, som gjorde hele oplevelsen meget be... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Meget fin oplevelse. Dygtige og kompetente fagfolk, gode til at forklare og er meget empatiske. Fik lavet min første rodbehandling, og følte mig absolut i trygge hænder. Har været tilknyttet dental... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

De bedste anbefalinger til Dentalklinikken og især tandlæge Mira Hansen. Hun er fagligt meget dygtig, venlig og behagelig, og jeg har følt mig tryg hele vejen gennem behandlingen. Tak for hjælpen - bå... Se mere

Virksomheden har svaret


Virksomhedsoplysninger

  1. Tandlæge
  2. Kosmetisk tandlæge
  3. Tandklinik
  4. Tandlæge med speciale i tandimplantater
  5. Tandlægevagt
  6. Tandblegning

Skrevet af virksomheden

Anmeld din oplevelse hos Dentalklinikken på Hold-An Vej i Ballerup. Vi sætter pris på at høre, hvad vores kunder synes om vores service og behandlinger. Både ris og ros kan nemlig gøre os bedre til at forstå, hvordan vi kan gøre Dentalklinikken endnu bedre. Vi glæder os til at høre fra dig - tak for at du tager dig tid til at anmelde os!


Kontaktoplysninger

  • Hold-An Vej 70, 2750, Ballerup, Storkøbenhavn, Danmark

  • 4497 3305

4,8

Fremragende

TrustScore 5 ud af 5

391 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 96 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 2 uger

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg var inde hos Elmedina i Ballerup…

Jeg var inde hos Elmedina i Ballerup med en meget betændt rodbehandling, hun var professionel, super opmærksom på mig og spurgte flere gange om jeg var okay, hun havde mig med hele vejen og forklarede mig hvad hun lavede og hvad der skulle ske. Alt i alt en super god oplevelse både hende og klinik Assistenten var super søde.

24. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Altid godt behandling

Altid godt behandling.
Er yderst tilfreds.
Super flinke.

22. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Dentalklinikken - Ballerup-logo

Besvarelse fra Dentalklinikken - Ballerup

Kære Stig

Tak for din anmeldelse. Det glæder os, at du altid oplever en god behandling, og at du er så tilfreds. Din ros betyder meget for hele teamet.

De bedste hilsner
Dentalklinikken Ballerup

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Jeg fik at vide efter tandeftersyn af…

Jeg fik at vide efter tandeftersyn af en kvinde at jeg skulle have lavet en gammel fyldning på -7. Det ville tage ca 20 min og koste 1600.
Da jeg så skulle have behandlingen blev jeg mødt af en anden tandlæge, en mand og det endte det med 40 min og 2300. Det var så pga at der skulle bores mere af den gamle fyldning, bores hul og lave ny større fyldning. Det er hvad det er.
Under behandlingen får jeg så at vide det er nødvendigt at lægge bedøvelse fordi der skal bores i tanden, hvilket han allerede havde gjort. Jeg tænker nåh fint, sikkert fordi det kommer til at gøre mere ondt, end det er til at holde ud. Nåede ikke at tænke før han lagde den.
Han behandler mig og jeg mærker samme smerter under hele forløbet, som den jeg mærkede fra start. En smerte der er til at holde ud.
Efter jeg får alle instrumenter ud af munden og kommer hjem. Kan jeg mærke tydeligt at han har bedøvet mig forkert. Jeg er bedøvet omkring -3 til -6. Uden grund.
Det virker til at den bedøvelse bare skulle lægges for at tjene lidt ekstra. Det føles lavet ordentligt og blev mødt af en sød kvinde til undersøgelsen. Derfor de 2 stjerner.

19. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Dentalklinikken - Ballerup-logo

Besvarelse fra Dentalklinikken - Ballerup

Kære Kenny

Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse. Det er ærgerligt at høre, at behandlingen ikke levede op til dine forventninger, og at du oplevede både ændringer i behandlingsforløbet og tvivl om bedøvelsen.

Når en behandling påbegyndes, kan det nogle gange vise sig, at tanden kræver en mere omfattende indsats end først vurderet. Det kan også være nødvendigt at lægge bedøvelse undervejs, hvis tandlægen vurderer, at behandlingen kan blive ubehagelig. Vi er dog kede af, at du sad tilbage med en oplevelse af, at dette ikke blev forklaret tydeligt.

Tak for din feedback. Den tager vi med os i arbejdet med at sikre en god og tryg oplevelse for vores patienter.

De bedste hilsner
Dentalklinikken Ballerup

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Personalet er altid meget imødekommende…

Personalet er altid meget imødekommende og søde og ikke uden humor.
Zeyfi som er min tandlæge er utrolig dygtig og da jeg har tandlæge skræk, føler jeg mig meget tryg og forstået.

18. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Dentalklinikken - Ballerup-logo

Besvarelse fra Dentalklinikken - Ballerup

Kære Berith

Tusind tak for din flotte anmeldelse. Det glæder os, at du føler dig godt taget imod, og at den gode stemning er med til at skabe tryghed. Vi er især glade for at høre, at Zeyfi får dig til at føle dig forstået og godt behandlet, selv om du har tandlægeskræk. Vi giver med glæde din ros videre.

De bedste hilsner
Dentalklinikken Ballerup

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Venlig og professionel behandling.

Venlig og professionel behandling.
Ingen ventetid, og nemt at få en tid
der passer😊

18. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Dentalklinikken - Ballerup-logo

Besvarelse fra Dentalklinikken - Ballerup

Kære Peder

Tusind tak for din flotte anmeldelse. Det glæder os, at du oplevede en venlig og professionel behandling, og at det var nemt at finde en tid, der passede dig. Tak for de pæne ord. 😊

De bedste hilsner
Dentalklinikken Ballerup

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Dygtige og serviceminded

Jeg modtog en dygtigt, effektiv behandling til en fair pris - en god oplevelse! et sted jeg forsat vil benytte!!

16. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Dentalklinikken - Ballerup-logo

Besvarelse fra Dentalklinikken - Ballerup

Kære Patrick

Tusind tak for din flotte anmeldelse. Det glæder os, at du oplevede en dygtig og effektiv behandling til en fair pris. Vi er glade for, at du ønsker at fortsætte som patient hos os.

De bedste hilsner
Dentalklinikken Ballerup

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg kan varmt anbefale Dental klinikken…

Jeg kan varmt anbefale Dental klinikken . Jeg var inde hos Sara og fra første øjeblik blev jeg mødt med venlighed, professionalisme og en rolig atmosfære, som gjorde hele oplevelsen meget behagelig.

Sara er utrolig dygtig, grundig og god til at forklare behandlingen, så man hele tiden føler sig tryg og informeret. Som en person, der normalt kan være lidt nervøs for tandlægebesøg, satte jeg virkelig pris på hendes rolige og omsorgsfulde tilgang.

Jeg vil også gerne fremhæve hendes klinikassistent, som var fantastisk. Hun var meget imødekommende, omsorgsfuld og opmærksom, og hun gjorde meget for at få mig til at føle mig tryg og afslappet gennem hele besøget. Det gjorde en stor forskel og bidrog til en rigtig god oplevelse.

Hele teamet udstråler høj faglighed og ægte omsorg for patienterne. Jeg er meget tilfreds med både behandlingen og servicen og kan kun give mine varmeste anbefalinger.

Tak for en rigtig god oplevelse!

Ali

16. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Dentalklinikken - Ballerup-logo

Besvarelse fra Dentalklinikken - Ballerup

Kære Ali

Tusind tak for din meget flotte og udførlige anmeldelse. Det betyder utrolig meget for os at læse, at du følte dig tryg og godt taget imod fra første øjeblik.

Vi er glade for, at både Sarah og hendes klinikassistent var med til at give dig en rolig og behagelig oplevelse. At møde vores patienter med faglighed, omsorg og god information er noget, vi prioriterer meget højt, så din feedback betyder rigtig meget for hele teamet.

Tak for din varme anbefaling. Vi giver naturligvis din ros videre til Sarah og resten af teamet.

De bedste hilsner
Dentalklinikken Ballerup

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Dygtigt personale og behagelig…

Dygtigt personale og behagelig atmosfære.

15. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Dentalklinikken - Ballerup-logo

Besvarelse fra Dentalklinikken - Ballerup

Kære Claus

Tusind tak for din anmeldelse. Det glæder os, at du oplevede et dygtigt personale og en behagelig atmosfære. Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse.

De bedste hilsner
Dentalklinikken Ballerup

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kan ikke sige andet end den bedste…

Kan ikke sige andet end den bedste oplevelse når man

15. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Dentalklinikken - Ballerup-logo

Besvarelse fra Dentalklinikken - Ballerup

Kære Claus

Tusind tak for din flotte anmeldelse. Det glæder os meget, at du har haft den bedste oplevelse hos os. Tak fordi du tog dig tid til at dele den.

De bedste hilsner
Dentalklinikken Ballerup

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Hvis du er bange for tandlægen – læs dette

Hvis nogen havde fortalt mig, at jeg en dag ville skrive en 5-stjernet anmeldelse af et tandlægebesøg, havde jeg aldrig troet på dem.
Jeg er ekstremt nervøs for at gå til tandlægen. Faktisk så nervøs, at jeg ofte har udskudt mine besøg, selv når jeg godt vidste, at der var ting, der skulle ordnes. Men efter mit besøg hos Mira og Kecia føler jeg virkelig, at jeg er i de bedste hænder.
Jeg fik lavet et hul, taget røntgenbilleder, lagt en plan for det videre behandlingsforløb og gennemgået de økonomiske aspekter. Men det, der gjorde den største forskel, var ikke selve behandlingen – det var måden, jeg blev mødt på.

Mira og Kecia er et helt fantastisk makkerpar. De er professionelle, rolige, omsorgsfulde og utroligt opmærksomme på, hvordan man har det undervejs. De forklarede alt, gav sig tid og sørgede hele tiden for, at jeg følte mig tryg. For første gang i meget lang tid sad jeg ikke tilbage med følelsen af bare at være "den næste i rækken". Jeg følte mig set og taget alvorligt som menneske.
Jeg siger det med et smil, men også med fuld alvor: Jeg ville nærmest følge efter Mira og Kecia, uanset hvilken klinik de arbejdede på, bare for at forblive i deres omsorg.
Og til Dentalklinikken: Hvis I er klar over, hvor dygtige de to er, så ved I allerede, at ansættelsen af dem er noget af det bedste, I kunne have gjort. Hvis ikke, så håber jeg, I ved det nu. De gør ikke bare tænder bedre – de hjælper mennesker med at overvinde frygt og få tilliden tilbage.
Af hele mit hjerte: Tusind tak til Mira og Kecia. I har gjort en kæmpe forskel for mig, og jeg glæder mig faktisk til at komme tilbage og få ordnet resten. Det havde jeg aldrig troet, jeg skulle sige om et tandlægebesøg.

-- DS

11. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Dentalklinikken - Ballerup-logo

Besvarelse fra Dentalklinikken - Ballerup

Kære DS

Tusind tak for din meget rørende og udførlige anmeldelse. Det betyder utrolig meget for os at læse, at du er gået fra at frygte tandlægebesøg til nu at føle dig tryg og se frem til dit næste besøg.

Din ros af Mira og Kecia gør os både stolte og glade. At få en patient med tandlægeskræk til at føle sig set, lyttet til og godt taget hånd om er noget af det vigtigste, vi kan opnå. Vi sørger naturligvis for, at dine flotte ord bliver givet videre til dem.

Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse. Vi ønsker dig alt det bedste i dit videre behandlingsforløb.

De bedste hilsner
Dentalklinikken

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Hun kan bare sit kram.

Hun kan bare sit kram.
Virkelig dygtig Tøs.

11. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Dentalklinikken - Ballerup-logo

Besvarelse fra Dentalklinikken - Ballerup

Tak for din flotte anmeldelse. Det glæder os meget, at du havde en så god oplevelse. Vi sætter stor pris på dine pæne ord og giver dem gerne videre.

De bedste hilsner
Dentalklinikken Ballerup

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God kommunikation

God kommunikation, kom til præcis på aftalt tid og hod behandling.

11. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Dentalklinikken - Ballerup-logo

Besvarelse fra Dentalklinikken - Ballerup

Tusind tak for din anmeldelse. Det glæder os, at du oplevede en god kommunikation, kom til som aftalt og fik en god behandling. Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse.

De bedste hilsner
Dentalklinikken Ballerup

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super god oplevelse

Super god oplevelse, for første gang i 20 år blev jeg boret, uden bedøvelse. Man Bliver meget venligt behandlet, lige fra man går ind af døren

9. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Dentalklinikken - Ballerup-logo

Besvarelse fra Dentalklinikken - Ballerup

Kære Thomas

Tak for din flotte anmeldelse. Det glæder os at høre, at du havde en super god oplevelse, og at behandlingen forløb så godt, at du kunne klare den uden bedøvelse.

Vi er også glade for, at du oplevede en venlig modtagelse og god behandling hele vejen igennem.

De bedste hilsner
Dentalklinikken Ballerup

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kompetente fagfolk.

Meget fin oplevelse. Dygtige og kompetente fagfolk, gode til at forklare og er meget empatiske.
Fik lavet min første rodbehandling, og følte mig absolut i trygge hænder.
Har været tilknyttet dental klinikken i Ballerup i mange år, og har altid været tilfreds.
Stor anbefaling fra mig.

3. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Dentalklinikken - Ballerup-logo

Besvarelse fra Dentalklinikken - Ballerup

Kære Maj-Britt

Tak for din flotte anmeldelse og for din tillid gennem mange år. Det glæder os at høre, at du følte dig i trygge hænder under din første rodbehandling, og at du oplevede teamet som både kompetent, empatisk og gode til at forklare undervejs.

Tak for din varme anbefaling. Den sætter vi stor pris på.

De bedste hilsner
Dentalklinikken Ballerup

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fik lavet 4 huller og fjernet tråde

Fik lavet 4 huller og fjernet tråde, på rekord tid . Ingen bedøvelse , og nærmest smertefrit, til en billig penge

2. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Dentalklinikken - Ballerup-logo

Besvarelse fra Dentalklinikken - Ballerup

Kære Martin

Tak for din anmeldelse. Det er godt at høre, at behandlingen forløb hurtigt og næsten smertefrit, og at du var tilfreds med både resultatet og oplevelsen.

De bedste hilsner
Dentalklinikken Ballerup

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere