Syntes det er under alt kritik at man…
Syntes det er under alt kritik at man ikke kan få pakket ind til gaver via hjemmesiden
Syntes det er under alt kritik at man ikke kan få pakket ind til gaver via hjemmesiden
Jeg er meget tilfreds med mine varer, som jeg modtog hurtigt. Ingen problemer.
Varen kom rigtig hurtigt og forsvarligt pakket ind
Havde bestilt to glas, og det ene var nærmest blevet til glasstøv.
Vi er utroligt glade for Bahnes butikker, ligegyldigt hvilken butik der er tale om. De har ikke de helt samme varer i de enkelte butikker, men det gør det bare endnu mere spændende.
Hurtig levering, den ene kværn var desværre defekt men fik hurtig hjælp og tilsendt ny. God kundeservice 👍
Super god service
Hurtig levering - alt OK
Bestilte en gave og den var fremme på ingen tid👍
Nemt og ukompliceret at købe og hurtig levering
Super hurtig levering, og så sendte jeg noget retur og pengene kom retur rigtig hurtig 😊
Perfekt. Hurtig levering, skøn vare og god pris. De varmeste anbefalinger herfra.