5 stjerner: Fremragende

Tøjeksperten, god kundeservice.

Om jeg handler i min lokale Tøjeksperten eller via Nettet, så får jeg altid den bedste service. Desværre var vores Tøjeksperten i Birkerød en ud af 16 butikker, der nu er lukket, så det bliver på netbutikken jeg må handle fremover.

5 stjerner: Fremragende
4 stjerner: God
Kun den seneste anmeldelse tæller med i virksomhedens TrustScore
5 stjerner: Fremragende

Alt OK

God hjemmeside. Fornuftige priser. Hurtig levering. Returlabel i pakken. Så alt OK.

5 stjerner: Fremragende
5 stjerner: Fremragende
5 stjerner: Fremragende
5 stjerner: Fremragende

Hurtig levering

Hurtig levering, varen passer meget tilfreds herfra.

5 stjerner: Fremragende

Nemt og hurtigt

Nemt og hurtigt, sikkert

5 stjerner: Fremragende

Tøjeksperten i Vejen i TOP

Rigtig god oplevelse at handle hos Tøjeksperten i Vejen - flot udvalg - super betjening og service

5 stjerner: Fremragende
5 stjerner: Fremragende

super go behandling og hurtig…

super go behandling og hurtig fremsendelse

4 stjerner: God

Det virker bare👍

Det virker bare, så efter alle gode gange 3 er alt perfekt fra Tøjeksperten. Størrelserne passer og jeg har endnu ikke skulle returnere noget👍
GLS sagde godt nok at de ikke kunne levere, da ingen var hjemme. Vi var hjemme da vi holder ferie hjemme, men varerne kunne afhentes i en kiosk tæt på.

Kun den seneste anmeldelse tæller med i virksomhedens TrustScore
5 stjerner: Fremragende

Tøj eksperten City Vest

Bo Meier fandt det helt rigtige sæt til min søn

4 stjerner: God

Str varierer alt for meget

Str varierer alt for meget. Købte en xxl trøje som var ca. Str L. Men det en God måde at handle på. Tror jeg går i fysisk butik næste gang

5 stjerner: Fremragende

Passede perfekt

Str. på tøjet passede perfekt og hurtig levering.

4 stjerner: God
5 stjerner: Fremragende
5 stjerner: Fremragende

Det gik hurtigt

Det gik hurtigt, dagen efter var varerne der, gode varer

1 stjerne: Dårlig

EKSTREM DÅRLIG BEHANDLIG I TØJEKSPERTEN, IKAST.

EKSTREM DÅRLIG BEHANDLING I TØJEKSPERTEN, IKAST V/ STRØGET.

Jeg træder i går d. 18-06-2020 ind i butikken i Ikast for at erhverve mig en fødselsdags gave til min far. Normalt handler jeg i Herning hvor betjeningen er i top, men da jeg er sent ude for at købe gave måtte jeg handle i Ikast.

Ved rent tilfældighed holder Ikast butikken ophørsudsalg.
Jeg bliver mødt af en sælger, der spørger mig hvordan jeg har tid til at handle tøj midt i arbejdstiden. Jeg forklarer sælgeren at jeg læser Finansøkonom i Herning og at vi under COVID-19, ikke må opholde os på skolen.

Sælgeren svarer efterfølgende flabet: Er du ikke for gammel til at studere eller hvad? Burde du ikke få dig et ordenligt arbejde?.
Efter nogen chock finder jeg heldigvis en trøje der var pæn med 50% nedsættelse fra normal prisen.

Jeg henvender mig til samme sælger oppe ved disken, der med glas-øjne og en smule lugt af Underberger heldigvis er i nogenlunde stand til at betjene mig.

Jeg forklarer at jeg gerne vil købe denne som gave til min far og spørger høfligt om jeg kan få trøjen pakket ind som gave. (Her bliver det sku for meget).

Sælgeren vælger at blive aggressiv og svarer efterfølgende: "Du skal kraftedme ikke tro at du kan komme rendende her og få pakket gaver ind når varen er sat ned med 50%.

Jeg bliver helt mundlam da jeg skal til at betale, og spørger forsigtigt om jeg i det mindste kan få et klistermærker hen over prisen, så denne ikke kan ses ved gavens overgivelse til forbrugeren. Der bliver jeg mødt med samme aggressive tone og får af vide at varen kunne f**dme ikke byttes så billigt som det var, samtidig med at han med fuld kraft vælger at smække kvitteringen i disken foran mig.

Inden jeg tager min varer, vender jeg mig forfærdet om og siger til sælgeren, at hvis man har behandlet sine kunder som jeg er blevet behandlet i dag siden virksomhedens opstart, kan jeg sagtens forstå at man er nødt til at holde ophørsudsalg i dag.

Jeg syntes det er synd og skam at en virksomhed med så meget succes i dansk erhvervsliv, ser sig sure på sine kunder fordi det i tiden måske ikke går perfekt rent omsætningsmæssigt.

Skulle det en dag ske at jeg vælger at placere mine fødder i en hvilken som helst Tøjeksperten igen, håber jeg da at jeg vil blive mødt med mere professionalisme, ydmyghed og charme, som Tøjeksperten i mange år har været kendt for.

Besvarelse fra Tøjeksperten
Hej Jannek

Tak for din anmeldelse.

Vi beklager meget for din oplevelse i forbindelse med dit besøg i vores butik i Ikast. Det er naturligvis ikke den service og det indtryk, vi ønsker at efterlade hos vore kunder.

Vi har været i dialog med butikken, der beklager situationen mange gange og undskylder på ekspedientens vegne. Det er bestemt ikke den måde, vi behandler vores kunder på hos Tøjeksperten.

God dag
Med venlig hilsen
Tøjeksperten