Wagner Aars
Dejlig butik. Venlig personale
Dejlig butik. Venlig personale
Er utrolig hjælpsomme ,så man finder det rigtige tøj.
Har intet at udsætte på tøjet og leveringen, men...
Køber man noget med en af de rabatkoder som de flittigt sender til en, eller når de kører tilbud, så skal man være sikker på at det er den rigtige størrelse. Skal man have det byttet det via webshop, ja så skal man lave en retur og få pengene tilbage og så købe nyt - og så må man håbe på at de stadig kører tilbud...
Hvorfor laver i det ikke så man kan få det ombyttet 1-1 istedet?
og ja, jeg ved at man kan få det byttet i jeres butikker, men det er ikke altid de har samme stykke tøj hjemme, og når i lukker flere og flere af jeres butikker, så bliver der nogle gange lidt langt for at udnytte denne mulighed.
Intet mindre skal de have ...de er simpelthen fantastiske de knægte i wagner i Sønderborg
Fremragende service, i Kolding storcenter. Meget flink medarbejde, som virkligt ku sit arbejde og var meget behjælpelig en del sommertøj. Der skal lyde en kæmpe rose til Anil E, vi tager gerne turen fra Nordjylland igen
Venlig og imødekommende betjening. Ingen påtrængende ekstra køb
Fin betjening og hjælp i tøjforretningen i Bilka Hundige. Tak for det.
Altid godt behandlet. Fin kundebetjening. Så godt tilfreds. Haderslev afdeling
Oplever at jeg er blevet snydt.
Bestilte tøj for mere end kr. 1000,- I betalingen indgik en rabatkode samt et gavekort. Noget af tøjet var for stort, hvorfor jeg ville bytte det i en butik. Butikken ønske ikke at modtaget tøjet eller bytte det? Tøjet blev sendt retur og jeg fik også senere pengene tilbage; men ikke for gavekortet. Ifm tøjet blev returneret, bestilte jeg det samme i korrekt størrelse. selvom jeg samlet har bestilt tøj for mere end kr 1000,- har jeg tabt rabatkoden samt gavekort :-(
personalet er altid meget venlige og man får en super betjening
Altid professionel betjening, også personlig betjening. Man er gode til at "læse" mig og finde ind til mine ønsker og behov. Og så er der et godt udvalg, og tøj der klæder mig. (56 år).
Den lokale Wagner i Ballerup er superduper til at servicere og hjælpe deres kunder - det er simpelthen en ren fornøjelse at komme i butikken.
Har handlet der ofte, og der har aldrig været problemer, heller ikke ved returnering.
Wagner i Nykøbing mors, min mand og jeg er ude for at komme julegaver og vi skal bruge nogle t-shirt fra Tommy Hilfiger. Vi går ind i Wagner og møder en dame, som bliver sur over at vi ikke kan bruge andre mærker og ber os om at smutte til Thisted hvis vi vil have sådan en t-shirt. Det kan på ingen måde være vores problem som kunder at butikken ikke forhandler det mærke.