Super service
Super service, hurtig leverance og selv indpakningen er altid top kvalitet
Lynhurtig ekspedition af min ordre
Lynhurtig ekspedition af min ordre - 1 dag
God hjemmeside
God og nem hjemmeside. Hurtig ekspedition.
Dårlig oplevelse..
God service, fine produkter.. GLS smed dem væk.. Dårlig oplevelse..
Tak for din anmeldelse.
Jeg er rigtig ked af at høre at du ikke har modtaget de varer som du har bestilt hos os - dette skal vi selvfølgelig have kigget på. Jeg vil rigtig gerne undersøge sagen nærmere, men jeg har i den forbindelse brug for flere oplysninger. Hvis du har tid og lyst er du derfor velkommen til at kontakte mig på 8730 4647 eller på kundeservice@kaufmann.dk
Jeg ønsker dig en god dag.
De bedste hilsner, Nicolaj www.Kaufmann.dk
Jeg er glad ,det er flot toj
Jeg er glad ,det er flot toj, og god service
Supet
Altid hurtige til at sende pakken. Super god kundeservice, bestiller altid tøj his jer til min mand og søn.
Lynhurtig levering
Lynhurtig levering, aldrig besvær med returnering - og fine priser.
Utrolig hurtig levering og varerne…
Utrolig hurtig levering og varerne svarede til forventning
Super hurtig levering og god service…
Super hurtig levering og god service ved kontakt og ombytning.
Hurtig levering
Hurtig levering bestilte om natten ved 5 tiden, var der dagen efter, ingen problemer :)
Rigtig god oplevelse
Rigtig god oplevelse , der var ikke noget at komme efter, varerne er perfekte. Vi er så tilfredse og det var hurtig levering. Tusind tak
Det jeg ikke kunne købe i Rødovre
Det jeg ikke kunne købe i Rødovre. Fandt jeg på webben Og herefter gik det som en leg.